Okee misschien niet feitelijk.quote:
Oh je bent zo'n goede klant, voor jou doe ik alles.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog iets goed te maken tegenover jou
We hebben jouw kryptonite gevonden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand, maar schattig gevonden worden is gewoon het ergste wat een man kan overkomen.
Ach schattig of jankbal, het is allebei niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is erger om jankbal gevonden te worden hoor.
meer jonko's klappen, drugs verkopen, overvallen plegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Strani het volgende:
Heloef, je moet ook aan je taalgebruik werken. Gebruik meer straattaal swa, je typt te ABN.
Ja, gedraag je naar je huidskleur man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Strani het volgende:
Heloef, je moet ook aan je taalgebruik werken. Gebruik meer straattaal swa, je typt te ABN.
Deze man snapt het!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
meer jonko's klappen, drugs verkopen, overvallen plegen
Die bakra's djoeken, Gquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin om een jonko te klappenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen schattig is beter dan jankbal én schattigquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach schattig of jankbal, het is allebei niet aantrekkelijk.
Ik haat je niet, al was je soms wel irritant en vermoeiend. Nadruk op was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee misschien niet feitelijk.
Al zou ik het na al die kopzorgen die ik je heb bezorgd niet echt raar vinden mocht je me stiekem wel haten.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet met één hand typen nu. Ben in opperste staat van opwinding
Dit, neem een voorbeeld aan Strani.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
daarom hebben superschurken altijd een rechterhandquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet met één hand typen nu. Ben in opperste staat van opwinding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |