Mijn UI?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
Strawberry, waar heb jij dat plaatje vandaan dan? Ik wil dat filmpje zien
alcohol helpt vergetenquote:
Lowlands is op fietsafstandquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net over de Belgische grens ver?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga slapen lieverd.![]()
Tot morgen.
Ik win even stemmen.quote:
Later ouwequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot morgen.
Peace bro, slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot morgen.
Geen gelapohunt at all.quote:
De sfeer is daar echt minder leuk. Of je staat tussen 15-jarige hipsters die alles HELEMAAL TE GEK GAAF KOEWL vinden, of je staat tussen een wat normaler publiek.quote:
Ik heb wel een beetje een alto muzieksmaakquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De sfeer is daar echt minder leuk. Of je staat tussen 15-jarige hipsters die alles HELEMAAL TE GEK GAAF KOEWL vinden, of je staat tussen een wat normaler publiek.
Die NASquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
Heloef, ik heb een image voor je samengesteld en een vriend bereid gevonden om model te staan. Lijkt dit je wat?
[ afbeelding ]
Pukkelpop heeft veel vergelijkbare namen. En vaak nog net wat grotere headliners.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een alto muzieksmaak
Niemand, maar schattig gevonden worden is gewoon het ergste wat een man kan overkomen.quote:
Kan weer zo, Newbs internet viel net uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu moet Loka straks lapohunten.
Ik zie nog welquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pukkelpop heeft veel vergelijkbare namen. En vaak nog net wat grotere headliners.
Kijk eens aan, niks schattigs aan, me like.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
Heloef, ik heb een image voor je samengesteld en een vriend bereid gevonden om model te staan. Lijkt dit je wat?
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo huilie joh, dramaqueenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
Niemand, maar schattig gevonden worden is gewoon het ergste wat een man kan overkomen.
Perfect! Okay jongens we moeten allemaal even meebetalen voor Heloef's nieuwe image. Op wie kan ik rekenen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk eens aan, niks schattigs aan, me like.
Volgens mij vind niemand je meer schattigquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand, maar schattig gevonden worden is gewoon het ergste wat een man kan overkomen.
Hij heeft hiermee jouw stem begrijp ik?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo huilie joh, dramaqueen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop die ketting wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Perfect! Okay jongens we moeten allemaal even meebetalen voor Heloef's nieuwe image. Op wie kan ik rekenen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij vind niemand je meer schattig
Feitelijk onwaar.quote:
Ik zeg het gewoon zoals het is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit. Het is dat hij mijn stem al heeft, anders had ie hem nu.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Feitelijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Feitelijk onwaar.
[..]
Ik zeg het gewoon zoals het is.
Oeh mijn plan werkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij vind niemand je meer schattig
Het is erger om jankbal gevonden te worden hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Feitelijk onwaar.
[..]
Ik zeg het gewoon zoals het is.
Had hij al voordat hij uberhaupt genomineerd kon wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef Sinji het volgende:
Hij heeft hiermee jouw stem begrijp ik?
Dagelijks wattan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef Sinosappel het volgende:
Karzai, onderneem je weleens activiteiten op de Kinkerstraat?
Okee misschien niet feitelijk.quote:
Oh je bent zo'n goede klant, voor jou doe ik alles.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog iets goed te maken tegenover jou
We hebben jouw kryptonite gevonden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach schattig of jankbal, het is allebei niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is erger om jankbal gevonden te worden hoor.
meer jonko's klappen, drugs verkopen, overvallen plegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Strani het volgende:
Heloef, je moet ook aan je taalgebruik werken. Gebruik meer straattaal swa, je typt te ABN.
Ja, gedraag je naar je huidskleur man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Strani het volgende:
Heloef, je moet ook aan je taalgebruik werken. Gebruik meer straattaal swa, je typt te ABN.
Deze man snapt het!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
meer jonko's klappen, drugs verkopen, overvallen plegen
Die bakra's djoeken, Gquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin om een jonko te klappenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen schattig is beter dan jankbal én schattigquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach schattig of jankbal, het is allebei niet aantrekkelijk.
Ik haat je niet, al was je soms wel irritant en vermoeiend. Nadruk op was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee misschien niet feitelijk.
Al zou ik het na al die kopzorgen die ik je heb bezorgd niet echt raar vinden mocht je me stiekem wel haten.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet met één hand typen nu. Ben in opperste staat van opwinding
Dit, neem een voorbeeld aan Strani.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
daarom hebben superschurken altijd een rechterhandquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet met één hand typen nu. Ben in opperste staat van opwinding
Mooie kleur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef palawan het volgende:
Sinosappel!
Heb er eentje gemaakt hoor
Niet geweldig, maar daarvoor moet je me natuurlijk in het echt zien![]()
[ afbeelding ]
Groen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef palawan het volgende:
Sinosappel!
[ afbeelding ]
Ik zou een hele goeie neger zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit, neem een voorbeeld aan Strani.
Die zijn er wel ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm.. zijn er hier fokkers die zin hebben in amsterdam een keer een jointje te roken?Lijkt me best leuk om te doen namelijk
Al laat hij dat laatste outsourcen aan Indische lui, want lage lonenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit, neem een voorbeeld aan Strani.
Mij ook, maar ik rook nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm.. zijn er hier fokkers die zin hebben in amsterdam een keer een jointje te roken?Lijkt me best leuk om te doen namelijk
Haha..ik werk echt met mensen uit Indiaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Al laat hij dat laatste outsourcen aan Indische lui, want lage lonen
Da's groen toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef palawan het volgende:
Sinosappel!
[ afbeelding ]
Supermooi oog!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef palawan het volgende:
Sinosappel!
[ afbeelding ]
blowmeet ftw. Ookal klinkt het een beetje verkeerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Jij gaat ook mee ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
blowmeet ftw. Ookal klinkt het een beetje verkeerd.
Ben ik wel voor in eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef clevy het volgende:
[..]
daarom hebben superschurken altijd een rechterhand
Ah, dus níks hoogsensitief, gewoon zo stoned als een garnaal!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon alleen joints roken...Doe ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |