Mijn UI?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
Strawberry, waar heb jij dat plaatje vandaan dan? Ik wil dat filmpje zien
alcohol helpt vergetenquote:
Lowlands is op fietsafstandquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net over de Belgische grens ver?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga slapen lieverd.![]()
Tot morgen.
Ik win even stemmen.quote:
Later ouwequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot morgen.
Peace bro, slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot morgen.
Geen gelapohunt at all.quote:
De sfeer is daar echt minder leuk. Of je staat tussen 15-jarige hipsters die alles HELEMAAL TE GEK GAAF KOEWL vinden, of je staat tussen een wat normaler publiek.quote:
Ik heb wel een beetje een alto muzieksmaakquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De sfeer is daar echt minder leuk. Of je staat tussen 15-jarige hipsters die alles HELEMAAL TE GEK GAAF KOEWL vinden, of je staat tussen een wat normaler publiek.
Die NASquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
Heloef, ik heb een image voor je samengesteld en een vriend bereid gevonden om model te staan. Lijkt dit je wat?
[ afbeelding ]
Pukkelpop heeft veel vergelijkbare namen. En vaak nog net wat grotere headliners.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een alto muzieksmaak
Niemand, maar schattig gevonden worden is gewoon het ergste wat een man kan overkomen.quote:
Kan weer zo, Newbs internet viel net uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu moet Loka straks lapohunten.
Ik zie nog welquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pukkelpop heeft veel vergelijkbare namen. En vaak nog net wat grotere headliners.
Kijk eens aan, niks schattigs aan, me like.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
Heloef, ik heb een image voor je samengesteld en een vriend bereid gevonden om model te staan. Lijkt dit je wat?
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo huilie joh, dramaqueenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
Niemand, maar schattig gevonden worden is gewoon het ergste wat een man kan overkomen.
Perfect! Okay jongens we moeten allemaal even meebetalen voor Heloef's nieuwe image. Op wie kan ik rekenen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk eens aan, niks schattigs aan, me like.
Volgens mij vind niemand je meer schattigquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand, maar schattig gevonden worden is gewoon het ergste wat een man kan overkomen.
Hij heeft hiermee jouw stem begrijp ik?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo huilie joh, dramaqueen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop die ketting wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Perfect! Okay jongens we moeten allemaal even meebetalen voor Heloef's nieuwe image. Op wie kan ik rekenen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij vind niemand je meer schattig
Feitelijk onwaar.quote:
Ik zeg het gewoon zoals het is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit. Het is dat hij mijn stem al heeft, anders had ie hem nu.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Feitelijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Feitelijk onwaar.
[..]
Ik zeg het gewoon zoals het is.
Oeh mijn plan werkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij vind niemand je meer schattig
Het is erger om jankbal gevonden te worden hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Feitelijk onwaar.
[..]
Ik zeg het gewoon zoals het is.
Had hij al voordat hij uberhaupt genomineerd kon wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef Sinji het volgende:
Hij heeft hiermee jouw stem begrijp ik?
Dagelijks wattan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef Sinosappel het volgende:
Karzai, onderneem je weleens activiteiten op de Kinkerstraat?
Okee misschien niet feitelijk.quote:
Oh je bent zo'n goede klant, voor jou doe ik alles.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog iets goed te maken tegenover jou
We hebben jouw kryptonite gevonden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach schattig of jankbal, het is allebei niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is erger om jankbal gevonden te worden hoor.
meer jonko's klappen, drugs verkopen, overvallen plegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Strani het volgende:
Heloef, je moet ook aan je taalgebruik werken. Gebruik meer straattaal swa, je typt te ABN.
Ja, gedraag je naar je huidskleur man.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Strani het volgende:
Heloef, je moet ook aan je taalgebruik werken. Gebruik meer straattaal swa, je typt te ABN.
Deze man snapt het!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
meer jonko's klappen, drugs verkopen, overvallen plegen
Die bakra's djoeken, Gquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin om een jonko te klappenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen schattig is beter dan jankbal én schattigquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach schattig of jankbal, het is allebei niet aantrekkelijk.
Ik haat je niet, al was je soms wel irritant en vermoeiend. Nadruk op was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee misschien niet feitelijk.
Al zou ik het na al die kopzorgen die ik je heb bezorgd niet echt raar vinden mocht je me stiekem wel haten.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet met één hand typen nu. Ben in opperste staat van opwinding
Dit, neem een voorbeeld aan Strani.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
daarom hebben superschurken altijd een rechterhandquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet met één hand typen nu. Ben in opperste staat van opwinding
Mooie kleur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef palawan het volgende:
Sinosappel!
Heb er eentje gemaakt hoor
Niet geweldig, maar daarvoor moet je me natuurlijk in het echt zien![]()
[ afbeelding ]
Groen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef palawan het volgende:
Sinosappel!
[ afbeelding ]
Ik zou een hele goeie neger zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit, neem een voorbeeld aan Strani.
Die zijn er wel ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm.. zijn er hier fokkers die zin hebben in amsterdam een keer een jointje te roken?Lijkt me best leuk om te doen namelijk
Al laat hij dat laatste outsourcen aan Indische lui, want lage lonenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit, neem een voorbeeld aan Strani.
Mij ook, maar ik rook nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm.. zijn er hier fokkers die zin hebben in amsterdam een keer een jointje te roken?Lijkt me best leuk om te doen namelijk
Haha..ik werk echt met mensen uit Indiaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Al laat hij dat laatste outsourcen aan Indische lui, want lage lonen
Da's groen toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef palawan het volgende:
Sinosappel!
[ afbeelding ]
Supermooi oog!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef palawan het volgende:
Sinosappel!
[ afbeelding ]
blowmeet ftw. Ookal klinkt het een beetje verkeerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Jij gaat ook mee ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
blowmeet ftw. Ookal klinkt het een beetje verkeerd.
Ben ik wel voor in eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef clevy het volgende:
[..]
daarom hebben superschurken altijd een rechterhand
Ah, dus níks hoogsensitief, gewoon zo stoned als een garnaal!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon alleen joints roken...Doe ik ook
Wie is blowexpert dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Sinji het volgende:
We hebben het over wiet en de expert is gelijk wakker
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik wel voor in eigenlijk
Ja! Maarr mag niet meer in coffeeshopsquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, dus níks hoogsensitief, gewoon zo stoned als een garnaal!
Dat liedje zong mijn vader dit weekend aan tafelquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Strani het volgende:
oh ik bedenk me net dat ik nu net ook een foto van me ogen heb gepost op fok onder die kerstkaarten een stukjequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef palawan het volgende:
Sinosappel!
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja! Maarr mag niet meer in coffeeshops
Bwehehquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Owja daar op die hoek daar heb ik wel eens een appeltaartje gegetenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja daar werk(te) ik tot voor kort. Bagelzaakje.
Dat is alleen in amsterdam dan of wat? En sinds wanneer is dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh, van wie niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee! Groene ogenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Hehe al die moeite om een mooi eye-shot te krijgen toch niet voor niks geweest
Murderaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle
Loka
Kutkloon
Magnetron
Sinos
Sinji
Kingtoppie
Wat! Serieus? Ben echt al te lang niet meer in Amsterdam geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt sinds forever...blow je nooit dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is alleen in amsterdam dan of wat? En sinds wanneer is dat?
geen idee.. als ze maar sabbeltquote:
Niet in amsterdam neequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt sinds forever...blow je nooit dan?
Misschien heb ik m toen voor je afgesneden!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Owja daar op die hoek daar heb ik wel eens een appeltaartje gegeten
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
Hè, hoe komt mijn naam ineens in die lijst?
O je doelde op zijn username ipv dat je meedoetquote:
Ik moest grinniken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
Als je in een coffeeshop werkt, verdien je dan je geld met een blowjob?
Jij quote wat reacties, waardoor die indruk blijkbaar werd gewekt. Nu zit je er aan vastquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
Hè, hoe komt mijn naam ineens in die lijst?
nahquote:
Ik wist het ook niet, maar ik kom nooit in a'damquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt sinds forever...blow je nooit dan?
Toch een leuk lijstje dacht ik zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle
Loka
Kutkloon
Magnetron
Sinos
Sinji - moet mee maar mag niet mee blowen van mama.
Murdera
Kingtoppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb in Amsterdam gewoond, maar das echt alweer eeuwen geleden
Ach je neukt er allebei niet mee, no loss there.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen schattig is beter dan jankbal én schattig
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:28 schreef Sinji het volgende:
Het enige wat ik ooit mijn moeder heb beloofd is dat ik nooit wiet zou roken. Belofte maakt schuld.Zullen wij een loempia-meet doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:28 schreef Sinji het volgende:
Het enige wat ik ooit mijn moeder heb beloofd is dat ik nooit wiet zou roken. Belofte maakt schuld.Ik heb mijn moeder zoveel beloofd dat het geen betekenis meer heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm...het is landelijk hoor. Je mag alleen pure wiet/hasj roken omdat tabak in strijd is met rookverbod in de horecaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar ik kom nooit in a'dam
toppie ! sign me upquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen wij een loempia-meet doen dan?
Wat een eer.quote:
Ik heb ze er nooit over gehoord bij de boot hierquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm...het is landelijk hoor. Je mag alleen pure wiet/hasj roken omdat tabak in strijd is met rookverbod in de horeca
In mijn huis wordt niet gerookt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, Sinosappel woont toch in Amsterdam? Dan gaan we met z'n allen daar blowen
Newbie wil toch wel mee?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel high op andere middelen.
nope, bewuste keuzequote:
Er wordt niet gerookt, maar waterpijp mag wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In mijn huis wordt niet gerookt!![]()
Ik heb wel een waterpijp met 2 slangen
Je bent de levende chemokar van deze reeks, maar blowen nog nooit gedaan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel high op andere middelen.
iddquote:
Ik mag niet mee van cactusquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle
Loka
Kutkloon
Magnetron
Sinos
Sinji
Murdera
Kingtoppie
Waarom niet? Het is maar voor 1 keer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In mijn huis wordt niet gerookt!![]()
Ik heb wel een waterpijp met 2 slangen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Same, ik denk echt dat als ik daar aan begin er nooit meer vanaf kom
Ik doe eigenlijk bijna nooit iets illegaalsquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent de levende chemokar van deze reeks, maar blowen nog nooit gedaan?
Some dedication.
Vieze geur die in je gordijnen enzo gaat zitten. Nastyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is maar voor 1 keer.
De arme jongen heeft al meer dan 3 maanden niet geblowd hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dacht ik ook zo. Ouwe verslaafde
Mee eens! Hoewel ik wel ontzettend suf wordt van blowen. En geil en slaperigquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar neuken, zwijn
je hebt ghb geblowd?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens! Hoewel ik wel ontzettend suf wordt van blowen. En geil en slaperig
Hehe, goed bezig. Ik ook niet trouwens, dus impliciet geef ik mezelf nu ook een complimentquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De arme jongen heeft al meer dan 3 maanden niet geblowd hoor.
Daarom al beter dan alcohol.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
dutsel!quote:
Wat betekent kryptonite eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben jouw kryptonite gevonden.
Ik heb zijn wiet in bewaringquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe, goed bezig. Ik ook niet trouwens, dus impliciet geef ik mezelf nu ook een compliment
Maar effe serieus, zullen we eens gaan lunchen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wietmeetquote:
Dat was een soort diamant die supermans krachten wegnam ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat betekent kryptonite eigenlijk?
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Is er niet een apart meettopic? *hint*
Van blowen krijg ik altijd een vreetkick, dus daarna lunch is okquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar effe serieus, zullen we eens gaan lunchen?
Ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik word er loom van. Dus als ik iemand dronken wil voeren moet ik vooral zelf nuchter blijven.quote:
Ow cactus voelt zich buiten gesloten, wil je ook blowen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Niet fijn idd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook, tot op bepaalde hoogte. Teveel alcohol en hij hapert. Vraag maar aan mono.
Daar hebben mannen wel vaker last van.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word er loom van. Dus als ik iemand dronken wil voeren moet ik vooral zelf nuchter blijven.
Kom maar naar de blowmeet. Gaan we eerst stoned worden en dan als een gek etenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar effe serieus, zullen we eens gaan lunchen?
Nee en nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Karzai het volgende:
Ow cactus voelt zich buiten gesloten, wil je ook blowen?
Ik ook niet nee. Alcohol is kut.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Ik word totaal niet geil van alcohol overigens.
De trigger gaat wat vaker af zegmaar als ik dronken ben. Maar spontaan geil word ik er niet van nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
perdon, no hablo espanol of zo dingesquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Potverdorie, weer een meet waar ik niet heen kan![]()
Kom nou eens allemaal naar Spanje!
Je kunt gewoon de bus nemen of vliegtuig pakken of met de auto gaan, zeikerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Daar hebben ze ook goeie wiet heb ik gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Wat zullen we doen? Ergens in januari 20e ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle
Loka
Kutkloon
Magnetron
Sinos
Kingtoppie
ValHallen
Ik word niet spontaan geil, maar mocht ik iemand al een beetje geil vinden bespring ik hem iets eerder en minder subtiel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Lijkt me primaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Ergens in januari 20e ofzo?
Echt wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Alcohol is kut.
Nee dan kan ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Ergens in januari 20e ofzo?
bier, wijn of sterker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word niet spontaan geil, maar mocht ik iemand al een beetje geil vinden bespring ik hem iets eerder en minder subtiel.
is goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom maar naar de blowmeet. Gaan we eerst stoned worden en dan als een gek eten
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Nouvellequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb een topic geopend, waar is het lijstje met wie komen en wat gaan we doen?
Ja...nieuwjaarsborrels hequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat kan jij zo ver in de toekomst kijken?
Ik bestel wel voor je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef clevy het volgende:
[..]
perdon, no hablo espanol of zo dinges
Ja, dat zou theoretisch kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de bus nemen of vliegtuig pakken of met de auto gaan, zeikerd
Dat schijnt ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook goeie wiet heb ik gehoord
Ik voel me met alcohol nogal snel te ziek om die geilheid nog te voelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt wel.
Je kan er niks aan doen.
Alcohol zorgt voor vrouwen bij een testosteron toename, en bij mannen een testosteron afname.
Daarom krijgen mannen hem moeilijker omhoog bij veel alcohol gebruik.
Als vrouwen echter veel zuipen, krijgen ze zoveel testosteron dat ze gewoon meer zin in sex krijgen. Net zoals mannen standaard hebben zeg maar
prima, ik zal vast inschenkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wijn of sterker. Bier alleen uit andermans glas.
Dat is wat anders, als je er niet tegen kan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me met alcohol nogal snel te ziek om die geilheid nog te voelen
Ik kan er serieus niet tegen hoor.
Ik heb ook liever een zaterdag of een zondagquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Liever een zaterdag wat mij betreft btw.
Ik hoop dat het soapachtig wordt, zoals meets horen te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Strani het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de verhalen die we hier krijgen na de blowmeet. De reviews van de vorige meet waren me te tam.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat krijg je alls je zo leuk bent
Op een kotsende mlig na heb ik er ook niks bijzonders over gehoord.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Strani het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de verhalen die we hier krijgen na de blowmeet. De reviews van de vorige meet waren me te tam.
Zoals de eerste meet he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat het soapachtig wordt, zoals meets horen te zijn.
Zondag is nog beter ja, in verband met werk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een zaterdag of een zondag
Ik wil horen dat tenminste twee van jullie zijn opgepakt voor aanranding en nog een ander voor openbare geweldpleging.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat het soapachtig wordt, zoals meets horen te zijn.
21 is toch op een zaterdag? waarschijnlijk ben ik wel brak danquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een zaterdag of een zondag
Doe dan ff link posten ofzo, dat opzoeken is toch veel te veel werk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef -Nouvelles het volgende:
Ga dan even die datums bespreken in eht meet topic.
Ben je daar wel eens mee naar een dokter geweest? Dat klinkt niet gezond.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
Overigens kan mijn maag enorm slecht tegen alcohol, dus als ik drink moet ik ook goed doordrinken, want de eerste 2 wijntjes doen enorm veel pijn. Daarna voel ik het minder.
Eerste rondje gewoon 3 wijntjes bestellen en die achterover slaan!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
Overigens kan mijn maag enorm slecht tegen alcohol, dus als ik drink moet ik ook goed doordrinken, want de eerste 2 wijntjes doen enorm veel pijn. Daarna voel ik het minder.
Belofte maakt schuldquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat krijg je alls je zo leuk bent
ik heb ze allemaal meegemaaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Die meet bij haar was eigenlijk al de tweede meet sinds het begin van dit topic
Gast.. ga fitnessen ofzo, supercheap als student, ontmoet je leeftijdgenoten, en gaat er beter uitzien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal meegemaakt( al me sociale actie zon beetje dit jaar is het geweest
).
Waarom post jij fotos van je tieten? Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen dat zo online doen? Gebrek aan aandacht in real life/bevestiging?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar. In het echt ben ik heel lief.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar. In het echt ben ik heel lief.
Dat was een beetje kut, omdat ik toen al een soort van een vriendje had, die de volgende dag langs zou komen.quote:
Ja gebrek aan aandacht en ik vond het wel geilquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom post jij fotos van je tieten? Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen dat zo online doen? Gebrek aan aandacht in real life/bevestiging?
Mag ik ze ook zien?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom post jij fotos van je tieten? Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen dat zo online doen? Gebrek aan aandacht in real life/bevestiging?
Nee, want ik ben bang voor een maagonderzoek. Dat doen ze zonder verdoving.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je daar wel eens mee naar een dokter geweest? Dat klinkt niet gezond.
nee dat was de 2de.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Mag ik ze ook zien?
Ik bedoel, ik heb immers mijn oog laten zien
Zonde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gebrek aan aandacht en ik vond het wel geil
daar is wel verdoving voor als je dat echt wilt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want ik ben bang voor een maagonderzoek. Dat doen ze zonder verdoving.
Ik heb er ook vaak last van bij het slapen. Kan vaak niet op mijn rechterzij liggen en moet op meerdere kussens slapen want te plat gaat het ook niet.
Het is zo een zeurderig gevoel... Ik ken het, heb het alleen als ik NIKS gegeten heb...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er ook vaak last van bij het slapen. Kan vaak niet op mijn rechterzij liggen en moet op meerdere kussens slapen want te plat gaat het ook niet.
Hahahaquote:
Ik heb jou mijn sinaasappel al laten zien!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Mag ik ze ook zien?
Ik bedoel, ik heb immers mijn oog laten zien
Die van Newbie ging niet door hoor. Maar ik wist welke Palawan bedoelde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat was de 2de.
oh misschien tel je anders. ik ben alleen niet op die meet van minibeer met firefly geweest (2 mensen meet), en die meet van newbie die ook wat minder bezocht was.
Waarom maakt dat uit? Ik bedoel, de reden maakt niet echt uit, tietenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
pquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gebrek aan aandacht en ik vond het wel geil
Dat klinkt niet best Myraquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij en MLIG hebben gebatst?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was een beetje kut, omdat ik toen al een soort van een vriendje had, die de volgende dag langs zou komen.
Sinaasappel? Daar weet ik niks meer van.. Maar borsten zijn ook veel interessanterquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Ik heb jou mijn sinaasappel al laten zien!
Het is geen zeurderig gevoel. Het is maagzuur tot zulke extreme dat ik ervan moet braken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is zo een zeurderig gevoel... Ik ken het, heb het alleen als ik NIKS gegeten heb...
Je eet ongezond meisje.
Kijk dan in haar posthistoryquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke man hier wacht vol spanning af.![]()
ik heb dat echt nog nooit gehadquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is zo een zeurderig gevoel... Ik ken het, heb het alleen als ik NIKS gegeten heb...
Je eet ongezond meisje.
Nee, alleen gezoend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar jij en MLIG hebben gebatst?!
Misschien door de dieetpillen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor thee?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef Karzai het volgende:
We kunnen ook thee gaan drinken in het Amstel Hotel
Ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |