je hebt ghb geblowd?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens! Hoewel ik wel ontzettend suf wordt van blowen. En geil en slaperig
Hehe, goed bezig. Ik ook niet trouwens, dus impliciet geef ik mezelf nu ook een complimentquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De arme jongen heeft al meer dan 3 maanden niet geblowd hoor.
Daarom al beter dan alcohol.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
dutsel!quote:
Wat betekent kryptonite eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben jouw kryptonite gevonden.
Ik heb zijn wiet in bewaringquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe, goed bezig. Ik ook niet trouwens, dus impliciet geef ik mezelf nu ook een compliment
Maar effe serieus, zullen we eens gaan lunchen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wietmeetquote:
Dat was een soort diamant die supermans krachten wegnam ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat betekent kryptonite eigenlijk?
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Is er niet een apart meettopic? *hint*
Van blowen krijg ik altijd een vreetkick, dus daarna lunch is okquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar effe serieus, zullen we eens gaan lunchen?
Ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik word er loom van. Dus als ik iemand dronken wil voeren moet ik vooral zelf nuchter blijven.quote:
Ow cactus voelt zich buiten gesloten, wil je ook blowen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Niet fijn idd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook, tot op bepaalde hoogte. Teveel alcohol en hij hapert. Vraag maar aan mono.
Daar hebben mannen wel vaker last van.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word er loom van. Dus als ik iemand dronken wil voeren moet ik vooral zelf nuchter blijven.
Kom maar naar de blowmeet. Gaan we eerst stoned worden en dan als een gek etenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar effe serieus, zullen we eens gaan lunchen?
Nee en nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Karzai het volgende:
Ow cactus voelt zich buiten gesloten, wil je ook blowen?
Ik ook niet nee. Alcohol is kut.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Ik word totaal niet geil van alcohol overigens.
De trigger gaat wat vaker af zegmaar als ik dronken ben. Maar spontaan geil word ik er niet van nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
perdon, no hablo espanol of zo dingesquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Potverdorie, weer een meet waar ik niet heen kan![]()
Kom nou eens allemaal naar Spanje!
Je kunt gewoon de bus nemen of vliegtuig pakken of met de auto gaan, zeikerdquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Daar hebben ze ook goeie wiet heb ik gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Wat zullen we doen? Ergens in januari 20e ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle
Loka
Kutkloon
Magnetron
Sinos
Kingtoppie
ValHallen
Ik word niet spontaan geil, maar mocht ik iemand al een beetje geil vinden bespring ik hem iets eerder en minder subtiel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
Lijkt me primaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Ergens in januari 20e ofzo?
Echt wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Alcohol is kut.
Nee dan kan ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zullen we doen? Ergens in januari 20e ofzo?
bier, wijn of sterker?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word niet spontaan geil, maar mocht ik iemand al een beetje geil vinden bespring ik hem iets eerder en minder subtiel.
is goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom maar naar de blowmeet. Gaan we eerst stoned worden en dan als een gek eten
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Strani het volgende:
Nouvellequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb een topic geopend, waar is het lijstje met wie komen en wat gaan we doen?
Ja...nieuwjaarsborrels hequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat kan jij zo ver in de toekomst kijken?
Ik bestel wel voor je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef clevy het volgende:
[..]
perdon, no hablo espanol of zo dinges
Ja, dat zou theoretisch kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de bus nemen of vliegtuig pakken of met de auto gaan, zeikerd
Dat schijnt ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook goeie wiet heb ik gehoord
Ik voel me met alcohol nogal snel te ziek om die geilheid nog te voelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt wel.
Je kan er niks aan doen.
Alcohol zorgt voor vrouwen bij een testosteron toename, en bij mannen een testosteron afname.
Daarom krijgen mannen hem moeilijker omhoog bij veel alcohol gebruik.
Als vrouwen echter veel zuipen, krijgen ze zoveel testosteron dat ze gewoon meer zin in sex krijgen. Net zoals mannen standaard hebben zeg maar
prima, ik zal vast inschenkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wijn of sterker. Bier alleen uit andermans glas.
Dat is wat anders, als je er niet tegen kan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me met alcohol nogal snel te ziek om die geilheid nog te voelen
Ik kan er serieus niet tegen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |