De arme jongen heeft al meer dan 3 maanden niet geblowd hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dacht ik ook zo. Ouwe verslaafde
Mee eens! Hoewel ik wel ontzettend suf wordt van blowen. En geil en slaperigquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar neuken, zwijn
je hebt ghb geblowd?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens! Hoewel ik wel ontzettend suf wordt van blowen. En geil en slaperig
Hehe, goed bezig. Ik ook niet trouwens, dus impliciet geef ik mezelf nu ook een complimentquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De arme jongen heeft al meer dan 3 maanden niet geblowd hoor.
Daarom al beter dan alcohol.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
dutsel!quote:
Wat betekent kryptonite eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben jouw kryptonite gevonden.
Ik heb zijn wiet in bewaringquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe, goed bezig. Ik ook niet trouwens, dus impliciet geef ik mezelf nu ook een compliment
Maar effe serieus, zullen we eens gaan lunchen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wietmeetquote:
Dat was een soort diamant die supermans krachten wegnam ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat betekent kryptonite eigenlijk?
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
Is er niet een apart meettopic? *hint*
Van blowen krijg ik altijd een vreetkick, dus daarna lunch is okquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar effe serieus, zullen we eens gaan lunchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |