Ik heb ze er nooit over gehoord bij de boot hierquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm...het is landelijk hoor. Je mag alleen pure wiet/hasj roken omdat tabak in strijd is met rookverbod in de horeca
In mijn huis wordt niet gerookt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey, Sinosappel woont toch in Amsterdam? Dan gaan we met z'n allen daar blowen
Newbie wil toch wel mee?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel high op andere middelen.
nope, bewuste keuzequote:
Er wordt niet gerookt, maar waterpijp mag wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In mijn huis wordt niet gerookt!![]()
Ik heb wel een waterpijp met 2 slangen
Je bent de levende chemokar van deze reeks, maar blowen nog nooit gedaan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel high op andere middelen.
iddquote:
Ik mag niet mee van cactusquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle
Loka
Kutkloon
Magnetron
Sinos
Sinji
Murdera
Kingtoppie
Waarom niet? Het is maar voor 1 keer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In mijn huis wordt niet gerookt!![]()
Ik heb wel een waterpijp met 2 slangen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Same, ik denk echt dat als ik daar aan begin er nooit meer vanaf kom
Ik doe eigenlijk bijna nooit iets illegaalsquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent de levende chemokar van deze reeks, maar blowen nog nooit gedaan?
Some dedication.
Vieze geur die in je gordijnen enzo gaat zitten. Nastyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is maar voor 1 keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |