quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
Hè, hoe komt mijn naam ineens in die lijst?
O je doelde op zijn username ipv dat je meedoetquote:
Ik moest grinniken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
Als je in een coffeeshop werkt, verdien je dan je geld met een blowjob?
Jij quote wat reacties, waardoor die indruk blijkbaar werd gewekt. Nu zit je er aan vastquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
Hè, hoe komt mijn naam ineens in die lijst?
nahquote:
Ik wist het ook niet, maar ik kom nooit in a'damquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt sinds forever...blow je nooit dan?
Toch een leuk lijstje dacht ik zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle
Loka
Kutkloon
Magnetron
Sinos
Sinji - moet mee maar mag niet mee blowen van mama.
Murdera
Kingtoppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb in Amsterdam gewoond, maar das echt alweer eeuwen geleden
Ach je neukt er allebei niet mee, no loss there.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen schattig is beter dan jankbal én schattig
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:28 schreef Sinji het volgende:
Het enige wat ik ooit mijn moeder heb beloofd is dat ik nooit wiet zou roken. Belofte maakt schuld.Zullen wij een loempia-meet doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:28 schreef Sinji het volgende:
Het enige wat ik ooit mijn moeder heb beloofd is dat ik nooit wiet zou roken. Belofte maakt schuld.Ik heb mijn moeder zoveel beloofd dat het geen betekenis meer heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm...het is landelijk hoor. Je mag alleen pure wiet/hasj roken omdat tabak in strijd is met rookverbod in de horecaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar ik kom nooit in a'dam
toppie ! sign me upquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen wij een loempia-meet doen dan?
Wat een eer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |