nee dat was de 2de.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Mag ik ze ook zien?
Ik bedoel, ik heb immers mijn oog laten zien
Zonde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gebrek aan aandacht en ik vond het wel geil
daar is wel verdoving voor als je dat echt wilt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want ik ben bang voor een maagonderzoek. Dat doen ze zonder verdoving.
Ik heb er ook vaak last van bij het slapen. Kan vaak niet op mijn rechterzij liggen en moet op meerdere kussens slapen want te plat gaat het ook niet.
Het is zo een zeurderig gevoel... Ik ken het, heb het alleen als ik NIKS gegeten heb...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er ook vaak last van bij het slapen. Kan vaak niet op mijn rechterzij liggen en moet op meerdere kussens slapen want te plat gaat het ook niet.
Hahahaquote:
Ik heb jou mijn sinaasappel al laten zien!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Mag ik ze ook zien?
Ik bedoel, ik heb immers mijn oog laten zien
Die van Newbie ging niet door hoor. Maar ik wist welke Palawan bedoelde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat was de 2de.
oh misschien tel je anders. ik ben alleen niet op die meet van minibeer met firefly geweest (2 mensen meet), en die meet van newbie die ook wat minder bezocht was.
Waarom maakt dat uit? Ik bedoel, de reden maakt niet echt uit, tietenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom post jij fotos van je tieten? Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen dat zo online doen? Gebrek aan aandacht in real life/bevestiging?
pquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja gebrek aan aandacht en ik vond het wel geil
Dat klinkt niet best Myraquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij en MLIG hebben gebatst?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was een beetje kut, omdat ik toen al een soort van een vriendje had, die de volgende dag langs zou komen.
Sinaasappel? Daar weet ik niks meer van.. Maar borsten zijn ook veel interessanterquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Ik heb jou mijn sinaasappel al laten zien!
Het is geen zeurderig gevoel. Het is maagzuur tot zulke extreme dat ik ervan moet braken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is zo een zeurderig gevoel... Ik ken het, heb het alleen als ik NIKS gegeten heb...
Je eet ongezond meisje.
Kijk dan in haar posthistoryquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke man hier wacht vol spanning af.![]()
ik heb dat echt nog nooit gehadquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is zo een zeurderig gevoel... Ik ken het, heb het alleen als ik NIKS gegeten heb...
Je eet ongezond meisje.
Nee, alleen gezoend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar jij en MLIG hebben gebatst?!
Misschien door de dieetpillen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor thee?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef Karzai het volgende:
We kunnen ook thee gaan drinken in het Amstel Hotel
Ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |