Is een apart topic voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Waarom posten daar geen kerels dan?
Same herequote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch apart. Ik val meer op mannen dan vrouwen, maar die mannentopics in KPD of ergens anders doen het echt niet voor mij. Ik kijk veel liever in de vrouwentopics.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Joah, gewoon een zak over dr kop trekken jongeeuhh!
Je denkt toch helemaal niet zo positief over jezelf bleek laatst?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Ik ben wel aandachtsgeil maar niet onzeker.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch apart. Ik val meer op mannen dan vrouwen, maar die mannentopics in KPD of ergens anders doen het echt niet voor mij. Ik kijk veel liever in de vrouwentopics.
ik vind eigenlijk de meeste mannen die in zo'n topic posten er beter uitzienquote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet positief over mezelf, maar ook niet onzeker hoor. Ik weet gewoon wat ik aan mezelf heb en ben er tevreden mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt toch helemaal niet zo positief over jezelf bleek laatst?
Maar ik weet niet, heb toch altijd wel het idee dat een meerderheid wel onzeker is, en slechts een deel gewoon exhibitionistisch oid.
Zelfde. Tenminste, als het niet helemaal naakt is. Helemaal naakt vind ik een man dan weer mooier. Maar het is ook beide wel een andere manier van mooi voor mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan de vrouwen of dan jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk de meeste mannen die in zo'n topic posten er beter uitzien
Ik kijk nu maar dat vind ik ook. Qua lichaam. Kan ook niet anders, geen hoofden enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wil dat dan niet gewoon zeggen dat je met mannen meer hebt in het echte leven i.p.v. op een beeldscherm?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen eerder uit onzekerheid dat soort foto's posten en mannen eerder om te "pronken"quote:Op woensdag 21 december 2011 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
En dan de reacties afwachten? Ok...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen eerder uit onzekerheid dat soort foto's posten en mannen eerder om te "pronken"
Oke. Dan heb ik bij deze mn laatste woorden aan jou vuil gemaakt en ga ik nu weer op leuke dingen reageren van leuke mensenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je bent feministe. Dat is nog erger dan een man die zich voordoet als vrouw. Ik heb geen zin om je te laten. Ik reageer hier op wie ik wil en hoe ik wil en als ik je reacties raar vind, dan zal ik ook niet schromen daar op te reageren. C'est la vie, niet iedereen mag je.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij doet ook altijd lullig tegen mij. Omdat je denkt dat ik een man ben? Iedereen weet toch inmiddels wel dat dat niet zo is. En wat dan nog, wat boeit het je? Als je me echt zo vervelend vind laat me dan gewoon. Ik laat jou toch ook gewoon.
Maar cactus, je zou een stuk liever zijn als je je wat minder afzet tegen anders denkenden... Je uit je sterk tegen drugs gebruikers, tegen mensen die hun tieten flashen op internet...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je bent feministe. Dat is nog erger dan een man die zich voordoet als vrouw. Ik heb geen zin om je te laten. Ik reageer hier op wie ik wil en hoe ik wil en als ik je reacties raar vind, dan zal ik ook niet schromen daar op te reageren. C'est la vie, niet iedereen mag je.
Welterusten!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Ik ga nu maar echt eens slapen, weltrusten
Waar de fuck gaat dit nou weer over?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haar bewijsfoto met FOK!briefje en mandarijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik heb niks tegen je, ken je nog niet zo lang van dit forum. Maar tietenfoto's bewijzen niks natuurlijk. En ergens is het juist wel 'verdacht' dat een nieuwkomer zo snel zulke foto's online zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |