Nah, ik zie het als iemand met nare bijbedoelingen. Zo verdacht. Kingtoppie vind haar wel lief en intelligent though. Maar hij is dan ook heel gevoelig.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat het serieus daarom? Ik heb haar niets choquerends zien posten wat betreft feministische standpunten eigenlijk.
Nee, daar gaat het niet om. Ik vind hoe de manier van posten en hoe ze hier binnen kwam irritant. Daar is het op gebaseerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaat het serieus daarom? Ik heb haar niets choquerends zien posten wat betreft feministische standpunten eigenlijk.
Nare bijbedoelingen?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nah, ik zie het als iemand met nare bijbedoelingen. Zo verdacht. Kingtoppie vind haar wel lief en intelligent though. Maar hij is dan ook heel gevoelig.
Strani en Supersoep zijn vrouwen?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Maar... Wat me wel opvalt is dat het echt alleen de vrouwen zijn die zich ergeren aan Sinosappel...
Misschien zit daar een of ander evolutionair principe achter? In het echt zie je ook dat vrouwen groepjes vormen als er een vrouw in sletterige kleding langsloopt...
Al zou het een vriendin zijn zouden ze elkaar ophemelen dat ze super mooi is...
Nee ik vind dat de vrouwen die zich zo fel afkeren op sinos eigenlijk wel even iets verder mogen kijken dan haar tieten... Er zit ook nog een persoon achter - zegt een man-
Wie zegt dat ik een teer zieltje heb, ja ik zit soms overhoop en ik post dan ook daadwerkelijk ANDERS ik ben op dat moment ook helemaal niet mezelf.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik lief gevonden willen worden en daarmee niet trouw zijn aan wat ik vind?
Ik heb niks met drugs, iedereen moet zelf weten of hij/zij dat wil gebruiken, maar ik vind het puberaal gedrag. Tieten flashen op internet vind ik gewoon zo goedkoop en triest, daar kan ik niet normaal over denken.
Het boeit mij itt jou totaal niet hoe mensen over me denken. Je mag me of je mag me niet, maar je zult over mij nooit kunnen zeggen dat ik hypocriet, schijnheilig of een meeloper ben. Ik ben recht voor zijn raap en daar kun je tegen of daar kun je niet tegen. Ik kan slecht tegen tere zieltjes zoals jij je vaak gedraagt.
Ik vind het niet direct. Het komt nep over.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets tegen Sinos eigenlijk. Ze is tenminste wel direct.
Maar waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nah, ik zie het als iemand met nare bijbedoelingen. Zo verdacht. Kingtoppie vind haar wel lief en intelligent though. Maar hij is dan ook heel gevoelig.
Wat komt nep over?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet direct. Het komt nep over.
Ach de klooncheck is zo eenvoudig te omzeilenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen, dat kunnen forumadmins en ze vertellen het alleen als het een kloon is als het een kloon van een geband iemand is.
Dit ja, aandachtsparasiet.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Ik vind hoe de manier van posten en hoe ze hier binnen kwam irritant. Daar is het op gebaseerd.
Eerder scammer of troller. Kijk naar monkeyyyquote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nare bijbedoelingen?
Maagdenlokker ofzo?
Misschien. Toen ik net begon met posten klonk het ook allemaal wat onoprecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet direct. Het komt nep over.
Er zijn meer wegen naar Rome.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach de klooncheck is zo eenvoudig te omzeilen
Wat een onzin. Cactus en Sinji, 50/50.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Maar... Wat me wel opvalt is dat het echt alleen de vrouwen zijn die zich ergeren aan Sinosappel...
Ik vind het sneu voor types als kingtoppie die er in gelovenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
Ook al is ze misschien een troll, ik kan er wel om lachen
Nouja ik zal wel wat selectief lezen dan sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Cactus en Sinji, 50/50.
Ja dat is wel beetje jammer als het een echte troll blijkt te zijn. Maar ik heb wel vermoedens dat het geen troll is overigens ik DM je ff.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor types als kingtoppie die er in geloven
Ditquote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
hallo topic paranoia much als je nou een niet bezig zou zijn met obsessief bezig houden of iemand een kloon is of niet zou je ook nog eens een leven hebben.
Waar maken jullie je allemaal druk om zeg![]()
Vandaar, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Ik vind hoe de manier van posten en hoe ze hier binnen kwam irritant. Daar is het op gebaseerd.
Hoe is het nou weer obsessief dat een paar users uiten hoe ze denken over een ander?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
hallo topic paranoia much als je nou een niet bezig zou zijn met obsessief bezig houden of iemand een kloon is of niet zou je ook nog eens een leven hebben.
Ik zie oprecht niet in waarom zij een trol zou zijn. Ik lees dan ook niet alles maar wat ik heb gezien is niet raar. Volgens mij overdrijf jij en maak je d'r je eigen verhaaltje van.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
En ditquote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje jammer als het een echte troll blijkt te zijn.
Ik ben het denk ik vergeten. Of ik was er niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vandaar, dat heb ik gemist.
Was monkyy dat? Heeft ze geld afgetroggeld van mensen hier ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een oplichter, vaak ook in financiële sfeer.
Manier van posten. Maar zoals ik al zei is dat een beetje de manier van iemand die niet gewend is op fora te posten. Ik kan het niet uitleggen, het is het woordgebruik, smiley-gebruik. Ik lees posts enorm visueel, ik lees een toon.quote:
Geldt toch voor de meeste vrouwen in dit topic, de aandacht is verleidelijk ook al gaat om "zolder autisten".quote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar ik mis belangrijke info blijkbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb cactus nog nooit zo geirriteerd gezien
Ik heb een snaartje geraakt denk ik. Hoe precies weet ik niet. Door mn tieten te showen? Door af en toe een opmerking te plaatsen over neuken? Doordat ik zo "mannelijk" overkom?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja mee eens. Pffquote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ze is vast jaloers op je niet-hangende tieten.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb een snaartje geraakt denk ik. Hoe precies weet ik niet. Door mn tieten te showen? Door af en toe een opmerking te plaatsen over neuken? Doordat ik zo "mannelijk" overkom?
Wie zal het zeggen...
Maar ze was toch ook niet gewend om op fora te posten? Of zeg ik nu iets heel stoms?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Manier van posten. Maar zoals ik al zei is dat een beetje de manier van iemand die niet gewend is op fora te posten. Ik kan het niet uitleggen, het is het woordgebruik, smiley-gebruik. Ik lees posts enorm visueel, ik lees een toon.
Maar in ieder geval dezelfde manier die kloons gebruiken om overduidelijk te maken dat ze niet weten hoe het gaat op het forum.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze is vast jaloers op je niet-hangende tieten.
Vergeet Kree niet, toen was ik echt over de rooie. Die Sinosappel moet ik gewoon niet, maar zit verder weinig irritatie achter. Kingtoppie krijg ik wel jeuk van omdat hij zo enorm conflict vermijdend/bestrijdend is en iedereen altijd kusjekroel met elkaar moet doen. Van dat gedrag raak ik geirriteerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand voor de gek houden kan je ook oplichting noemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Was monkyy dat? Heeft ze geld afgetroggeld van mensen hier ofzo?
Waarom?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet Kree niet, toen was ik echt over de rooie. Die Sinosappel moet ik gewoon niet, maar zit verder weinig irritatie achter. Kingtoppie krijg ik wel jeuk van omdat hij zo enorm conflict vermijdend/bestrijdend is en iedereen altijd kusjekroel met elkaar moet doen. Van dat gedrag raak ik geirriteerd.
Hey, ik maak me totaal niet druk hoor. Dit is het internet maar. Jij vroeg om een verklaring, die heb ik gegevenquote:
Dito.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet Kree niet, toen was ik echt over de rooie. Die Sinosappel moet ik gewoon niet, maar zit verder weinig irritatie achter. Kingtoppie krijg ik wel jeuk van omdat hij zo enorm conflict vermijdend/bestrijdend is en iedereen altijd kusjekroel met elkaar moet doen. Van dat gedrag raak ik geirriteerd.
Oh. Maar Ik heb het over scammen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand voor de gek houden kan je ook oplichting noemen.
Ik denk het. En ze vindt het sletterig. Ach als ik blij ben met mn lichaam en ik vind het wel spannend om het te laten zien vind ik dat prima kunnen. Vrouwen zijn toch inmiddels in 2011 de baas over hun eigen lichaam en als ze het leuk vinden om dat te doen, dikke prima dan tochquote:Op woensdag 21 december 2011 00:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze is vast jaloers op je niet-hangende tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |