Heb jij dat ook alweer gevolgd?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
awww wat lief.
dat maakt alles goed, dit laat me haar willen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Tja, het is een aparte en harde wereld waarin we leven met z'n allen.
In het echte leven heb je ook zulke mensen hoor, die alles met de mantel der liefde willen bedekken en ondertussen eetstoornissen hebben oid.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:44 schreef stefanhaan het volgende:
volgens mij realiseren sommigen niet dat dit het internet is
Die ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke was een gast die hard ging stampen met zijn voeten omdat hij zelf een foto van zijn borstkas had gestuurd naar Monkeyyy
SDat is wel fucking grappig vind ik. Ik lach.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke was een gast die hard ging stampen met zijn voeten omdat hij zelf een foto van zijn borstkas had gestuurd naar Monkeyyy
Da's ook wel weer logisch. Sommige mensen hebben in hun dagelijks leven genoeg negativiteit om zich heen en komen hier om even te relaxen. Anderen komen hier om lekker scherp te communiceren.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin steeds meer een afkeer voor SC's te krijgen. Nu post ik hier amper, ben meer een lurker. Maar dat eeuwige gezeik. Altijd die mensen die er niet tegen kunnen als er een discussie gaande is en willen dat alles zo lief mogelijk is
.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
SDat is wel fucking grappig vind ik. Ik lach.
quote:
Wat doet vermoeden dat hij niet alleen foto's van zijn borstkas heeft gestuurdquote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Sinji het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat doet vermoeden dat hij niet alleen foto's van zijn borstkas heeft gestuurd
Was dat nou Harrie Jekkers, met die moeder die steeds wanhopig riep of er iemand nog een koekje (of iets anders) wilde?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In het echte leven heb je ook zulke mensen hoor, die alles met de mantel der liefde willen bedekken en ondertussen eetstoornissen hebben oid.
Daar dacht ik ook al aan. Leuk man.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat doet vermoeden dat hij niet alleen foto's van zijn borstkas heeft gestuurd
Tja. Voor mij een reden om flink te gaan minderen in mijn vaste SC topics. Ik heb geen zin meer in dat gejank van tere zieltjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook wel weer logisch. Sommige mensen hebben in hun dagelijks leven genoeg negativiteit om zich heen en komen hier om even te relaxen. Anderen komen hier om lekker scherp te communiceren.
Dat botst wel eens. Altijd zo geweest in elke slowchat of chatroom in de wereld en gaat ook altijd zo blijven. Gewoon niet te veel op letten.
Net alsof dat uit maakt, jah het is internet maar tuurlijk joh.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mij realiseren sommigen niet dat dit het internet is
Ik liet me gisteren even meetrekken in de ellende maar vandaag ben ik weer aangesterkt.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja. Voor mij een reden om flink te gaan minderen in mijn vaste SC topics. Ik heb geen zin meer in dat gejank van tere zieltjes.
Geen idee, want ik heb Harrie nooit gezien denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef Strani het volgende:
Was dat nou Harrie Jekkers, met die moeder die steeds wanhopig riep of er iemand nog een koekje (of iets anders) wilde?
Je jankt zelf man. Houd eens op met posten, het is off topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja. Voor mij een reden om flink te gaan minderen in mijn vaste SC topics. Ik heb geen zin meer in dat gejank van tere zieltjes.
Loop niet zo te trollen. Je bent niet grappig. Of heb je echt wat op?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. Leuk man.
Wil jij een foto van mijn hangtieten?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef -Nouvelles het volgende:
Daar dacht ik ook al aan. Leuk man.
Maak anders nog een account aan, internetheldje.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je jankt zelf man. Houd eens op met posten, het is off topic.
Zoals wie dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin steeds meer een afkeer voor SC's te krijgen. Nu post ik hier amper, ben meer een lurker. Maar dat eeuwige gezeik. Altijd die mensen die er niet tegen kunnen als er een discussie gaande is en willen dat alles zo lief mogelijk is
.
Het was in elk geval een familie die de hele tijd aan het ruziën was op vakantie en die moeder die er steeds wanhopig tussen kwam of iemand nog een koekje wilde, of iets dergelijks.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee, want ik heb Harrie nooit gezien denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |