Tja, misschien had ik het ook wel gedaan als ik single was.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk het. En ze vindt het sletterig. Ach als ik blij ben met mn lichaam en ik vind het wel spannend om het te laten zien vind ik dat prima kunnen. Vrouwen zijn toch inmiddels in 2011 de baas over hun eigen lichaam en als ze het leuk vinden om dat te doen, dikke prima dan toch
Wie is een ander om zich daar zo overdreven aan te storen?
hoe gaat dit dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een oplichter, vaak ook in financiėle sfeer.
Dat is het hem vast... cactus bewijs het tegendeel eens.... pics pics.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze is vast jaloers op je niet-hangende tieten.
Omdat er niks is met mensen die gewoon een discussie hebben of elkaar niet moeten. Beter dat het hier out in the open wordt gezegd, dan dat er achter de schermen geroddeld wordt. Ik hou er niet van als ik beperkt word in het geven van mijn mening, omdat het niet aardig zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
Kingtoppie krijg ik wel jeuk van omdat hij zo enorm conflict vermijdend/bestrijdend is en iedereen altijd kusjekroel met elkaar moet doen.
Ik zal er op letten, maar ik vind conflicten maken een beetje zielig.quote:
Jij kunt dat al.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe gaat dit dan?
hoe kan je met ze incontact komen?
Zelfde idee.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Maar Ik heb het over scammen.
Ik heb een pic van Cactus.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is het hem vast... cactus bewijs het tegendeel eens.... pics pics.
Oh oke gelukkig. Ik had een beetje de indruk dat je je heel erg aan mij stoorde vanwege al die lullige posts. Maar dan kan ik die in het vervolg gewoon weer negeren (wat ik ookal deed maar was idd wel ff benieuwd naar een verklaring)quote:Op woensdag 21 december 2011 00:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey, ik maak me totaal niet druk hoor. Dit is het internet maar. Jij vroeg om een verklaring, die heb ik gegeven
Soms moeten dat soort dingen er gewoon even uit. Schijnheilig gedoe lijkt me erger.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er op letten, maar ik vind conflicten maken een beetje zielig.
Ik ook niet, ik zal me in het vervolg minder aantrekken wat mensen van me vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat er niks is met mensen die gewoon een discussie hebben of elkaar niet moeten. Beter dat het hier out in the open wordt gezegd, dan dat er achter de schermen geroddeld wordt. Ik hou er niet van als ik beperkt word in het geven van mijn mening, omdat het niet aardig zou zijn.
Wie wil je oplichten?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe gaat dit dan?
hoe kan je met ze incontact komen?
Doet me denken aan deze manquote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms moeten dat soort dingen er gewoon even uit. Schijnheilig gedoe lijkt me erger.
Heel verstandig. Ga je je een stuk beter door voelenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ook niet, ik zal me in het vervolg minder aantrekken wat mensen van me vinden
O die gozer was lachenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze man
[ afbeelding ]
Snap ik, ik geef ook wel toe dat ik een beetje aandachtsgeil uit de hoek kan komen. Atleast qua ''kusje-kroel''quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms moeten dat soort dingen er gewoon even uit. Schijnheilig gedoe lijkt me erger.
nee het is me droom geweest op de wanhopige momenten van jaren lang alleen in bed liggen om een golddiger te krijgen enzo als ik maar lang genoeg wachtte.quote:
en niet in de zin van weer een prostituee. ze moet wel blijven terugkomen, dat wederzien mogelijk is.quote:
Welkom op het internet. Mensen zijn niet altijd lief.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke gelukkig. Ik had een beetje de indruk dat je je heel erg aan mij stoorde vanwege al die lullige posts. Maar dan kan ik die in het vervolg gewoon weer negeren (wat ik ookal deed maar was idd wel ff benieuwd naar een verklaring)
Dan moet je eerst rijk worden door de loterij te winnen of een topbaan krijgen enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het is me droom geweest op de wanhopige momenten van jaren lang alleen in bed liggen om een golddiger te krijgen enzo als ik maar lang genoeg wachtte.
[..]
en niet in de zin van weer een prostituee.
Denk niet dat je een golddigger aan gaat trekken met een uitkering als inkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het is me droom geweest om een golddiger te krijgen enzo.
ik zie het zelfs dan niet gebeuren. nee. want waar vind je dan de golddiggers?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat je een golddigger aan gaat trekken met een uitkering als inkomen.
Nog een reden om je studie te vervolgen!
Als je genoeg verdient makkelijk. Dan heb je ze voor het uitkiezenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie het zelfs dan niet gebeuren. nee.
Trustequote:Op woensdag 21 december 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
Mijn ogen willen niet meer. Ik ga slapen. Welterusten, allemaal!
ja wat waar dan? of moet dat dan tijdens de bezigheden die veel verdienen het contact komen ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je genoeg verdient makkelijk. Dan heb je ze voor het uitkiezen
Met een dure wagen rondrijden en knipogen naar blonde wijven met neptieten.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie het zelfs dan niet gebeuren. nee. want waar vind je dan de golddiggers?
Ja ik ga ook wel. Een vriend gaat mee als ik een afspraak maak. Ergens volgend jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef Strani het volgende:
Zo, lekker gegeten.
Nou een reactie zonder quote want ik gebruik die spytool.
Myraela, je moet echt dat maagonderzoek gaan doen. Het lijk mij ook akelig maar eventuele gevolgen van het negeren van deze pijn zullen veel akeliger zijn.
Dit topic misschienquote:Op woensdag 21 december 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie het zelfs dan niet gebeuren. nee. want waar vind je dan de golddiggers?
Als je zat geld hebt, gewoon dure auto's kopen. Zo bekend mogelijk proberen te worden. En dan als ze je dan herkennen als je door de stad loopt. Dat er een horde vrouwen op je afkomt.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat waar dan? of moet dat dan tijdens de bezigheden die veel verdienen het contact komen ofzo?
stel je wint de lotto, zonder roem (anoniem ofzo en wil geen publiciteit).
of je erft wat ofzo.
Ik beperk je niet in je mening, ik zal alleen aankaarten dat ik hem kortzichtig vind.. Nu nog een keer want je denkt dat ik alleen conflicten vermijd terwijl ik eigenlijk over jouw kortzichtigheid in discussie ga.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat er niks is met mensen die gewoon een discussie hebben of elkaar niet moeten. Beter dat het hier out in the open wordt gezegd, dan dat er achter de schermen geroddeld wordt. Ik hou er niet van als ik beperkt word in het geven van mijn mening, omdat het niet aardig zou zijn.
je hebt eem dmquote:Op woensdag 21 december 2011 00:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je zat geld hebt, gewoon dure auto's kopen. Zo bekend mogelijk proberen te worden. En dan als ze je dan herkennen als je door de stad loopt. Dat er een horde vrouwen op je afkomt.
Ik heb hier ook al zo vaak gezegd dat ik een man 45 ben, maar niemand wil het geloven.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Overigens heeft die monky niemand in de gek gehouden. Het stond notabene nog in haar fobo: ik ben een dikke man van in de 50 ofzo. Iedereen dacht alleen dat het een grap was.
ZOveel blonde wijven met neptieten zie ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een dure wagen rondrijden en knipogen naar blonde wijven met neptieten.
Gegarandeerd succes.
Okay mooiquote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik ga ook wel. Een vriend gaat mee als ik een afspraak maak. Ergens volgend jaar.
Ik ben een mooie blonde meid van 18. En ik wil dsaten met Sinjo.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al zo vaak gezegd dat ik een man 45 ben, maar niemand wil het geloven.
Ze heeft mensen wel voor de gek gehouden, ze heeft een hele identiteit van iemand anders gestolen. Maar het schijnt geen man te zijn, gewoon een onzeker meisje of zo die zelf niet zo knap is.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Overigens heeft die monky niemand in de gek gehouden. Het stond notabene nog in haar fobo: ik ben een dikke man van in de 50 ofzo. Iedereen dacht alleen dat het een grap was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |