Ho ho, ik ben niet degene die hier problemen heeft met andere users. Ander users hebben hooguit problemen met mijquote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Neem dan deel mee aan de discussie or get the fuck out denk ik dan? Logisch he?
Je weet toch!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En op zaterdag Johanna, lekkere leernicht van me.
Als je vriendin het maar laat!!!!1!111!11!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
IOk denk wel dat jij leuk bent om mee te blowen, kan dat kloppen>
Jij bent de conservatieve mevrouw die waarschijnlijk nog vrijgezel is omdat ze het niet kan laten om te slikken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie ben ik en wat is de conclusie en kan dit in een excel-bestand komen met grafieken?
Hahaha. Ik denk als vrouw vaak genoeg aan dikke ochtendlullen hoor. Wakker het vuur nou niet weer aanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je bent een man. Hier denken vrouwen niet aan.
Daar hou ik je aan. Nog 1 vraag: insinueer je nu dat ik een man ben?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat jij Jaap bent. Excel doe ik morgen.
Ik stel voor dat we dit stappenplan voortaan gewoon netjes volgen.
Precies. Het is vast hypocriet, weet ik ook wel maar het is niet goed voor je lichaam.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je vriendin het maar laat!!!!1!111!11!!!
Ik wil stoppen met te vaak aan seks denken. Iemand tips voor me?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha. Ik denk als vrouw vaak genoeg aan dikke ochtendlullen hoor. Wakker het vuur nou niet weer aan
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde je indentiteit te beschermen door je geslacht te veranderen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan. Nog 1 vraag: insinueer je nu dat ik een man ben?
Aan de pil gaan schijnt te helpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil stoppen met te vaak aan seks denken. Iemand tips voor me?
Nog 20 van zulke opmerkingen en de volgende keer begrijp je degenen die dit dus denken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef -Nouvelles het volgende:
Leven is sowieso niet goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Precies. Het is vast hypocriet, weet ik ook wel maar het is niet goed voor je lichaam.
Tegen de tijd dat ik echt wakker ben, is ie alweer slap gewordenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch lastig als je een dikke ochtend lul hebt
Na hoe lang merk je dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan de pil gaan schijnt te helpen.
Vaker seks hebben misschien? Ik sta al eeuwen droog en ik denk er constant aanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dus. x2.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vaker seks hebben misschien? Ik sta al eeuwen droog en ik denk er constant aan
Ik sta de hele tijd ongeveer een week droog. Maar de dag erna denk ik er alweer constant aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vaker seks hebben misschien? Ik sta al eeuwen droog en ik denk er constant aan
Vraag dat even bij Wauwelaar na, die kan je daar correct antwoord op gevenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Jij bent de conservatieve mevrouw die waarschijnlijk nog vrijgezel is omdat ze het niet kan laten om te slikken.
Meer soppen, dan krijg je er minder zin in en denk je er vaker niet meer aanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HUH!?? Slikken is het toch helemaal niet conservatief!?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij bent de conservatieve mevrouw die waarschijnlijk nog vrijgezel is omdat ze het niet kan laten om te slikken.
Ja 1 keer in de week sex is fataalquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sta de hele tijd ongeveer een week droog. Maar de dag erna denk ik alweer constant aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |