Geloof dat nooit zo erg als mensen dat zeggen ongemerkt kruipt het toch een beetje onder je huid of je nu wilt of niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
oei ja ik ben een teer zieltje die me druk maakt of ik bij mensen hoor op het internet
Internet is maar internet inderdaad. En toch merk ik dat ik best een zwak heb ontwikkeld voor sommige andere posters hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
oei ja ik ben een teer zieltje die me druk maakt of ik bij mensen hoor op het internet
Ik zie jou niets anders dan 'ruzie' hebben met mensenquote:
Hahaha dan is er wel ruimte voor een spacecakequote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
ik las "10, 11 en 12 januari" -> ZO!!! hahahaha
Je geeft het antwoord zelf al; Tilburg.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Toen ik eens dronken was, heb ik erg lang op de grond gelegen in Duitsland. Meiden uit Tilburg waren niet eens op mij afgeknapt. Vreemd eigenlijk nu ik daar zo over nadenk. Je zou toch afknappen op iemand die uitglijd en op de grond blijft liggen.
Spacecake bakken bij jou thuis?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha dan is er wel ruimte voor een spacecake
Maar ze zijn allebei wel mooi dus dat gaat niet op.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al; Tilburg.
Nee hoor, ik heb ook wel eens ergens op de vloer gelegen, toen eindigde ik in iemands slaapzak.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Toen ik eens dronken was, heb ik erg lang op de grond gelegen in Duitsland. Meiden uit Tilburg waren niet eens op mij afgeknapt. Vreemd eigenlijk nu ik daar zo over nadenk. Je zou toch afknappen op iemand die uitglijd en op de grond blijft liggen.
Hoezo niet eigenlijk!?? Ik vind eerder die eindeloze discussies hier vermoeiend. irl is toch wat 'echter'quote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben niet zo van de meetings eerlijk gezegd
Niet vreemd, het antwoord zit al in je post zelf: meiden uit Tilburgquote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Jij bent veel te veel met jezelf bezig om je uberhaupt druk te maken over een anderquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Het is wel tof om FOK!kers te ontmoeten in het echt ja. Ik ben voor meeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoezo niet eigenlijk!?? Ik vind eerder die eindeloze discussies hier vermoeiend. irl is toch wat 'echter'
*van de vorige eeuw is*
Vreemd vind je niet? Ik eindigde in bed. Zo'n stapelbed. Ik zou het maar een afknapper vinden als iemand uitglijd op een niet gladde vloer en blijft liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook wel eens ergens op de vloer gelegen, toen eindigde ik in iemands slaapzak.
Serieuze vraag. Ik zie je geen tips geven, tips ontvangen of er vermaak uit halen? Wat is de reden dat je hier post former. Ik zie alleen maar standaard deze 2 emoties en that's itquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
of
Ik vind zondag ook best, maakt me niet zoveel uit eigenlijk maar als de rest leiver zondag heeft, ga ik daar wel in meequote:
Kan....dat dan weer welquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spacecake bakken bij jou thuis?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik er nog aanvaardbaar uitzag toen, ik zou nooit iemand die compleet van de wereld was meenemen naar mijn bed hoop ikquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vreemd vind je niet? Ik eindigde in bed. Zo'n stapelbed. Ik zou het maar een afknapper vinden als iemand uitglijd op een niet gladde vloer en blijft liggen.
Nee pff.....ik heb het geweten ook!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan....dat dan weer wel
Maar spacecake moet je je niet in vergissen hoor.
Gaat het nu alweer over droegs?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan....dat dan weer wel
Hoe voelt dat dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan....dat dan weer wel
Ik heb dat nog nooit op... Maar lijkt me leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan....dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |