Dat gaat me niet lukken Magnetron.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer soppen, dan krijg je er minder zin in en denk je er vaker niet meer aan
Dat is nu dus gefaald omdat ik vroeg wie ik wasquote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef Strani het volgende:
Nee, ik probeerde je indentiteit te beschermen door je geslacht te veranderen.
Helaas! En ik kan gewoon niet tegen jou liegen hé.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is nu dus gefaald omdat ik vroeg wie ik was
Ik ben niet te redden. Het plan is elkaar volgend jaar twee keer per week te zienquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja 1 keer in de week sex is fataal
Stiekemquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ohhh dus zo'n groentje ben jij niet met drugs!
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt maar 1 keer seks, is er iets mis.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja 1 keer in de week sex is fataal
Dat vat ik maar op als een compliment.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Strani het volgende:
Goh Strawberry, net je Fobo gecheckt..ik ging er steeds van uit dat je iets ouder was. Vreemd.
Ik sta ook een week droog denk ik. En ik voel het nog niet echt ofzo. Ik heb ook niet gefapt of wat dan ook maar komt vast door alle stress en de tegenslagen in mijn korte leven. Soms zou ik willen dat ik een baby was ofzo en dat mijn hele leven nog voor me lag. Nu ben ik al 20. Ik heb trouwens morgen om 8:30 verplichtingen. En slapen kan ik totaal niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sta de hele tijd ongeveer een week droog. Maar de dag erna denk ik er alweer constant aan.
En terechtquote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vat ik maar op als een compliment.
We doen het inderdaad wel vaker dan één keer.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt maar 1 keer seks, is er iets mis.
Maar dat kan aan mij liggen.
Hangt er vanaf hoe lang die sex duurt he.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou net spul waar je niet te licht over moet denken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
StiekemMaar paddos zijn de enigste die ik mensen zou durven aanraden.. Gewoon om ze te laten ontsnappen uit hun alledaagse denkwijze.
Hij heeft het me verteld ja:quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou net spul waar je niet te licht over moet denken.
Ik heb ook een top3, daarbuiten ben ik reuze braaf.
Ok, maar met lange seks kan je toch ook vaker klaarkomen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang die sex duurt he.
Ik moet morgenochtend ook allemaal dingen regelen voor mijn studie enzo. En veel dingen kopen nog, voor verjaardagen en kerst enzo, en dit is de enige tijd die ik er nog voor heb. Ik denk dat ik mezelf extra ga helpen met in slaap komen zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik sta ook een week droog denk ik. En ik voel het nog niet echt ofzo. Ik heb ook niet gefapt of wat dan ook maar komt vast door alle stress en de tegenslagen in mijn korte leven. Soms zou ik willen dat ik een baby was ofzo en dat mijn hele leven nog voor me lag. Nu ben ik al 20. Ik heb trouwens morgen om 8:30 verplichtingen. En slapen kan ik totaal niet.
Hoertje van me.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij heeft het me verteld ja:
1. Heroine
2. Crystal Meth
3. Krokodil.
Verder reuzebraaf.
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt geen seks, dán is er iets mis.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
pfff... hinderlijke dingen zijn dat. Niks patroontjes of kleuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
StiekemMaar paddos zijn de enigste die ik mensen zou durven aanraden.. Gewoon om ze te laten ontsnappen uit hun alledaagse denkwijze.
En een gecombineerde versie van die 3 toch? die noemde hij ElDiablo of heeft hij jou dat niet verteld?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
Hij heeft het me verteld ja:
1. Heroine
2. Crystal Meth
3. Krokodil.
Sommigen wel, anderen niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, maar met lange seks kan je toch ook vaker klaarkomen?
1 keer is ook wel weinig hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt geen seks, dán is er iets mis.
Ik zou als ik jou was:quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend ook allemaal dingen regelen voor mijn studie enzo. En veel dingen kopen nog, voor verjaardagen en kerst enzo, en dit is de enige tijd die ik er nog voor heb. Ik denk dat ik mezelf extra ga helpen met in slaap komen zo.
Tijdens onze meet kon hij amper meer praten man. Heeft wel een hele emmer kip leeggegetenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En een gecombineerde versie van die 3 toch? die noemde hij ElDiablo of heeft hij jou dat niet verteld?
oooooooowquote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang die sex duurt he.
Of een vol tamponnetje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt geen seks, dán is er iets mis.
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet om het andere maar zijn jullie allemaal scholieren of zo?
Gadverdamme!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een vol tamponnetje.
al houdt dat niet alle mannen tegen
Hebben ze daar ook een KFC?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Strani het volgende:
Tijdens onze meet kon hij amper meer praten man. Heeft wel een hele emmer kip leeggegeten
Wanneer ga je weer beginnen dan? Ik moet ook nog voor kerst dingen kopen maar ik kom er niet aan toe joh. DUs ik weet niet hoe ik dat ga doen. En hoe wil je jezelf helpen om in slaap te komen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend ook allemaal dingen regelen voor mijn studie enzo. En veel dingen kopen nog, voor verjaardagen en kerst enzo, en dit is de enige tijd die ik er nog voor heb. Ik denk dat ik mezelf extra ga helpen met in slaap komen zo.
Levend.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Tijdens onze meet kon hij amper meer praten man. Heeft wel een hele emmer kip leeggegeten
Komt allemaal wel goed schatje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik sta ook een week droog denk ik. En ik voel het nog niet echt ofzo. Ik heb ook niet gefapt of wat dan ook maar komt vast door alle stress en de tegenslagen in mijn korte leven. Soms zou ik willen dat ik een baby was ofzo en dat mijn hele leven nog voor me lag. Nu ben ik al 20. Ik heb trouwens morgen om 8:30 verplichtingen. En slapen kan ik totaal niet.
Stiekem heb je natuurlijk gewoon gelijk. Maar zonder die dingen heb ik pas helemaal een leeg levenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was:
- stoppen met FOK!
- stoppen met al die softe drugs
- stoppen met klagen
- en es een keer wat aan al die "problemen" doen
Blowmeet, wat verwacht je anders?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet om het andere maar zijn jullie allemaal scholieren of zo?
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een vol tamponnetje.
Yep. Maar daar zal je mij niet vinden, gore zooi.quote:
Ja hebben ze. Maar nee het was in een Ierse pub en niet echt een emmer, meer een portie. Maar ik moet overdrijven he, voor het verhaal.quote:
Ik heb dat nooit zo erg gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een vol tamponnetje.
Je zit in een poreuze cirkel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem heb je natuurlijk gewoon gelijk. Maar zonder die dingen heb ik pas helemaal een leeg leven
Ik blijf liever een hele winter ijskoud op Nova Zembla zitten dan één trip door de Rode Zee.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Ach, je merkt er pas wat van als je hem er weer uit trekt. Ja en het 'loopt' wat gesmeerder.quote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo erg gevonden.
Ik ga pas in september weer beginnen, maar nu met uitschrijven is het nog een heleboel gezeik. En ik ga een melatoninetablet nemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer beginnen dan? Ik moet ook nog voor kerst dingen kopen maar ik kom er niet aan toe joh. DUs ik weet niet hoe ik dat ga doen. En hoe wil je jezelf helpen om in slaap te komen?
Het is wel ranzig.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Of je houdt van haar, of niet zeg. Bloed is niet vies. Plas en poep wel.
Misschien vind je straks een leuke studie waar je veel tijd in gaat stoppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem heb je natuurlijk gewoon gelijk. Maar zonder die dingen heb ik pas helemaal een leeg leven
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef Sinji het volgende:
Hotwings. Vandaag nog gehad, zelf gemaakt want we hebben hier geen KFC
OK, en jij dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blowmeet, wat verwacht je anders?
Als ie daar is, op elke straathoek.quote:
Niet meer als ik straks ga werken. Tot dan is het nog even droevig allemaal. Maar ik heb over een paar weken weer een normaal leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zit in een poreuze cirkel.
Wat een stadquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ie daar is, op elke straathoek.
Vooral uitstellen, daar wordt het allemaal beter vanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet meer als ik straks ga werken. Tot dan is het nog even droevig allemaal. Maar ik heb over een paar weken weer een normaal leven.
Stom allemaal. Mijn zusje heeft nog steeds een scheikunde bijles nodig van een normaal persoon. Dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga pas in september weer beginnen, maar nu met uitschrijven is het nog een heleboel gezeik. En ik ga een melatoninetablet nemen.
Ja maar een man mag mij no way beffen als ik ongesteld benquote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Of je houdt van haar, of niet zeg. Bloed is niet vies. Plas en poep wel.
Ik hoop het echt. Ik ga meelopen bij farmacie in januari trouwens.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien vind je straks een leuke studie waar je veel tijd in gaat stoppen.
Vergeet niet dat je vrijdag op wintersport gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Niet meer als ik straks ga werken. Tot dan is het nog even droevig allemaal. Maar ik heb over een paar weken weer een normaal leven.
quote:
Visualquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar een man mag mij no way beffen als ik ongesteld ben
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf liever een hele winter ijskoud op Nova Zembla zitten dan één trip door de Rode Zee.
Ik heb een contract al, dus het is al concreet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooral uitstellen, daar wordt het allemaal beter van
Zijn er uberhaupt mannen die dat willen dan een ongesteld iemand beffen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
Dat was 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het ook nooit doen ook.quote:
Ja, leg dat es uit. Waarom wordt er oa op Fok zoveel gezeikt over ongestelde vrouwen!?? (door zowel de vrouwen zelf als de mannen).quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo erg gevonden.
En ze kent niemand uit haar eigen omgeving die wel een beetje scheikunde kan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Stom allemaal. Mijn zusje heeft nog steeds een scheikunde bijles nodig van een normaal persoon. Dus.
Het is nog vroeg, toch Strani?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef DigitalGirl het volgende:
ja dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken, maar wat jij nog zo laat op
Omdat ongesteldheid smerig is. En vervelend.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, leg dat es uit. Waarom wordt er oa op Fok zoveel gezeikt over ongestelde vrouwen!?? (door zowel de vrouwen zelf als de mannen).
Misschien dat ik mijzelf gelukkig moet prijzen, maar ik heb nog nooit zo'n 'zeikvriendin' gehad.
Het is ook totaal zinloos. De vrouw kan dan niet eens zwanger worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik zou het niet willen, bij mezelf.
Maar in een bui van enorme geilheid weet je natuurlijk niet.
Misschien 's avonds. Maar ik denk dat ik mijn vrije tijd voor Newb reserveerquote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je vrijdag op wintersport gaanOf ga je daar ook Fokken?
Ja, El_Matador.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt mannen die dat willen dan een ongesteld iemand beffen?
Geen idee. Ik denk alleen dat zij wel intelligent is.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze kent niemand uit haar eigen omgeving die wel een beetje scheikunde kan?
Is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook totaal zinloos. De vrouw kan dan niet eens zwanger worden.
[/revo-mode]
Half 8. Ik moet nog eten. Een dikke steak denk ik, rood van het bloedquote:
Ja ik ben hier nooit meer in de buurt, ik werk hele dagen 120 km verderop, dus ik kan het echt niet doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze kent niemand uit haar eigen omgeving die wel een beetje scheikunde kan?
Intelligent zijn en iets uit kunnen leggen zijn twee verschillende dingen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk alleen dat zij wel intelligent is.
Seks is vies en ranzig, hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, El_Matador.
En sowieso. Seks is vies en ranzig, dat is er juist zo lekker aan
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik zou het niet willen, bij mezelf.
Maar in een bui van enorme geilheid weet je natuurlijk niet.
Bij onze volgende meet gaan we naar een restaurant waar ze alleen kip hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Half 8. Ik moet nog eten. Een dikke steak denk ik, rood van het bloed
Ik heb gelukkig nooit zo'n last van mijn ongesteldheid, maar er zijn vrouwen voor wie het echt vervelend is. Enorme krampen die je doen creperen van de pijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, leg dat es uit. Waarom wordt er oa op Fok zoveel gezeikt over ongestelde vrouwen!?? (door zowel de vrouwen zelf als de mannen).
Misschien dat ik mijzelf gelukkig moet prijzen, maar ik heb nog nooit zo'n 'zeikvriendin' gehad.
Mijn eigen bijlesleerlinge vindt dat ik het kan, ze haalt bijna geen onvoldoendes meer nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Intelligent zijn en iets uit kunnen leggen zijn twee verschillende dingen natuurlijk.
Jullie zijn elkaars ex?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
Dat was 10 jaar geleden.
Vingeren is ook lekker. En haar zien kronkelen, serieus, bestaat er iets mooiers?
Ja maar ze geeft ook al bijles dus daar heb ik wel vertrouwen inquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Intelligent zijn en iets uit kunnen leggen zijn twee verschillende dingen natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij onze volgende meet gaan we naar een restaurant waar ze alleen kip hebben.
Ik zou daar voor passen uit eigen bewegingquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No way. Volgende meet kom je maar mooi bij mij thuis. Hormigas culonas.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij onze volgende meet gaan we naar een restaurant waar ze alleen kip hebben.
Erg kleine kans hoor. Maar het schijnt wel te kunnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben even helemaal in de war nu.
Lesgeven dan niet iets voor je Loka?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eigen bijlesleerlinge vindt dat ik het kan, ze haalt bijna geen onvoldoendes meer nu.
Haha, niet dat ik weet. Met die ex heb ik geen contact mee, weet niet wat ze nu doet.quote:
Lesgevenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lesgeven dan niet iets voor je Loka?
Zo geintegreerd hoef je nou ook weer niet te zijn hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
No way. Volgende meet kom je maar mooi bij mij thuis. Hormigas culonas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |