quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef Sinji het volgende:
Hotwings. Vandaag nog gehad, zelf gemaakt want we hebben hier geen KFC
OK, en jij dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blowmeet, wat verwacht je anders?
Als ie daar is, op elke straathoek.quote:
Niet meer als ik straks ga werken. Tot dan is het nog even droevig allemaal. Maar ik heb over een paar weken weer een normaal leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zit in een poreuze cirkel.
Wat een stadquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ie daar is, op elke straathoek.
Vooral uitstellen, daar wordt het allemaal beter vanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet meer als ik straks ga werken. Tot dan is het nog even droevig allemaal. Maar ik heb over een paar weken weer een normaal leven.
Stom allemaal. Mijn zusje heeft nog steeds een scheikunde bijles nodig van een normaal persoon. Dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga pas in september weer beginnen, maar nu met uitschrijven is het nog een heleboel gezeik. En ik ga een melatoninetablet nemen.
Ja maar een man mag mij no way beffen als ik ongesteld benquote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Of je houdt van haar, of niet zeg. Bloed is niet vies. Plas en poep wel.
Ik hoop het echt. Ik ga meelopen bij farmacie in januari trouwens.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien vind je straks een leuke studie waar je veel tijd in gaat stoppen.
Vergeet niet dat je vrijdag op wintersport gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Niet meer als ik straks ga werken. Tot dan is het nog even droevig allemaal. Maar ik heb over een paar weken weer een normaal leven.
quote:
Visualquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar een man mag mij no way beffen als ik ongesteld ben
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf liever een hele winter ijskoud op Nova Zembla zitten dan één trip door de Rode Zee.
Ik heb een contract al, dus het is al concreet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooral uitstellen, daar wordt het allemaal beter van
Zijn er uberhaupt mannen die dat willen dan een ongesteld iemand beffen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
Dat was 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het ook nooit doen ook.quote:
Ja, leg dat es uit. Waarom wordt er oa op Fok zoveel gezeikt over ongestelde vrouwen!?? (door zowel de vrouwen zelf als de mannen).quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo erg gevonden.
En ze kent niemand uit haar eigen omgeving die wel een beetje scheikunde kan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Stom allemaal. Mijn zusje heeft nog steeds een scheikunde bijles nodig van een normaal persoon. Dus.
Het is nog vroeg, toch Strani?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef DigitalGirl het volgende:
ja dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken, maar wat jij nog zo laat op
Omdat ongesteldheid smerig is. En vervelend.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, leg dat es uit. Waarom wordt er oa op Fok zoveel gezeikt over ongestelde vrouwen!?? (door zowel de vrouwen zelf als de mannen).
Misschien dat ik mijzelf gelukkig moet prijzen, maar ik heb nog nooit zo'n 'zeikvriendin' gehad.
Het is ook totaal zinloos. De vrouw kan dan niet eens zwanger worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik zou het niet willen, bij mezelf.
Maar in een bui van enorme geilheid weet je natuurlijk niet.
Misschien 's avonds. Maar ik denk dat ik mijn vrije tijd voor Newb reserveerquote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je vrijdag op wintersport gaanOf ga je daar ook Fokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |