Ja, El_Matador.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt mannen die dat willen dan een ongesteld iemand beffen?
Geen idee. Ik denk alleen dat zij wel intelligent is.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze kent niemand uit haar eigen omgeving die wel een beetje scheikunde kan?
Is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook totaal zinloos. De vrouw kan dan niet eens zwanger worden.
[/revo-mode]
Half 8. Ik moet nog eten. Een dikke steak denk ik, rood van het bloedquote:
Ja ik ben hier nooit meer in de buurt, ik werk hele dagen 120 km verderop, dus ik kan het echt niet doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze kent niemand uit haar eigen omgeving die wel een beetje scheikunde kan?
Intelligent zijn en iets uit kunnen leggen zijn twee verschillende dingen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk alleen dat zij wel intelligent is.
Seks is vies en ranzig, hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, El_Matador.
En sowieso. Seks is vies en ranzig, dat is er juist zo lekker aan
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik zou het niet willen, bij mezelf.
Maar in een bui van enorme geilheid weet je natuurlijk niet.
Bij onze volgende meet gaan we naar een restaurant waar ze alleen kip hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Half 8. Ik moet nog eten. Een dikke steak denk ik, rood van het bloed
Ik heb gelukkig nooit zo'n last van mijn ongesteldheid, maar er zijn vrouwen voor wie het echt vervelend is. Enorme krampen die je doen creperen van de pijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, leg dat es uit. Waarom wordt er oa op Fok zoveel gezeikt over ongestelde vrouwen!?? (door zowel de vrouwen zelf als de mannen).
Misschien dat ik mijzelf gelukkig moet prijzen, maar ik heb nog nooit zo'n 'zeikvriendin' gehad.
Mijn eigen bijlesleerlinge vindt dat ik het kan, ze haalt bijna geen onvoldoendes meer nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Intelligent zijn en iets uit kunnen leggen zijn twee verschillende dingen natuurlijk.
Jullie zijn elkaars ex?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
Dat was 10 jaar geleden.
Vingeren is ook lekker. En haar zien kronkelen, serieus, bestaat er iets mooiers?
Ja maar ze geeft ook al bijles dus daar heb ik wel vertrouwen inquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Intelligent zijn en iets uit kunnen leggen zijn twee verschillende dingen natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij onze volgende meet gaan we naar een restaurant waar ze alleen kip hebben.
Ik zou daar voor passen uit eigen bewegingquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar een man mag mij no way beffen als ik ongesteld ben
No way. Volgende meet kom je maar mooi bij mij thuis. Hormigas culonas.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij onze volgende meet gaan we naar een restaurant waar ze alleen kip hebben.
Erg kleine kans hoor. Maar het schijnt wel te kunnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben even helemaal in de war nu.
Lesgeven dan niet iets voor je Loka?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eigen bijlesleerlinge vindt dat ik het kan, ze haalt bijna geen onvoldoendes meer nu.
Haha, niet dat ik weet. Met die ex heb ik geen contact mee, weet niet wat ze nu doet.quote:
Lesgevenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lesgeven dan niet iets voor je Loka?
Zo geintegreerd hoef je nou ook weer niet te zijn hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
No way. Volgende meet kom je maar mooi bij mij thuis. Hormigas culonas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |