Bij mij alsof ik in een achtbaan zat die hard naar beneden ging (dat gevoel in je maag) maar dan 10x zo heftigquote:
Precies, ik kan het me ook niet voorstellen en dat doe je gewoon niet. In een slaapzak.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik er nog aanvaardbaar uitzag toen, ik zou nooit iemand die compleet van de wereld was meenemen naar mijn bed hoop ik
Ikke ook niet (wel 2 keer genomen, weinig effect). Maar vrienden van mij hebben een slechte ervaring gehad bij mij thuis een keer met spacecake.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee pff.....ik heb het geweten ook!
Zelfs aan die eindeloze discussies ben ik een boel afwezig en ik heb nou ook niet bij een boel mensen zoiets van goh die wil ik echt ontmoeten om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoezo niet eigenlijk!?? Ik vind eerder die eindeloze discussies hier vermoeiend. irl is toch wat 'echter'
*van de vorige eeuw is*
Ik vind dat echt een lekker gevoel!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij alsof ik in een achtbaan zat die hard naar beneden ging (dat gevoel in je maag) maar dan 10x zo heftig
Helemaal als ze het vaak herhalen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geloof dat nooit zo erg als mensen dat zeggen ongemerkt kruipt het toch een beetje onder je huid of je nu wilt of niet.
Mwoah... als buitenstaander is het wel humor hoor... Mensen die zich druk maken om niks (en elkaar niet eens kennen)quote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat puberale geruzie (jij noemt het vermakelijkheidsfactor) is niet voor iedereen even vermakelijk
Er gebeurde niets omdat hij ook dronken was. En ik een beetje onder de pijnstillers zat. Maar toch genant als je elkaar elke dag weer tegenkomt op de uni.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Precies, ik kan het me ook niet voorstellen en dat doe je gewoon niet. In een slaapzak.
Je herhaalt het te vaak en nu denk ik dat je er alleen maar mee bezig bent kan dat kloppen ??quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn ben ik er gewoon niet eens zo mee bezig
En ik heb geslaaaapen! Werd echt met dikke ogen weer wakker!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een lekker gevoel!
Klinkt een beetje als die kalmoes die ik gedaan heb eigenlijk, alles voelt zwaar en je naar beneden trekkend.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij alsof ik in een achtbaan zat die hard naar beneden ging (dat gevoel in je maag) maar dan 10x zo heftig
Misschien waren die meiden zelf ook wasted?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Toen ik eens dronken was, heb ik erg lang op de grond gelegen in Duitsland. Meiden uit Tilburg waren niet eens op mij afgeknapt. Vreemd eigenlijk nu ik daar zo over nadenk. Je zou toch afknappen op iemand die uitglijd en op de grond blijft liggen.
Maar het internet is niet eught uhuhuh.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om niks (en elkaar niet eens kennen)
Mmmmmmquote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik heb geslaaaapen! Werd echt met dikke ogen weer wakker!
Had toen ik in Madrid woonde met 2 (vreselijke) Duitsers die ook nog een vriend op bezoek hadden koekjes gebakken. "Weet jij hoe je spacecake maakt", vroegen ze aan een bakker.quote:
Krijg je dat gevoelig serieus? Ik ben een huge achtbanenfreakquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je eerste geslaagd grap.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je herhaalt het te vaak en nu denk ik dat je er alleen maar mee bezig bent kan dat kloppen ??
Klinkt gaaf. Ik wil het wel graag eens doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had toen ik in Madrid woonde met 2 (vreselijke) Duitsers die ook nog een vriend op bezoek hadden koekjes gebakken. "Weet jij hoe je spacecake maakt", vroegen ze aan een bakker.
Ik zei koekjes; veel makkelijker.
En blijven vreten, men ik zat op die bank en kon letterlijk al het Spaans op TV (tegenover me) verstaan EN al het Duits wat ze aan het lullen waren (keislap, lekker stoned). Echt 2 energiestromen en verder bestond de wereld niet. Lichamelijk zo stoned als een steen, geestelijk zo scherp als wat.
2e keer was op de hippiebank bij mij. Met Bitch Slap.Geniaal!
Goliath FTW.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Krijg je dat gevoelig serieus? Ik ben een huge achtbanenfreakIn Disney Land in Cali alleen maar in de achtbanen
Best wel genant is dat ja. Ik kan soms ook wel door de grond zakken als ik mensen tegenkom die mij dronken of stoned hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er gebeurde niets omdat hij ook dronken was. En ik een beetje onder de pijnstillers zat. Maar toch genant als je elkaar elke dag weer tegenkomt op de uni.
Ja, heb ik zeker 2x meegemaakt. Had iets te veel cake op hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Krijg je dat gevoelig serieus? Ik ben een huge achtbanenfreakIn Disney Land in Cali alleen maar in de achtbanen
Tja, het is hier op Fok! wel vaak een kringrukgebeuren inner-circle-gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zelfs aan die eindeloze discussies ben ik een boel afwezig en ik heb nou ook niet bij een boel mensen zoiets van goh die wil ik echt ontmoeten om heel eerlijk te zijn.
Ik heb wel internet maar ik ben niet zo fanatiek dat ik het hele wel en wee van een forum wil weten. Zo af en toe maar het hoeft voor mij niet zo de hele tijd , om heel eerlijk te zijn ben ik er gewoon niet eens zo mee bezig
Kotsend over de grond rollen van de drank vind ik stukken genanter.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Maar toch genant als je elkaar elke dag weer tegenkomt op de uni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |