abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105851512
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was toch iets met poep? Poep in elkaars mond kotsen of zo?
Ja het is poep, niet kots..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105851514
quote:
8s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
Van alle 214.533.564.264.865 filmpjes op internet nou juist voor je plezier 2girls1cup kijken.

Dan ben je echt gestoord.
Niet voor je plezier, gewoon om het maar gezien te hebben. Het is niets aan. Ik snap niet dat er ergens ter wereld mensen zijn die er geil van worden.
  woensdag 21 december 2011 @ 01:50:08 #103
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105851518
Ik kon geen 1 seconde naar 2 girls 1 cup kijken zonder kokhalzen.
Ik zag ook een vlaag van dat er 1 met dr mond bij de kont van de ander zat en dat die er ff lekker in scheet.... :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Heaven is a place on earth with you
  woensdag 21 december 2011 @ 01:50:11 #104
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105851521
quote:
5s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

One guy one cup wel eens gezien dan? :')
Nooooooooooooooo ooooooo
pi_105851523
Walgelijk.
pi_105851528
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Omg hoe oud is dat nummer?
Vogens mij heb ik hierop gedanst in Peru hhahahaha
Dat had ik best kunnen aanzien. ;)

Ik heb een mix van nieuwe en oude muziek, maakt me niet uit. Als het maar geen Westerse pop is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105851529
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja het is poep, niet kots..
Ohja, dat was het. Nou ja, is ook al zo lang geleden.
  woensdag 21 december 2011 @ 01:50:31 #108
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105851531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met een heleboel filmpjes kan ik mezelf niet bedwingen, die moet ik kijken, maar wel met uitzondering van 2girls1cup en dierenleed. Ik zou het dus gelukkig niet weten. :')
mijn gedachten voor dierenrechten tegen het dierenleed:

Om dieren volgens ons systeem geen rechten te geven is discriminatie en het is racistisch. Dieren zouden geen rechten kunnen hebben, omdat het volgens "de mens" bedacht is. Het hebben van rechten zou iets menselijks zijn. Echter, het enige menselijke eraan is dat het volledige rechtensysteem is uitgeschreven door mensen. Het hebben van rechten schuilt in ieder organisme, ongeacht zijn soort, ras of levensgewoonten.

Uiteraard moeten dierenrechten wel worden aangepast aan het soort; het is niet logisch om een koe recht te geven op een jaar lang gratis schoolboeken of toegang tot de universiteitsbibliotheek

Dieren zouden geen plichten hebben. De plicht van dieren in de bio-industrie is echter om hun leven lang in gevangenschap te zitten om vervolgens geslacht te worden.

Ik persoonlijk plaats dieren boven mensen. Ik wil iedereen dood hebben die voor dierenleed is om daarmee een ander doel te bereiken. Het doel heiligt niet de middelen wat mij betreft. Ik zou willen dat deze mensen dood neervallen of levenslang zullen lijden. Het liefst zou ik ze neerknuppelen, en dan doodschieten en dan uitgebreid met messen gaan bewerken. Aangezien dit in praktijk niet uitvoerbaar is, zal ik mijn persoonlijke voorkeuren aan de kant moeten schuiven en de situatie reëel moeten bekijken. Meer zoals andere mensen doen zegmaar. Ik ervaar minder geestelijke pijn, meedeleven en inlevingsvermogen bij het zien van lijdende mensen dan bij lijdende dieren. Uiteraard verschilt wel de mate van leed. Relaties spelen ook een rol. Uiteraard geef ik meer om panos of om mijn ouders hun kat, dan om een mug.

Ter vervanging van dieren zouden bij dierproeven baby's gebruikt kunnen worden die zijn afgestaan. Ook baby's die al ziek zijn bij de geboorte. Deze baby's sterven meestal toch als ze eenmaal kleuter zijn, veel is hun leven niet waard. Dit zal de overbevolking tegen kunnen gaan. Het leven van een baby is niets waard. Ik kan mij niets herinneren van mijn baby-tijd. Baby's zouden inderdaad kunnen uitgroeien tot gelukkige volwassenen, maar als ze dood zijn voor hun kleutertijd, weet men toch niet wat die mist.

vind jij dat ook strawberry?
pi_105851544
ok, herinner me er aan om nooit meer in dit topic te posten
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_105851547
quote:
5s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

One guy one cup wel eens gezien dan? :')
Als ik Shakira-videos kan kijken, kan gaan fappen, op FOK! rondhangen, mijn ballen scheren of een overhemd strijken, waarom zou ik daar in godsnaam tijd aan besteden.

Dat vraag ik me echt af.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_105851550
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef stefanhaan het volgende:
1man1screwdriver
BME pain olympics _O-
Die kende ik nog niet. :{ :'(
  woensdag 21 december 2011 @ 01:51:32 #112
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105851552
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

waar de drugsdealers heersen of niet
Nee.. :(

(ik woon er ook een deel van het jaar)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_105851553
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was toch iets met poep? Poep in elkaars mond kotsen of zo?
Ja, een goed moment om te gaan slapen. Ik hoop alleen niet dat ik nu over scating ga dromen.

Welterusten allemaal :W
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105851557
Mijn hond is voor 1 week weg aan het logeren bij mijn tante in de natuur enzo hahaha maar ik mis hem nu al :o :')
pi_105851558
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ter vervanging van dieren zouden bij dierproeven baby's gebruikt kunnen worden die zijn afgestaan. Ook baby's die al ziek zijn bij de geboorte. Deze baby's sterven meestal toch als ze eenmaal kleuter zijn, veel is hun leven niet waard. Dit zal de overbevolking tegen kunnen gaan. Het leven van een baby is niets waard. Ik kan mij niets herinneren van mijn baby-tijd. Baby's zouden inderdaad kunnen uitgroeien tot gelukkige volwassenen, maar als ze dood zijn voor hun kleutertijd, weet men toch niet wat die mist.

vind jij dat ook?
Beetje extreem hoor dit
Ik hoop dat je dit ironisch bedoelde :P
  woensdag 21 december 2011 @ 01:51:55 #116
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105851559
quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:') :') :') :r

En daarover ga ik nou juist speechen.

Triest als je zo denkt.
Uitstekende reactie m'n beste.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_105851574
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:51 schreef -Nouvelles het volgende:
Mijn hond is voor 1 week weg aan het logeren bij mijn tante in de natuur enzo hahaha maar ik mis hem nu al :o :')
Dat wordt fappen, jonguh!

woensdag 21 december 2011 @ 01:52:31 #118
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105851575
quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat had ik best kunnen aanzien. ;)

Ik heb een mix van nieuwe en oude muziek, maakt me niet uit. Als het maar geen Westerse pop is.
Memories...
Je zal het wel poepmuziek vinden, maar ook zoooo los gegaan op de dansvloer met Daddy Yankee hahaha
Heaven is a place on earth with you
pi_105851582
quote:

[..]

Om dieren volgens ons systeem geen rechten te geven is discriminatie en het is racistisch. Dieren zouden geen rechten kunnen hebben, omdat het volgens "de mens" bedacht is. Het hebben van rechten zou iets menselijks zijn. Echter, het enige menselijke eraan is dat het volledige rechtensysteem is uitgeschreven door mensen. Het hebben van rechten schuilt in ieder organisme, ongeacht zijn soort, ras of levensgewoonten.

Uiteraard moeten dierenrechten wel worden aangepast aan het soort; het is niet logisch om een koe recht te geven op een jaar lang gratis schoolboeken of toegang tot de universiteitsbibliotheek

Dieren zouden geen plichten hebben. De plicht van dieren in de bio-industrie is echter om hun leven lang in gevangenschap te zitten om vervolgens geslacht te worden.

Ik persoonlijk plaats dieren boven mensen. Ik wil iedereen dood hebben die voor dierenleed is om daarmee een ander doel te bereiken. Het doel heiligt niet de middelen wat mij betreft. Ik zou willen dat deze mensen dood neervallen of levenslang zullen lijden. Het liefst zou ik ze neerknuppelen, en dan doodschieten en dan ook nog met messen gaan bewerken. Aangezien dit in praktijk niet uitvoerbaar is, zal ik mijn persoonlijke voorkeuren aan de kant moeten schuiven en de situatie reëel moeten bekijken. Meer zoals andere mensen doen zegmaar. Ik ervaar minder geestelijke pijn, meedeleven en inlevingsvermogen bij het zien van lijdende mensen dan bij lijdende dieren. Uiteraard verschilt wel de mate van leed. Relaties spelen ook een rol. Uiteraard geef ik meer om panos of om mijn ouders hun kat, dan om een mug.

vind jij dat ook?
waar heb je dat van gekopieerd? Dit is leesbaar, wat jij typt is nooit te begrijpen.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105851584
quote:

[..]

Ik persoonlijk plaats dieren boven mensen. Ik wil iedereen dood hebben die voor dierenleed is om daarmee een ander doel te bereiken. Het doel heiligt niet de middelen wat mij betreft. Ik zou willen dat deze mensen dood neervallen of levenslang zullen lijden. Het liefst zou ik ze neerknuppelen, en dan doodschieten en dan ook nog met messen gaan bewerken. Aangezien dit in praktijk niet uitvoerbaar is, zal ik mijn persoonlijke voorkeuren aan de kant moeten schuiven en de situatie reëel moeten bekijken. Meer zoals andere mensen doen zegmaar. Ik ervaar minder geestelijke pijn, meedeleven en inlevingsvermogen bij het zien van lijdende mensen dan bij lijdende dieren. Uiteraard verschilt wel de mate van leed. Relaties spelen ook een rol. Uiteraard geef ik meer om panos of om mijn ouders hun kat, dan om een mug.

vind jij dat ook?
Volgens mij is het meer dat dieren geen bewustzijn of een ziel hebben en daarom niet dezelfde rechten krijgen als mensen.
pi_105851586
Ik las laatst een column van Rutger van Geenstijl over een bijeenkomst van Partij voor de Dieren en daar waren ze van mening dat het gezegde 'voor aap staan' niet langer kon. Het zou denigrerend zijn voor het dier.

Wtf :')
  woensdag 21 december 2011 @ 01:52:50 #122
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105851587
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat wordt fappen, jonguh!
Bwehehe
  woensdag 21 december 2011 @ 01:53:15 #123
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105851598
ahhh damn man 3 guys 1 hammer is echt te sick om te kijken. Ik heb best een sterke maag maar die draaide zojuist een kurkentrekker.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105851600
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:51 schreef Strani het volgende:

[..]

Uitstekende reactie m'n beste.
Ik heb jouw hulp nodig ter voorbereiding. En die van je vrouw. Het wordt een mooie speech.

Directeuren van multinationals komen enzo.

pi_105851612
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Memories...
Je zal het wel poepmuziek vinden, maar ook zoooo los gegaan op de dansvloer met Daddy Yankee hahaha
Poepmuziek??? Heerlijk! Reggaeton, perfect. Heb nu Rabiosa opstaan. :9

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')