Warm badquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen moet maar weten dat ik faal, ik erken het nu.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
alleen nu bewegen ze dus niet he, dat moest wel
Je bent een lieve meid. En stil issie ook leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Gedeelde verantwoordelijkheid of peer pressure/stoerdoenerij komt er dan bij kijken denk ik. Fucking ziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
WTF? Gewoon vermoord door op hem in te slaan met een hamer?????
Hoe kun je zo ziek zijn...nog moeilijker te begrijpen: hoe kun je dan 2 lotgenoten vinden die even ziek zijn en met je meedoen???
Zat die gast vastgebonden of wat? Amerikaans filmpje of?
Nee hoor. Het erkennen is beter dan twee maanden thuiszitten en verzwijgen dat je niet meer naar de universiteit gaat.quote:
Ik zie nog steeds nietsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die Wauwelaarquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Pressure en stoerdoenerij. Ik denk dat dat niet meer aan de orde is bij zoiets.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gedeelde verantwoordelijkheid of peer pressure/stoerdoenerij komt er dan bij kijken denk ik. Fucking ziek.
En de mijne dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
ja gewoon even link bekijken, en dan zelf opzoeken.quote:
hey dankjewelquote:
wil je wel nog steeds je kind aborteren?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Welk land was dat dan? Ziek dat je zoiets kan doen. Zulke mensen moeten, vind ik, eigenlijk gewoon zelf doodHeb je d'r ook geen last meer van, ookal hebben ze dan misschien een stoornis. Ik weet niet.
Ik hoor Capscan?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Het erkennen is beter dan twee maanden thuiszitten en verzwijgen dat je niet meer naar de universiteit gaat.
Jij staat in de tweede, die was heel tof met flitsende bewegende kleurtjesquote:
Ik ben ook kaalgeknipt zowat dus mijn haar is ook foetsiequote:
De stefanhaan: haar en gitaar. Aldus mlig.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben ook kaalgeknipt zowat dus mijn haar is ook foetsie
Hier ook een hit jaquote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
Dit nummer maakt hier werkelijk alle vrouwen heet, is het ook zo'n hit in Nederland?
Het is een heel oud nummer, maar door de clip zijn alle vrouwen bloedjegeil. Die dames in de clip mogen er wezen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |