Op op klaarkomende lullen hamerenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien de hamer met de klink anaal inbrengen?
Inderdaad.quote:
Jij blijft pertinent bij je anaal-theorie hequote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien de hamer met de klink anaal inbrengen?
Nee er wordt een man vermoord met een hamer door 3 psychopathische ventjes, die het dus ook hebben gefilmd.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze worden geslagen met een hamer? Ik vind het wel zielig voor die acteurs man.
Dit is nou precies...waarom het zo fukking grappig is!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik ook niet! En ik dacht dat ik de enige was maar ik vind het pijnlijk om te zien. Ik voel de pijn niet maar toch ook weer wel zegmaar. Zelfde als die kutprogramma's van 1001 bloopers ofzo en dat het dan altijd weer mensen zijn die keihard vallen. Niks aan.
Echt waar? Hoe kunnen ze dat nou doen en filmen. Vreselijk. Echt, bah.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee er wordt een man vermoord met een hamer door 3 psychopathische ventjes, die het dus ook hebben gefilmd.
Oh dat wist ik niet. Bah zeg.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee er wordt een man vermoord met een hamer door 3 psychopathische ventjes, die het dus ook hebben gefilmd.
Are you serious? Ziekquote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ook niet nouvelles zijn baby?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
het is inderdaad netjes geschreven. Ik ben het alleen niet eens om babies te gaan gebruiken,
Weet ik niet. Om dieren precies dezelfde rechten te geven als mensen zou een beetje lastig worden, want waar leg je dan de grens? Bij insecten? Bij kleine knaagdieren? En op basis waarvan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is wat de sgp zegt, toch?
Ik linkte het aan een sexfilmpje, vandaar. Maar ik begrijp nu dat het niks met sex van doen heeftquote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef Sinji het volgende:
Jij blijft pertinent bij je anaal-theorie he
Nog een stukje erger, de man leeft nog nadat zijn gezicht helemaal is ingeslagen en ze met de hamer in zijn ingewanden staan te prikken. En ze lachen erom.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe kunnen ze dat nou doen en filmen. Vreselijk. Echt, bah.
Ik vind dat juist niet grappig.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is nou precies...waarom het zo fukking grappig is!
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien man, damn
WTF? Gewoon vermoord door op hem in te slaan met een hamer?????quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik word hier vrolijk vanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef El_Matador het volgende:
Sorry voor de kwaliteit, maar het is nu eenmaal mijn nummer:
![]()
![]()
Ik zie alleen msn heavne.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Moonwalk het volgende:
mlig ken je de lange versie van de bananadance ook ?
[ afbeelding ]
.
die is langer dan de gewone:
[ afbeelding ]
.
.
dit is stefanhaan
[ afbeelding ]
dit is sinosappel![]()
[ afbeelding ]
dit is dawg
[ afbeelding ]