uit een oud wordbestandje die ik had gevondenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
waar heb je dat van gekopieerd? Dit is leesbaar, wat jij typt is nooit te begrijpen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
Ik las laatst een column van Rutger van Geenstijl over een bijeenkomst van Partij voor de Dieren en daar waren ze van mening dat het gezegde 'voor aap staan' niet langer kon. Het zou denigrerend zijn voor het dier.
Wtf
Wat doen ze anders met die hamer dan die anaal inbrengen? Ik kan zelfs met mijn levendige fantasie niet iets anders verzinnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef stefanhaan het volgende:
ahhh damn man 3 guys 1 hammer is echt te sick om te kijken. Ik heb best een sterke maag maar die draaide zojuist een kurkentrekker.
dat is wat de sgp zegt, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer dat dieren geen bewustzijn of een ziel hebben en daarom niet dezelfde rechten krijgen als mensen.
Ermm nou het is totaal iets anders als een hamer anaal inbrengen helaas...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat doen ze anders met die hamer dan die anaal inbrengen? Ik kan zelfs met mijn levendige fantasie niet iets anders verzinnen.
het is inderdaad netjes geschreven. Ik ben het alleen niet eens om babies te gaan gebruiken,quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
uit een oud wordbestandje die ik had gevonden
goed he het hoofdlettergebruik enzo?
en de logische opbouw van betoog, met een mogelijke oplossing aan het einde enzo.
het is een 10 waard vind ik
Helaas?! Hoe ziek is dat filmpje wel nietquote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ermm nou het is totaal iets anders als een hamer anaal inbrengen helaas...
Tipje sluier enzo? Mag ook wel in DM eventueel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef stefanhaan het volgende:
Ermm nou het is totaal iets anders als een hamer anaal inbrengen helaas...
Ze worden geslagen met een hamer? Ik vind het wel zielig voor die acteurs man.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef stefanhaan het volgende:
Als mensen echt 3 guys 1 hammer willen zien.. DM me dan maar
Het zijn geen acteursquote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze worden geslagen met een hamer? Ik vind het wel zielig voor die acteurs man.
Nice!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Poepmuziek??? Heerlijk! Reggaeton, perfect. Heb nu Rabiosa opstaan.
Sowieso die hele filmquote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
Dit blijft ook zo'n meeesterlijk nummer:
Keihard meezingen.
Geenstijl vind ik alles behalve betrouwbaar, maar als dat waar is is het wel heel triest.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
Ik las laatst een column van Rutger van Geenstijl over een bijeenkomst van Partij voor de Dieren en daar waren ze van mening dat het gezegde 'voor aap staan' niet langer kon. Het zou denigrerend zijn voor het dier.
Wtf
Misschien de hamer met de klink anaal inbrengen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef -Nouvelles het volgende:
Ze worden geslagen met een hamer? Ik vind het wel zielig voor die acteurs man.
Toen ik 10 was kon ik daar wel om lachen. Nu vind ik het sneu.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef El_Matador het volgende:
Ik snap ook serieus de lol van Jackass niet. Wat een bagger.
Het stond in een tijdschrift en dat staat los van Geenstijl, dus ik vrees dat het echt waar isquote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Geenstijl vind ik alles behalve betrouwbaar, maar als dat waar is is het wel heel triest.
Ik ook niet! En ik dacht dat ik de enige was maar ik vind het pijnlijk om te zien. Ik voel de pijn niet maar toch ook weer wel zegmaar. Zelfde als die kutprogramma's van 1001 bloopers ofzo en dat het dan altijd weer mensen zijn die keihard vallen. Niks aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef El_Matador het volgende:
Ik snap ook serieus de lol van Jackass niet. Wat een bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |