Ik kan niet tegen onrecht. Wel dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hem met een hamer bewerken ook niet.
Ja zat al in de vorige hoor even terug scrollen, je hebt een hartjequote:Op woensdag 21 december 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil die van mij ook nog zien.
Maar daarom hoef ik die persoon nog niet te vermoorden met een hamer. Of sowieso vermoorden. Dat gaat mij te ver.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hij super ziek is in zijn hoofd maakt het leed voor jou en je fictieve dochter niet minder.
Ik zou opzien tegen de gevangenisstraf, dus doe het ook niet. Maar gewoon ff goed mishandelen wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maar daarom hoef ik die persoon nog niet te vermoorden met een hamer. Of sowieso vermoorden. Dat gaat mij te ver.
Ja, dat is al anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou opzien tegen de gevangenisstraf, dus doe het ook niet. Maar gewoon ff goed mishandelen wel.
Die gevangenissen in Colombia zijn geen grap, phuuhhquote:Op woensdag 21 december 2011 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou opzien tegen de gevangenisstraf, dus doe het ook niet. Maar gewoon ff goed mishandelen wel.
quote:
Overdreven man. Is gewoon een platte reet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Die kont is lekker gehyped geweest na die bruiloft.
Geen idee.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hem met een hamer bewerken ook niet.
Die hype om de hele Pippa snap ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Die kont is lekker gehyped geweest na die bruiloft.
Ik ook wel ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook een dikke kont, en jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |