hoihoi drommelquote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Normaal post ik hier niet maar de TT trok me wel aan
Wees welkom.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Normaal post ik hier niet maar de TT trok me wel aan
Capstan faalt toch niet? Alleen in versieren. Maar ik ga gewoon twee maanden niet studeren zonder dat iemand ervan weet.quote:
Inderdaad, dat doe je gewoon niet als je 'normaal' bent. Ik zou mezelf nog liever doodmaken dan dat ik zoiets zou doen bij iemand.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan ook niet. Peer pressure zal het vast versterkt waardoor ze misschien sneller van dieren op mensen zijn overgegaan, maar de oorzaak ligt ergens anders. Als ze het alle drie leuk vonden om te doen en ook na de daad compleet zonder spijt of wat dan ook in die rechtzaal zaten, dan zit je gewoon naar 3 psychopaten te kijken. Hoe ze alle drie zo geworden zijn is me een raadsel. Een of andere viespeuk die ze stelselmatig heeft misbruikt? Zelfs dan...
Misschien dat het bekend is hoe hun jeugd verder was, dat weet ik niet.
Vermoorden misschien. Maar dan niet zoals in dat filmpje.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een pedo mijn fictieve dochtertje verkracht, zou ik zoiets best kunnen. En ik zou me er niet voor schamen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Sinosappel het volgende:
El_matador, ken jij een lied dat gaat...dat je een vrouwenstem de hele tijd hoort zeggen "dale caliente, dale caliente, papi dale caliente (?????)"...
Ik kom wel hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:17 schreef stefanhaan het volgende:
Denk niet dat het nu druk zal zijn op een tc
Van mijn ook maar daarom ga ik alsnog niet iemand met een hamer bewerken.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het boeit mij niet dat die pedo "maar" superziek is. Van mijn kinderen blijf je af en dat mag je voelen ook.
En weer een screen nu?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:18 schreef Moonwalk het volgende:
capstan![]()
[ afbeelding ]
Heloef
[ afbeelding ]
Sinji ( lees zo nu en dan dat je flitsende moves hebt )
[ afbeelding ]
We zijn allemaal andersquote:Op woensdag 21 december 2011 02:18 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Van mijn ook maar daarom ga ik alsnog niet iemand met een hamer bewerken.
Wat is een TC?quote:
Dat hij super ziek is in zijn hoofd maakt het leed voor jou en je fictieve dochter niet minder.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik nog niet eens. Omdat ik weet dat zo'n pedoseksuele ook alleen maar superziek is in zijn hoofd. Maar wss denk ik dan wel anders.
Ik wil die van mij ook nog zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:18 schreef Moonwalk het volgende:
capstan![]()
[ afbeelding ]
Heloef
[ afbeelding ]
Sinji ( lees zo nu en dan dat je flitsende moves hebt )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:19 schreef Drommeldaris het volgende:
http://tinychat.com/nachtbrakerss
voor den liefhebbers
Ja zo van ik ben nog maagd enzoquote:
Hem met een hamer bewerken ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hij super ziek is in zijn hoofd maakt het leed voor jou en je fictieve dochter niet minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |