Sorry, mijn spaans is niet zo bestquote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
Dit nummer maakt hier werkelijk alle vrouwen heet, is het ook zo'n hit in Nederland?
Het is een heel oud nummer, maar door de clip zijn alle vrouwen bloedjegeil. Die dames in de clip mogen er wezen trouwens.
Als een pedo mijn fictieve dochtertje verkracht, zou ik zoiets best kunnen. En ik zou me er niet voor schamen.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben er echt ziek van, dat hamerverhaal, gatverdamme...
Ik vind het ook echt BIZAR dat die mensen dus in staat zijn geweest om onder peer pressure zulke gruwelijke dingen te doen. Ik zou het echt no way kunnen, die dingen die er beschreven staan...
Het is dan ook Portugees.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry, mijn spaans is niet zo best
Het is Portugeesquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry, mijn spaans is niet zo best
Mijn portugees is al helemaal niet goedquote:
Je had nog een neger banaantje voor Heloef kunnen doen en een Aziatisch banaantje met sneakers voor Sinjiquote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Moonwalk het volgende:
Jij staat in de tweede, die was heel tof met flitsende bewegende kleurtjes
Iedereen die ik niet heb, was geen passend banaantje voor ( hhihih ik zei passend banaantje )
Laten we er maar vanuit gaan dat ze allemaal gek waren.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het ook echt BIZAR dat die mensen dus in staat zijn geweest om onder peer pressure zulke gruwelijke dingen te doen. Ik zou het echt no way kunnen, die dingen die er beschreven staan...
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had nog een neger banaantje voor Heloef kunnen doen en een Aziatische banaantje met sneakers voor Sinji
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
Wat super lief en cool Moon, wat ben je toch een schatje![]()
Ik keek vandaag door je slaapkamer raam heen en ik kan je nu ook zien zittenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben ook kaalgeknipt zowat dus mijn haar is ook foetsie
En een koffiebanaan voor magnetronquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had nog een neger banaantje voor Heloef kunnen doen en een Aziatisch banaantje met sneakers voor Sinji
Ik ga ff zoekenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had nog een neger banaantje voor Heloef kunnen doen en een Aziatisch banaantje met sneakers voor Sinji
Wat heb ik nu aan dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]hij was leuker met de bewegende zweepslagen
[..]
Ik keek vandaag door je slaapkamer raam heen en ik kan je nu ook zien zitten
Jij speelt weer gitaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn portugees is al helemaal niet goed
Dat geloof ik dan ook niet. Peer pressure zal het vast versterkt hebben waardoor ze misschien sneller van dieren op mensen zijn overgegaan, maar de oorzaak ligt ergens anders. Als ze het alle drie leuk vonden om te doen en ook na de daad compleet zonder spijt of wat dan ook in die rechtzaal zaten, dan zit je gewoon naar 3 psychopaten te kijken. Hoe ze alle drie zo geworden zijn is me een raadsel. Een of andere viespeuk die ze stelselmatig heeft misbruikt? Zelfs dan...quote:Op woensdag 21 december 2011 02:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik nog niet eens. Omdat ik weet dat zo'n pedoseksuele ook alleen maar superziek is in zijn hoofd. Maar wss denk ik dan wel anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een pedo mijn fictieve dochtertje verkracht, zou ik zoiets best kunnen. En ik zou me er niet voor schamen.
capstan toch?quote:
Het boeit mij niet dat die pedo "maar" superziek is. Van mijn kinderen blijf je af en dat mag je voelen ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik nog niet eens. Omdat ik weet dat zo'n pedoseksuele ook alleen maar superziek is in zijn hoofd. Maar wss denk ik dan wel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |