Hoe kan jij dit kijken? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog een stukje erger, de man leeft nog nadat zijn gezicht helemaal is ingeslagen en ze met de hamer in zijn ingewanden staan te prikken. En ze lachen erom.Wel veroordeeld gelukkig, maar minderjarig dus ik weet niet of de straf levenslang is. Er zijn ook foto's van huisdieren die ze hebben vermoord/opgehangen, waar ze naast staan.
Welk land was dat dan? Ziek dat je zoiets kan doen. Zulke mensen moeten, vind ik, eigenlijk gewoon zelf doodquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog een stukje erger, de man leeft nog nadat zijn gezicht helemaal is ingeslagen en ze met de hamer in zijn ingewanden staan te prikken. En ze lachen erom.Wel veroordeeld gelukkig, maar minderjarig dus ik weet niet of de straf levenslang is. Er zijn ook foto's van huisdieren die ze hebben vermoord/opgehangen, waar ze naast staan.
Oekraïne.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ook niet.![]()
Welk land is dat gebeurd? Waarom is dat filmpje op internet? Ik tril gewoon over mijn lichaam als ik dat lees.
nu wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Moonwalk het volgende:
mlig ken je de lange versie van de bananadance ook ?
[ afbeelding ]
.
die is langer dan de gewone:
[ afbeelding ]
.
.
dit is stefanhaan
[ afbeelding ]
dit is sinosappel![]()
[ afbeelding ]
dit is dawg
[ afbeelding ]
dit is matador
[ afbeelding ]
dit is wauwelaar
[ afbeelding ]
dit zijn de mods
[ afbeelding ]
Dit is cactus![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is supersoep
[ afbeelding ]
Dit is strani![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is Loka![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is tijn![]()
[ afbeelding ]
dit is strawberry
[ afbeelding ]
dit kun je ook lezen door de vertaling van wat de daders zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dit kijken? Hoe krijg je dat voor elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Als ik daarop klik zie ik dan zieke shit? Of alleen tekst?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oekraïne.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
Het is wikipedia, dat is safe.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik daarop klik zie ik dan zieke shit? Of alleen tekst?
Ik wou je vrolijk makenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nu wel.![]()
ja ik mistte die bananadance banaan echt! zo leuk is die !
nu wil ik ook al die anderen zien die op de users lijken enzo
jammer dat (bij mij) alleen de eerste 2 plaatjes werken, je hebt er veel tijd ingestoken zo te zien.
maar dat doe ik nog wel wanneer me muisknop weer goed werkt.
Alleen tekstquote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Moonwalk het volgende:
mlig ken je de lange versie van de bananadance ook ?
[ afbeelding ]
.
die is langer dan de gewone:
[ afbeelding ]
.
.
dit is stefanhaan
[ afbeelding ]
dit is sinosappel![]()
[ afbeelding ]
dit is dawg
[ afbeelding ]
dit is matador
[ afbeelding ]
dit is wauwelaar
[ afbeelding ]
ik kan mezelf niet zien?
deze is wel aardig:
dit zijn de mods
[ afbeelding ]
Dit is cactus![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is supersoep
[ afbeelding ]
Dit is strani![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is Loka![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is tijn![]()
[ afbeelding ]
dit is strawberry
[ afbeelding ]
Ik heb het meeste gelezen. Het filmpje zelf heb ik snel doorheen geskipped.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dit kijken? Hoe krijg je dat voor elkaar?
huh dat wil je toch juist niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
Studielink heeft zojuist van me gehoord dat ik faal en met mijn studie stop. Ik hoop dat die mensen bij de verwerking zien dat ik geen leven heb, faal en het dus om 2 uur 's nachts indien.
Tekst.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ik heb het ook niet kunnen kijken, veel te ziekquote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Ze hebben levenslang. Gelukkig ook maar. Ik zou daar ook niet naar kunnen kijken trouwens. Ik vind het ergens ook wel vreemd dat je daar uberhaupt naar kan kijken.
Iedereen moet maar weten dat ik faal, ik erken het nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh dat wil je toch juist niet.
het is beter als je het indient om 7 uur sochtends ofzo, alsof je iemand bent die vroeg opstaat omdat hij blijkbaar een druk leven dan heeft ofzo.
Warm badquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen moet maar weten dat ik faal, ik erken het nu.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
alleen nu bewegen ze dus niet he, dat moest wel
Je bent een lieve meid. En stil issie ook leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Gedeelde verantwoordelijkheid of peer pressure/stoerdoenerij komt er dan bij kijken denk ik. Fucking ziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
WTF? Gewoon vermoord door op hem in te slaan met een hamer?????
Hoe kun je zo ziek zijn...nog moeilijker te begrijpen: hoe kun je dan 2 lotgenoten vinden die even ziek zijn en met je meedoen???
Zat die gast vastgebonden of wat? Amerikaans filmpje of?
Nee hoor. Het erkennen is beter dan twee maanden thuiszitten en verzwijgen dat je niet meer naar de universiteit gaat.quote:
Ik zie nog steeds nietsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die Wauwelaarquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Pressure en stoerdoenerij. Ik denk dat dat niet meer aan de orde is bij zoiets.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gedeelde verantwoordelijkheid of peer pressure/stoerdoenerij komt er dan bij kijken denk ik. Fucking ziek.
En de mijne dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
ja gewoon even link bekijken, en dan zelf opzoeken.quote:
hey dankjewelquote:
wil je wel nog steeds je kind aborteren?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Welk land was dat dan? Ziek dat je zoiets kan doen. Zulke mensen moeten, vind ik, eigenlijk gewoon zelf doodHeb je d'r ook geen last meer van, ookal hebben ze dan misschien een stoornis. Ik weet niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |