En als dat goed gaat dan...?quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Oe lekker!
Ik kan niet wachten om donderdag een paar uurtjes te proberen te werken
Wat vind je van de 600 milhoen euro die bezuinigt gaat worden op het bijzonder onderwijs ? Met duizenden ontslagen als gevolg.quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Deze week nog even werken en dan 2 weken vakantie
Geld genoeg verdient.quote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef borisz het volgende:
Barney heeft het goed voor elkaar tegenwoordig. Lees tweede huis in Spanje enzo
lekker vangen voor zijn uitschietersquote:Op zondag 18 december 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geld genoeg verdient.
Mag stoppen nu.
Ik betaal wel voor een 2e huis in Spanje ookquote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef borisz het volgende:
Barney heeft het goed voor elkaar tegenwoordig. Lees tweede huis in Spanje enzo
Dus even 2 weken geen. "Juf Jojoortje: Ik moet plassen"quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Deze week nog even werken en dan 2 weken vakantie
de wereld zal hem missenquote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Geen nieuwe http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/ meer
omg, niet handig de mobiele versie van de AD sitequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef borisz het volgende:
Toch wel goed leesvoe dit http://mobiel.ad.nl/artic(...)-gooi-het-eruit.html
Als ik een betaalde baan had gehad, had ik zeker geboden. Maar dan wel iets van 250 euro..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef rubbereend het volgende:
schande dat er nog geen berg geld is geboden
Heb er weer gepostquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik een betaalde baan had gehad, had ik zeker geboden. Maar dan wel iets van 250 euro..
Goede blog, hier vermaak ik me wel mee dalijk tijdens de vakantie.quote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Geen nieuwe http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/ meer
Volgens mij pik ik het topic te serieus op. Maar mijn bod van 25 euro (voor het Rode Kruis) blijft staan..quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij pik ik het topic te serieus op. Maar mijn bod van 25 euro (voor het Rode Kruis) blijft staan..
Een beetje wel hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bosssie snap je de ironie niet ?
Sommigen snappen de humor niet dat is veel erger als ex mod.
Eindelijk weer een Nederlander dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef borisz het volgende:
Scheidsrechter Bjorn Kuipers mag fluiten op het EK.
Ik ben daar zo ontzettend boos om. Sowieso is het onderwijs atm ontzettend slecht. Slechte leerkrachten die niet ontslagen kunnen worden en aanstormend talent die geen vast contract kunnen krijgen. Ik heb nu een klas met 1 asperger, 2 ADHDers, 1 NLD'er, 1 kind met een jeugdtrauma en 1 kind die af en toe ontploft en met meubels gaat gooien. Allemaal rijp voor het speciaal onderwijs zou je zeggen, maar dat kan dus niet meer. Werkdruk ligt op het onderwijs ontzettend hoog.quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van de 600 milhoen euro die bezuinigt gaat worden op het bijzonder onderwijs ? Met duizenden ontslagen als gevolg.
Heb godzijdank geen kleutersquote:Op maandag 19 december 2011 10:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus even 2 weken geen. "Juf Jojoortje: Ik moet plassen"
Ik had 2 mensen met ADHD in de klas, af en toe beetje para, maar dat was snel opgelost.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben daar zo ontzettend boos om. Sowieso is het onderwijs atm ontzettend slecht. Slechte leerkrachten die niet ontslagen kunnen worden en aanstormend talent die geen vast contract kunnen krijgen. Ik heb nu een klas met 1 asperger, 2 ADHDers, 1 NLD'er, 1 kind met een jeugdtrauma en 1 kind die af en toe ontploft en met meubels gaat gooien. Allemaal rijp voor het speciaal onderwijs zou je zeggen, maar dat kan dus niet meer. Werkdruk ligt op het onderwijs ontzettend hoog.
En nog steeds is het mijn droombaan![]()
[..]
Heb godzijdank geen kleuters
Bronquote:Ik heb diverse nummers uitgekozen, waaronder vier Nederlandse artiesten. Onder meer Pastorale van Ramses Shaffy en Liesbeth List leek me wel toepasselijk voor de lancering van een machtige raket terwijl mijn kinderen toekijken…. En dan gaan de helmen dicht en is het zover…
Jeetje Boorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:35 schreef borisz het volgende:
Moeders werkt op een speciale school, en dan een school voor de echt langdurig zieke kinderen. Daar is alleen maar bezuinigd de laatste jaren. De minister heeft zelfs een gesprek gehad met ma en andere collega's, daaruit blijkt dat ze gewoon niet weet waar ze over praat.
En de kans is aanwezig dat ma binnenkort ook de klos is inclusief de hele school.
Het onderwijs in NL holt achteruit. Vanaf kleuteronderwijs t/m wetenschappelijk. Men heeft veel te veel vanuit de overheid willen opleggen, en veel te weinig geluisterd naar de mensen uit het vak.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Als dit toch zo bekend is bij iedereen, waarom wordt er dan niet beter mee omgegaan
Koppig betweterig op geld belustend VVD. Eerst de Rijken en de armen ach.. die tellen niet mee in de samenleving die stellen niks voor..quote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Als dit toch zo bekend is bij iedereen, waarom wordt er dan niet beter mee omgegaan
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef tong80 het volgende:
Stemronde 2:
De Pelé-award
Voor de overall beste user in 2011.
• Bos81
• Fanneke
• Yvonne
Omdat ze weigeren verder te spelen. Kijk ik moet eerst de situatie op de TV zien voor ik echt iets ga oordelen. Dus laat ik eerst even de beelden zien, voor ik er verder op in gaquote:
kijk dan maar even het filmpje terug ja staat op eredicisie livequote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat ze weigeren verder te spelen. Kijk ik moet eerst de situatie op de TV zien voor ik echt iets ga oordelen. Dus laat ik eerst even de beelden zien, voor ik er verder op in ga
Ik geef je daarin wel gelijk hoor. Maar of de KNVB er ook zo over denkt. Dat betwijfel ik enorm.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kijk dan maar even het filmpje terug ja staat op eredicisie liveeen keeper die van achteren wordt aangevallen door een supporter? dan zou ik ook niet verder spelen, de groeten hoor.
dat denk ik niet en mag ik hopen van niet, dan neem t niemand de knvb nog serieus hoor,, bekijk de situatie maar eens, az uitsluiten? zeer onredelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef je daarin wel gelijk hoor. Maar of de KNVB er ook zo over denkt. Dat betwijfel ik enorm.
Maar goed dat is meer emotioneel dan rationeel. Ik vind ook niet dat ze AZ uit moeten sluiten, maar ik denk wel dat dat gaat gebeuren..
Ik zit echt in dubio. Als Verbeek zijn spelers wegens veiligheidsredenen er af haalt dan zeer zeker, maar als hij het doet als protest voor een scheidsrechtelijke beslissing, kan de KNVB het over een heel andere boeg gooien he..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat denk ik niet en mag ik hopen van niet, dan neem t niemand de knvb nog serieus hoor,, bekijk de situatie maar eens, az uitsluiten? zeer onredelijk
het ging om de veiligheidquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit echt in dubio. Als Verbeek zijn spelers wegens veiligheidsredenen er af haalt dan zeer zeker, maar als hij het doet als protest voor een scheidsrechtelijke beslissing, kan de KNVB het over een heel andere boeg gooien he..
Maar goed ik ben moe, somber en ga slapen, morgen ben ik misschien wat helderder
dat is geen fan, dat is een idioot die ik ook in elkaar getrapt zou hebben!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef rubbereend het volgende:
weer een Ajaxfan die een speler belaagd
ik zou het heel slecht vinden als AZ uitgesloten zou worden. Wat mij betreft de wedstrijd over spelen, of AZ als winnaar uitroepen omdat ze het spelen onmogelijk is gemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef je daarin wel gelijk hoor. Maar of de KNVB er ook zo over denkt. Dat betwijfel ik enorm.
Maar goed dat is meer emotioneel dan rationeel. Ik vind ook niet dat ze AZ uit moeten sluiten, maar ik denk wel dat dat gaat gebeuren..
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef rubbereend het volgende:
weer een Ajaxfanidioot die een speler belaagd
Leukquote:
En met een vliegende keep.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Wat ik begreep op de radio is dat de scheidsrechter uiteindelijk besloten heeft om de wedstrijd te staken.. dus waarschijnlijk zal de wedstrijd worden overgespeeld (ik denk dan zonder thuis publiek)
Hij is dan ook een van de weinige die de wedstrijd mag staken..quote:Op donderdag 22 december 2011 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Wat ik begreep op de radio is dat de scheidsrechter uiteindelijk besloten heeft om de wedstrijd te staken.. dus waarschijnlijk zal de wedstrijd worden overgespeeld (ik denk dan zonder thuis publiek)
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is dan ook een van de weinige die de wedstrijd mag staken..
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef borisz het volgende:
Sir Steve Redgrave krijgt de BBC Sports personality lifetime achievement award
. Won bij 5 Olympische spelen achter elkaar goud in het roeien.
Ik ben niet anti-Smeets, ik heb dat shirt volgens mij toen zelfs nog gecapped... voor MS-fan maril die kennelijk wel een echte fan is die compilaties maakt van zn jasjes, truien en shirtsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoef dat ook niet. Ik ben schijnbaar een van de weinigen anti-smeets aanhangers.
die discussies in Engeland of hij het vuur moet ontstekenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef borisz het volgende:
Sir Steve Redgrave krijgt de BBC Sports personality lifetime achievement award
. Won bij 5 Olympische spelen achter elkaar goud in het roeien.
logischquote:
Mmm best wel lekker die ham van Spaanse varkentjes die vnl eikeltjes eten...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo ff wat jamon snijden...
[ afbeelding ]
OK sterkte en fijne vakantie, heb alleen een lang weekend .... Dinsdag weer werken, morgen ook de pub in btwquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef borisz het volgende:
Nog 1 tentamen en dan vakantie. Ben er aan toe. Na het tentamen trouwens de pub in![]()
Nu
Tegen NEC.quote:
Uh ja Ajax stond ook al voor , maar wat heeft de KNVB besloten? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen NEC.
Ajax thuis tegen GVVV
Meet you in the halfe finale.
nog niks, pas op 28 decemberquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Uh ja Ajax stond ook al voor , maar wat heeft de KNVB besloten? Heb ik iets gemist?
> CULquote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Mmm best wel lekker die ham van Spaanse varkentjes die vnl eikeltjes eten...Het snijden is wel een gedoe
Moet ik daar een topic over openen waar ik toch respons op krijg . Of heb je een link voor me.quote:
Ik denk de meeste van onsquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Had ik zal gezegd dat ik vakantie heb
Ik heb volgens mij wat gemist. maar waar werk je tegenwoordig? en als wat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk de meeste van ons
(deze post is gemaakt vanaf werkplek)
Pff hoe slecht zijn je ogen? Misschien dat iemand anders je kan helpen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn bril kwijt. Heb overal gezocht en kan hem niet mer vinen.
Is leuk soms maar dat gebeurt me nooit. Heb overal gezocht. En wet echt niet waar ik meer moet zoejen. Dat gaat me 200 euro kosten
Badkamer, op de grond in de slaapkamer, onder je pc tafel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef tong80 het volgende:
Is leuk soms maar dat gebeurt me nooit. Heb overal gezocht. En wet echt niet waar ik meer moet zoejen. Dat gaat me 200 euro kosten
Of als in een slechte comedie..quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Badkamer, op de grond in de slaapkamer, onder je pc tafel.
Bij een mobiel kun je nog bellenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef tong80 het volgende:
De politie kan weer naar kantoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:31 schreef borisz het volgende:
De rust in Zaltbommel is wedergekeerd.
Ik heb gewonnenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb mijn bril gevonden
Ik heb mijn tijdschriften op tafel liggen. Lees echter de VPRO-Gids in de badkamer. Als ik naar de WC ga heb ik dan even wat te doen en kan lezen wat ik niet moet missen. Pakte net de Gids van de tafel om hem naar de badkamer te brengen. Ligt mijn bril onder de gids. Vraag me nog steeds af hoe ie daar terecht is gekomen. Wel een opluchting
a gossiequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef borisz het volgende:
Morgenochtend is de herdenking dat Flappie 50 jaar geleden overleden is.
Toch zou ik een nieuwe bril kopen. Tongs bril lag niet in de badkamer maar op tafel. Hij wilde naar de badkamer gaan met de gids, toen hij die optilde zag hij zijn bril weer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb gewonnenIk zei badkamer
Ik moet er niet aan denken mn bril kwijt te zijn.... -7 en +2
Ja, klopt het staat er wat verwarrend..quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Ole het volgende:
Volgens mij bedoelde tong dat de gids op de badkamer lag, en daaronder de bril.
Lézen Es![]()
Maar ik moet zeggen Bos, ik ben ook even in de war
Heb ik nou noooooooit last vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:25 schreef rubbereend het volgende:
waarom wordt het altijd zo laat als het gezellig islag 6 uur in bed
quote:
En toch had ik het woord badkamer goed, hoe dan ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt het staat er wat verwarrend..
Wees blij dat ie onder de VPRO-gids lag en niet dat je hem per ongeluk doorgespoeld hadquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb mijn bril gevonden
Ik heb mijn tijdschriften op tafel liggen. Lees echter de VPRO-Gids in de badkamer. Als ik naar de WC ga heb ik dan even wat te doen en kan lezen wat ik niet moet missen. Pakte net de Gids van de tafel om hem naar de badkamer te brengen. Ligt mijn bril onder de gids. Vraag me nog steeds af hoe ie daar terecht is gekomen. Wel een opluchting
Hahaha, Bos kijkt naar A.Y.N.I.L.quote:Op zondag 25 december 2011 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Pa en ik gaan vanavond gourmetten
Heeft iemand hier gisteren All You Need is love gezien.
Zaten 2 meisjes in de Caravan en zeiden dat ze met kerst met de familie gingen courgetten![]()
![]()
Ik kijk er ook altijd naar. Mis mis mee.quote:
Klinkt misschien raar, maar Jelle m'n neefje mocht kiezen. Het werd haché en Shepperds pie.quote:
Waar kijk je naar ole Robert ten Brink of Frans Bauer ?quote:Op zondag 25 december 2011 20:15 schreef Ole het volgende:
Hier ook weer.buikje rond en tas vol eten mee. Vanavind lekker lui tv kijken.
ik eerder hoe druk en niet of..quote:Op maandag 26 december 2011 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen naar Dolfinarium... ben benieuwd of het druk is
Hij is 2quote:Op maandag 26 december 2011 11:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik eerder hoe druk en niet of..
Maar veel plezier. Finn zal dit misschien wel erg leuk vinden. Is hij nu 2 of 3?
Daar twijfel ik een beetje over. Ik weet wel dat jij en Finn op de zelfde dag jarig zijn
quote:
Gecondoleerd. Lijkt me heftig om te horen, had je nog contact met haar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Kutzooi. Hoor ik net dat een oud-huisgenote van me na een kortstondig maar heftig ziekbed is overleden. Slecht 20 jaar..
![]()
damnquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Kutzooi. Hoor ik net dat een oud-huisgenote van me na een kortstondig maar heftig ziekbed is overleden. Slecht 20 jaar..
![]()
Nee, we hadden wel elkaars Facebook enzo. Maar voor de rest hadden we niet heel veel met elkaar op. Maar toch heb ik nu echt zo iets van GVD. Kut klote.. &%@#@#&^%quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Lijkt me heftig om te horen, had je nog contact met haar?
Wat jong...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Rehabquote:
die is niet in behandeling, die geeft therapiequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
Met die hoed is trouwens dinges de zanger van Thelonious Monster werd een grote toekomst voorspeld. Tot ie of doordat ie ging zuipen. Klom ooit op het tentdoek van Pinkpop.
Ha Bob Forrest. Zat ook in de vorige serie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Ole het volgende:
[..]
die is niet in behandeling, die geeft therapie
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rehab
Net op tijd bedankt oe.
Eerst nog gekeken hoe Phil Taylor werd uitgeschakeld.
Is dat Eric Roberts ole de broer van ?
De VPRO serie ?quote:
Geen gladheid asjeblieft. Ben nog niet helemaal hersteld van mijn enkelbreukquote:
Het ziet ernaar uit dat de winter voorlopig nog op zich laat wachten...quote:
yep, laatste ECMWF run geeft ook puur herfstweer met veel wind, temperatuur een graad of 6. Klinkt als herfst.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat de winter voorlopig nog op zich laat wachten...
sterkte bos, zit net ff terug te lezen. 20 is te jong....quote:
ik heb helaas al een aantal van dit soort gevallen gehad, de eerste was toen ik in 3VWO zat (vriend van een toffe klasgenoot), ookal ken je zo iemand niet zo goed, het geeft een erg raar gevoel.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Ja dank je, ik kende haar niet zo heel erg goed, maar toch heb je echt zo iets van WTF.. Misschien vergelijkbaar als je hoort dat er een ex-klasgenoot waar je kort geleden nog mee op school zat is overleden e.d...
Ik heb er natuurlijk wel eens mee staan praten enzulks.. Ben zelfs een keer met haar vriend een terrasje wezen pakken in de stad...
zeker raar, want een hoop vrienden van mijn ouders, die ik al een tijd niet gezien had, gaan dan natuurlijk weer aan mij vragen of er al wat meer bekend is.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd AZ, en zal best een beetje raar zijn geweest met de onzekerheid naar komende vrijdag in je achterhoofd
Ja, het is niet te bevatten. Ik droomde er vannacht zelfs over..quote:Op donderdag 29 december 2011 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Leuk AZen hopen op goede uitslag vrijdag.
En bos, wat jongonwerkelijk he?
Hier ook éénquote:Op donderdag 29 december 2011 12:53 schreef Bos81 het volgende:
Dat is ook niet leuk. De meesten mensen beseffen niet wat voor impact een zelfmoord heeft, totdat ze het zelf van dichtbij meemaken..
Aldus deze ervaringsdeskundige..
jaquote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Die kinderen, wat vreselijk verdrietig
dat doen we al drie jaar, maar gaat steeds op het laatst misquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef borisz het volgende:
PSV doet volgend seizoen dus weer mee om de titel.
Tja sommige zogenoemde specialistenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef Againzender het volgende:
Update van mn moeder: het is een nek-hernia. Precies wat mijn zus al dacht, maar zij is maar een simpele rontgen medewerker,dus daar luister je toch niet naar als arts.
Ook hier dus weer een hele boel langs elkaar heen prasten van artsen, maar er is een diagnose.
Maar voor de MRI moet ze tot 30 januari wachten
Het is goddomme echt een PVV cultuur in dit land. Gewoon hard schreeuwen, en iedereen beeft voor je. Doe je dat niet, kan je lekker op de wachtlijst.
Altijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
Kijk je uit met vuurwerk appelsientje
Toch geen rare dingen gedaan gisterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef rubbereend het volgende:
brak wakker geworden, goed begin van de dag
Ik ga met pa fondue-en.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:05 schreef Ole het volgende:
Straks feestje met oliebollen, champagne en veel eten...
Jammer. Dacht dat je wel kon sprinten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig ben ik flink aan het sporten en ben sowieso niet iemand die snel aankomt.
Nee, ik ben nooit een sprinter geweest. De langere loopdingen op school vond ik leuker en kon ik ook veel beter. Ik ben saai, dus kan niet goed tempowisselen en ben ook niet explosief.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. Dacht dat je wel kon sprinten.
Ben al weken aan het kwakkelen. Maar ga toch maar eventjes weg vanavondquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
Om niet aan te komen had ik besloten om ziek te te zijn tussen Kerst & O&N..
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Van Persie ook weer trefzeker net als VdVaart
Na de tentamens was het even klaar. Nog steeds last van. Zwaar verkouden en een halve keel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben al weken aan het kwakkelen. Maar ga toch maar eventjes weg vanavond
Verder heb ik de komende 3 dagen feesten en verjaardagen. Allemaal gaat me zeker niet lukken
Same here!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Na de tentamens was het even klaar. Nog steeds last van. Zwaar verkouden en een halve keel.
30 december altijd traditioneel dart avond met een aantal mensen van de tafeltennisclub. Iemand heeft in zijn schuur een cafeetje gebouwd en daar is het dan tot vroeg veel bier drinken en wat pijltjes gooien, erg gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch geen rare dingen gedaan gisterenanders ga je vanavond lekker op tijd naar bed
En de Bob wint ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:16 schreef rubbereend het volgende:
daar is het dan tot vroeg veel bier drinken en wat pijltjes gooien, erg gezellig
OMG was ik maar zo cool als jijquote:Op zondag 1 januari 2012 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
EERSTE VBL POST VAN 2012
1 iemand en hij stonk uit z'n bekquote:Op zondag 1 januari 2012 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
Beste wensen.
Ook zoveel mensen gekust om 0.00?
Heb hem dan ook door de dubbele beglazing gegooid.quote:
Niet verwacht zeker?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem dan ook door de dubbele beglazing gegooid.
http://verkiezingen.fok.nl/
Weer een paar trofees erbij
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Allemaal de beste wensen
En ik voel me beroerd.![]()
Die kleine bij ons was om 23 uur wakker geworden en tot half 2 vannacht heeft ie het volgehoudenquote:Op zondag 1 januari 2012 07:49 schreef appelsientje het volgende:
En de beste wensen allemaal!
Heerlijk de kids waren om 6 uur al wakker..... gelukkig wel door het vuurwerk heen geslapen
Het went Jojoortjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook AZ.quote:
Zeg maar een AC Milan-Liverpoolertjequote:
Ja. Of een Milan - Depor. Hoewel dat over twee keer 90 minuten was..quote:Op maandag 2 januari 2012 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg maar een AC Milan-Liverpoolertje
Mooi Sien. Ik ben ook sinds 2 maanden aan het lopen. Wel een beetje op een eigen schema.Ik kan al 11 minuten aan 1 stuk. Ik denk dat ik morgen weer ga lopen, met de feestdagen is het er ook bij mij een beetje in geschoten). Denk dat ik nu voor 15 minuten aan 1 stuk ga.. (Zal dus ongeveer 2.5 kilometer zijn)quote:Op maandag 2 januari 2012 11:13 schreef appelsientje het volgende:
Als het droog blijft gaat het vanavond dan toch echt gebeuren..
ik ga weer eens beginnen met hardlopen..
was al aan het afvallen de afgelopen maanden, maar het schoot niet echt op (was wel aan het sporten) maar nu met kerst en oud&nieuw....
Dus ik ga rennen met Evy (dat muziek en dan om de zoveel minuten verteld Evy me of ik moet hardlopen of gewoon lopen)
en dan binnen 10 weken moet ik op 5 km. zitten (gelijk aan een half uur rennen)
Ben benieuwd..
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Lewis Hamilton in de finale vanavond.
Dat zal wel netjes zijn!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi Sien. Ik ben ook sinds 2 maanden aan het lopen. Wel een beetje op een eigen schema.Ik kan al 11 minuten aan 1 stuk. Ik denk dat ik morgen weer ga lopen, met de feestdagen is het er ook bij mij een beetje in geschoten). Denk dat ik nu voor 15 minuten aan 1 stuk ga.. (Zal dus ongeveer 2.5 kilometer zijn)
Welkom bij de clubquote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fuck, ik sta in de top 300. Ik heb dus geen leven.
Ik zou me schamen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fuck, ik sta in de top 300. Ik heb dus geen leven.
je staat zelf wel op een levenloze eerste plekquote:Op zondag 1 januari 2012 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Top 500 subforum Voetbal van 01-01-2011 t/m 31-12-2011
nr / aantal posts / gebruiker
001 16079 Dj_Day-V
Ik vind 500 in een jaar al belachelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Als je meer dan 16000 posts hebt in VBL, dan vind ik dat je jezelf moet doodschamen. Verdomme meer dan 40 posts per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |