Hahaha, Bos kijkt naar A.Y.N.I.L.quote:Op zondag 25 december 2011 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Pa en ik gaan vanavond gourmetten
Heeft iemand hier gisteren All You Need is love gezien.
Zaten 2 meisjes in de Caravan en zeiden dat ze met kerst met de familie gingen courgetten![]()
![]()
Ik kijk er ook altijd naar. Mis mis mee.quote:
Klinkt misschien raar, maar Jelle m'n neefje mocht kiezen. Het werd haché en Shepperds pie.quote:
Waar kijk je naar ole Robert ten Brink of Frans Bauer ?quote:Op zondag 25 december 2011 20:15 schreef Ole het volgende:
Hier ook weer.buikje rond en tas vol eten mee. Vanavind lekker lui tv kijken.
ik eerder hoe druk en niet of..quote:Op maandag 26 december 2011 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen naar Dolfinarium... ben benieuwd of het druk is
Hij is 2quote:Op maandag 26 december 2011 11:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik eerder hoe druk en niet of..
Maar veel plezier. Finn zal dit misschien wel erg leuk vinden. Is hij nu 2 of 3?
Daar twijfel ik een beetje over. Ik weet wel dat jij en Finn op de zelfde dag jarig zijn
quote:
Gecondoleerd. Lijkt me heftig om te horen, had je nog contact met haar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Kutzooi. Hoor ik net dat een oud-huisgenote van me na een kortstondig maar heftig ziekbed is overleden. Slecht 20 jaar..
![]()
damnquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Kutzooi. Hoor ik net dat een oud-huisgenote van me na een kortstondig maar heftig ziekbed is overleden. Slecht 20 jaar..
![]()
Nee, we hadden wel elkaars Facebook enzo. Maar voor de rest hadden we niet heel veel met elkaar op. Maar toch heb ik nu echt zo iets van GVD. Kut klote.. &%@#@#&^%quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Lijkt me heftig om te horen, had je nog contact met haar?
Wat jong...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Rehabquote:
die is niet in behandeling, die geeft therapiequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
Met die hoed is trouwens dinges de zanger van Thelonious Monster werd een grote toekomst voorspeld. Tot ie of doordat ie ging zuipen. Klom ooit op het tentdoek van Pinkpop.
Ha Bob Forrest. Zat ook in de vorige serie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Ole het volgende:
[..]
die is niet in behandeling, die geeft therapie
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rehab
Net op tijd bedankt oe.
Eerst nog gekeken hoe Phil Taylor werd uitgeschakeld.
Is dat Eric Roberts ole de broer van ?
De VPRO serie ?quote:
Geen gladheid asjeblieft. Ben nog niet helemaal hersteld van mijn enkelbreukquote:
Het ziet ernaar uit dat de winter voorlopig nog op zich laat wachten...quote:
yep, laatste ECMWF run geeft ook puur herfstweer met veel wind, temperatuur een graad of 6. Klinkt als herfst.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat de winter voorlopig nog op zich laat wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |