Hahaha, Bos kijkt naar A.Y.N.I.L.quote:Op zondag 25 december 2011 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Pa en ik gaan vanavond gourmetten
Heeft iemand hier gisteren All You Need is love gezien.
Zaten 2 meisjes in de Caravan en zeiden dat ze met kerst met de familie gingen courgetten![]()
![]()
Ik kijk er ook altijd naar. Mis mis mee.quote:
Klinkt misschien raar, maar Jelle m'n neefje mocht kiezen. Het werd haché en Shepperds pie.quote:
Waar kijk je naar ole Robert ten Brink of Frans Bauer ?quote:Op zondag 25 december 2011 20:15 schreef Ole het volgende:
Hier ook weer.buikje rond en tas vol eten mee. Vanavind lekker lui tv kijken.
ik eerder hoe druk en niet of..quote:Op maandag 26 december 2011 08:29 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen naar Dolfinarium... ben benieuwd of het druk is
Hij is 2quote:Op maandag 26 december 2011 11:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik eerder hoe druk en niet of..
Maar veel plezier. Finn zal dit misschien wel erg leuk vinden. Is hij nu 2 of 3?
Daar twijfel ik een beetje over. Ik weet wel dat jij en Finn op de zelfde dag jarig zijn
quote:
Gecondoleerd. Lijkt me heftig om te horen, had je nog contact met haar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Kutzooi. Hoor ik net dat een oud-huisgenote van me na een kortstondig maar heftig ziekbed is overleden. Slecht 20 jaar..
![]()
damnquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Kutzooi. Hoor ik net dat een oud-huisgenote van me na een kortstondig maar heftig ziekbed is overleden. Slecht 20 jaar..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |