Nee, we hadden wel elkaars Facebook enzo. Maar voor de rest hadden we niet heel veel met elkaar op. Maar toch heb ik nu echt zo iets van GVD. Kut klote.. &%@#@#&^%quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Lijkt me heftig om te horen, had je nog contact met haar?
Wat jong...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Kutzooi. Hoor ik net dat een oud-huisgenote van me na een kortstondig maar heftig ziekbed is overleden. Slecht 20 jaar..
![]()
Rehabquote:
die is niet in behandeling, die geeft therapiequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
Met die hoed is trouwens dinges de zanger van Thelonious Monster werd een grote toekomst voorspeld. Tot ie of doordat ie ging zuipen. Klom ooit op het tentdoek van Pinkpop.
Ha Bob Forrest. Zat ook in de vorige serie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:06 schreef Ole het volgende:
[..]
die is niet in behandeling, die geeft therapie
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rehab
Net op tijd bedankt oe.
Eerst nog gekeken hoe Phil Taylor werd uitgeschakeld.
Is dat Eric Roberts ole de broer van ?
De VPRO serie ?quote:
Geen gladheid asjeblieft. Ben nog niet helemaal hersteld van mijn enkelbreukquote:
Het ziet ernaar uit dat de winter voorlopig nog op zich laat wachten...quote:
yep, laatste ECMWF run geeft ook puur herfstweer met veel wind, temperatuur een graad of 6. Klinkt als herfst.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat de winter voorlopig nog op zich laat wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |