Leuk op het eind Serieus request of Leuk op het eind de Top-2000
Mauro is de persoon van het jaar of Mark Rutte is de persoon van het jaar
Paul de Leeuw komt nog wel goed terug of Paul de Leeuw had op zijn hoogtepunt moeten stoppen
Het voetbaljaar werd gedomineerd door alle perikelen bij Ajax of Het voetbaljaar werd gedomineerd door het wonderelftal van Barcelona
Roemer mag de nieuwe minister-president worden of Dat vind ik niet
Het grootste wereldnieuws was de ramp in Japan of Dat was de ramp in Nieuw Zeeland
Vreselijk de schietpartij in Luik of Vreselijk de schietpartij in Alphen
Obama kan pas beoordeeld worden aan het eind van zijn termijn of Hij doet het gewoon slecht
Jammer dat Youp van het Hek de eindejaarsconference doet of Ik kan me geen betere voorstellen
Users die klagen dat het in onzin vroeger leuker was zijn zeurpieten of Vroeger was het idd leuker
Jammer dat ex-onzin mods later van die zeikerds worden of Dat heb je nu eenmaal als je ouder wordt
2011 was een mooi jaar voor me of Ik hoop dat 2012 mooier wordt
Oud en nieuw vieren met familie of vrienden of Lekker Fokken met oud en nieuw
2012 wordt het jaar van Paul-the wannabee mod of Iedereen blijft hem uitlachen
Tong gaat de half miljoen posts halen in 2012 of Daar is zijn verbinding te traag voor
Ik zou wel dingen over willen doen van het afgelopen jaar of Wat geweest is is geweest, op naar 2012
Mensen die met oud en nieuw gaan stoppen met roken lach ik uit of Die mensen stimuleer ik
André Kuipers is een held of Waarom zou ie een held zijn
'Ach man, doe normaal' of 'Is Beatrix soms lid van Groen links?'
Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar of Daar ben ik selectief in
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !