En als dat goed gaat dan...?quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Oe lekker!
Ik kan niet wachten om donderdag een paar uurtjes te proberen te werken
Wat vind je van de 600 milhoen euro die bezuinigt gaat worden op het bijzonder onderwijs ? Met duizenden ontslagen als gevolg.quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Deze week nog even werken en dan 2 weken vakantie
Geld genoeg verdient.quote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef borisz het volgende:
Barney heeft het goed voor elkaar tegenwoordig. Lees tweede huis in Spanje enzo
lekker vangen voor zijn uitschietersquote:Op zondag 18 december 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geld genoeg verdient.
Mag stoppen nu.
Ik betaal wel voor een 2e huis in Spanje ookquote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef borisz het volgende:
Barney heeft het goed voor elkaar tegenwoordig. Lees tweede huis in Spanje enzo
Dus even 2 weken geen. "Juf Jojoortje: Ik moet plassen"quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Deze week nog even werken en dan 2 weken vakantie
de wereld zal hem missenquote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Geen nieuwe http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/ meer
omg, niet handig de mobiele versie van de AD sitequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef borisz het volgende:
Toch wel goed leesvoe dit http://mobiel.ad.nl/artic(...)-gooi-het-eruit.html
Als ik een betaalde baan had gehad, had ik zeker geboden. Maar dan wel iets van 250 euro..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef rubbereend het volgende:
schande dat er nog geen berg geld is geboden
Heb er weer gepostquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik een betaalde baan had gehad, had ik zeker geboden. Maar dan wel iets van 250 euro..
Goede blog, hier vermaak ik me wel mee dalijk tijdens de vakantie.quote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Geen nieuwe http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/ meer
Volgens mij pik ik het topic te serieus op. Maar mijn bod van 25 euro (voor het Rode Kruis) blijft staan..quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij pik ik het topic te serieus op. Maar mijn bod van 25 euro (voor het Rode Kruis) blijft staan..
Een beetje wel hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bosssie snap je de ironie niet ?
Sommigen snappen de humor niet dat is veel erger als ex mod.
Eindelijk weer een Nederlander dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef borisz het volgende:
Scheidsrechter Bjorn Kuipers mag fluiten op het EK.
Ik ben daar zo ontzettend boos om. Sowieso is het onderwijs atm ontzettend slecht. Slechte leerkrachten die niet ontslagen kunnen worden en aanstormend talent die geen vast contract kunnen krijgen. Ik heb nu een klas met 1 asperger, 2 ADHDers, 1 NLD'er, 1 kind met een jeugdtrauma en 1 kind die af en toe ontploft en met meubels gaat gooien. Allemaal rijp voor het speciaal onderwijs zou je zeggen, maar dat kan dus niet meer. Werkdruk ligt op het onderwijs ontzettend hoog.quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van de 600 milhoen euro die bezuinigt gaat worden op het bijzonder onderwijs ? Met duizenden ontslagen als gevolg.
Heb godzijdank geen kleutersquote:Op maandag 19 december 2011 10:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus even 2 weken geen. "Juf Jojoortje: Ik moet plassen"
Ik had 2 mensen met ADHD in de klas, af en toe beetje para, maar dat was snel opgelost.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben daar zo ontzettend boos om. Sowieso is het onderwijs atm ontzettend slecht. Slechte leerkrachten die niet ontslagen kunnen worden en aanstormend talent die geen vast contract kunnen krijgen. Ik heb nu een klas met 1 asperger, 2 ADHDers, 1 NLD'er, 1 kind met een jeugdtrauma en 1 kind die af en toe ontploft en met meubels gaat gooien. Allemaal rijp voor het speciaal onderwijs zou je zeggen, maar dat kan dus niet meer. Werkdruk ligt op het onderwijs ontzettend hoog.
En nog steeds is het mijn droombaan![]()
[..]
Heb godzijdank geen kleuters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |