Waarom de 1e nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
Hopen dat Cruijff in het gelijk wordt gesteld of Dat hoop ik niet
Van Persie is in deze vorm onze beste international of Dat is iemand anders
Bergkamp had net als Henry en Adams een standbeeld moeten krijgen of Dat vind ik niet
Udinese kan kampioen van Italië worden of Dat zie ik niet gebeuren
De trainingswissel bij Club Brugge is geslaagd of Dat kan je pas aan het einde van het seizoen zeggen
Ajax is een oor aangenaaid of Dan hadden ze zelf maar een punt tegen Real Madrid moeten pakken
Lachen om de uitschakeling van Manchester City en Manchester United of Daar kan ik niet om lachen
Leuk die zware poule op het EK of Jammer van die zware loting
Ik ga naar de Oekraïne om Oranje te zien spelen of Dat doe ik niet
Leuk dat van Marwijk bijgetekend heeft tot 2016 of Wat is daar leuk aan
Na de supertersrellen van de laatste tijd moeten ze geen uit-suporters meer toelaten bij risico-westrijden of Dat vind ik niet
Bony is tot dusver de beste speler in de competitie of Dat is een andere speler
Leuk dat FC Den Bosch een periodetitel won of Wat is daar leuk aan
Een vrouwen-interland kijken of Een topklasse-wedstrijd kijken
Vorm wordt ooit international of Dat zie ik niet gebeuren
In het stadion zing ik het volkslied mee of Dat doe ik niet
Huntelaar is een topper of Daarvoor is ie bij teveel clubs mislukt
Goed idee om het WK in Quatar in de winter te houden of Dat is een slecht idee
John van den Brom is veel te emotioneel langs de lijn of Die emoties zijn juist leuk
Alles ongeldig verklaard..quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef tong80 het volgende:
Heb trouwens het dilemma over Vorm verkeerd geformuleerd. Hij is al international. Ik bedoelde vaste doelman van Oranje.
Maar goed, kniesoor.
Als niet-ajacied moet je altijd Cruijff kiezen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:38 schreef Rickazio het volgende:
Hopen dat Cruijff in het gelijk wordt gesteld of Dat hoop ik niet (Van Gaal wordt
Want? Heb overigens nog geen ajacied gezien die niet voor cruijff kiestquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als niet-ajacied moet je altijd Cruijff kiezen.
Heb ik wel gedaan, naar de tieten van jojoortje kijken is goed ideequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Want? Heb overigens nog geen ajacied gezien die niet voor cruijff kiest
p.s: valt me tegen dat jullie niet naar al mijn antwoorden kijken
Theo Jansen had ook tieten en kreeg een transfer naar Ajax.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan, naar de tieten van jojoortje kijken is goed idee
Moet ze wel C+/D hebben.
Maar ze woont in twente, dus waars B
JoJoortje voor PSVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat Cruijff in het gelijk wordt gesteld of Dat hoop ik niet
Van Persie is in deze vorm onze beste international of Dat is iemand anders
Bergkamp had net als Henry en Adams een standbeeld moeten krijgen of Dat vind ik niet
Udinese kan kampioen van Italië worden of Dat zie ik niet gebeuren
De trainingswissel bij Club Brugge is geslaagd of Dat kan je pas aan het einde van het seizoen zeggen
Ajax is een oor aangenaaid of Dan hadden ze zelf maar een punt tegen Real Madrid moeten pakken
Lachen om de uitschakeling van Manchester City en Manchester United of Daar kan ik niet om lachen
Leuk die zware poule op het EK of Jammer van die zware loting
Ik ga naar de Oekraïne om Oranje te zien spelen of Dat doe ik niet
Leuk dat van Marwijk bijgetekend heeft tot 2016 of Wat is daar leuk aan
Na de supertersrellen van de laatste tijd moeten ze geen uit-suporters meer toelaten bij risico-westrijden of Dat vind ik niet
Bony is tot dusver de beste speler in de competitie of Dat is een andere speler
Leuk dat FC Den Bosch een periodetitel won of Wat is daar leuk aan
Een vrouwen-interland kijken of Een topklasse-wedstrijd kijken
Vorm wordt ooit vaste international of Dat zie ik niet gebeuren
In het stadion zing ik het volkslied mee of Dat doe ik niet
Huntelaar is een topper of Daarvoor is ie bij teveel clubs mislukt
Goed idee om het WK in Qatar in de winter te houden of Dat is een slecht idee
John van den Brom is veel te emotioneel langs de lijn of Die emoties zijn juist leuk"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nietusquote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef n00b13 het volgende:
Die anderen ga ik allemaal niet van jou invullen. Het gaat alleen maar over Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |