Als Tottenham het transfergeld van Gareth Bale goed besteedt gaan ze er op vooruit of Tottenham kan er alleen financieel beter van worden
Ik ben altijd voor de Nederlandse clubs in europa of Ik ben niet altijd voor de Nederlandse clubs in europa
N.E.C. of NEK
Jammer dat Oranje niet won van Portugal of Een gelijkspel gaf de verhoudingen goed weer
Leuk een 11jarig Gronings talentje naar Barcelona of Belachelijk dat ie op die leeftijd al naar Barcelona gaat
Pellè gedraagt zich als een vedette of Pellè staat niet in de spits om mee te verdedigen
Park is de beste Zuid-Koreaanse speler ooit of Dat is een andere speler
Van Gaal heeft gelijk, van der Vaart en Sneijder kunnen niet samen worden opgesteld of Van Gaal heeft ongelijk
Rooney wil terecht weg bij Man. U. omdat ie in de schaduw van van Persie speelt of Rooney moet als prof zich schikken in zijn rol
Emanuelson moet zich richten op de rol van linksachter bij oranje of Emanuelson mag grotere ambities hebben
Belachelijk dat FOX hun voetbalpraatprogramma tegenover VI zet of Leuk dat FOX de concurrentie aandurft
Als van Gaal het niks vind om nu bondscoach te zijn moet ie ook niet mee naar het WK gaan of Dat zijn twee totaal verschillende dingen
Als Maarten Martens langere tijd zonder blessures blijft wordt het een topper of Maarten Martens is een voetballer voor de subtop
Het is weer het oude liedje met de grasmat in de Arena of De grasmat in de Arena is de laatste jaren goed geweest
We hebben een luxe-probleem qua keepers voor Oranje of We missen een echte topkeeper in Oranje
Typerend voor het huidige Nederlands-elftal dat Strootman de beste man was tegen Portugal of Strootman is gewoon een goede voetballer
De Arsenal-suporters eisen terecht een topaankoop of Wenger heeft het altijd al met jonge veelbelovende talenten gedaan
Live kijken naar een eredivisiewedstrijd of Live kijken naar een CL-wedstrijd
Hans Kraaij Jr. die na afloop op het veld om commentaar vraagt of Mark van Bommel die na afloop om commentaar vraagt
Finbogason is voor Heerenveen niet te houden of Eriksen is voor Ajax niet te houden
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !