En als dat goed gaat dan...?quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Oe lekker!
Ik kan niet wachten om donderdag een paar uurtjes te proberen te werken
Wat vind je van de 600 milhoen euro die bezuinigt gaat worden op het bijzonder onderwijs ? Met duizenden ontslagen als gevolg.quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Deze week nog even werken en dan 2 weken vakantie
Geld genoeg verdient.quote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef borisz het volgende:
Barney heeft het goed voor elkaar tegenwoordig. Lees tweede huis in Spanje enzo
lekker vangen voor zijn uitschietersquote:Op zondag 18 december 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geld genoeg verdient.
Mag stoppen nu.
Ik betaal wel voor een 2e huis in Spanje ookquote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef borisz het volgende:
Barney heeft het goed voor elkaar tegenwoordig. Lees tweede huis in Spanje enzo
Dus even 2 weken geen. "Juf Jojoortje: Ik moet plassen"quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Deze week nog even werken en dan 2 weken vakantie
de wereld zal hem missenquote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Geen nieuwe http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/ meer
omg, niet handig de mobiele versie van de AD sitequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef borisz het volgende:
Toch wel goed leesvoe dit http://mobiel.ad.nl/artic(...)-gooi-het-eruit.html
Als ik een betaalde baan had gehad, had ik zeker geboden. Maar dan wel iets van 250 euro..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef rubbereend het volgende:
schande dat er nog geen berg geld is geboden
Heb er weer gepostquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik een betaalde baan had gehad, had ik zeker geboden. Maar dan wel iets van 250 euro..
Goede blog, hier vermaak ik me wel mee dalijk tijdens de vakantie.quote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Geen nieuwe http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/ meer
Volgens mij pik ik het topic te serieus op. Maar mijn bod van 25 euro (voor het Rode Kruis) blijft staan..quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij pik ik het topic te serieus op. Maar mijn bod van 25 euro (voor het Rode Kruis) blijft staan..
Een beetje wel hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bosssie snap je de ironie niet ?
Sommigen snappen de humor niet dat is veel erger als ex mod.
Eindelijk weer een Nederlander dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef borisz het volgende:
Scheidsrechter Bjorn Kuipers mag fluiten op het EK.
Ik ben daar zo ontzettend boos om. Sowieso is het onderwijs atm ontzettend slecht. Slechte leerkrachten die niet ontslagen kunnen worden en aanstormend talent die geen vast contract kunnen krijgen. Ik heb nu een klas met 1 asperger, 2 ADHDers, 1 NLD'er, 1 kind met een jeugdtrauma en 1 kind die af en toe ontploft en met meubels gaat gooien. Allemaal rijp voor het speciaal onderwijs zou je zeggen, maar dat kan dus niet meer. Werkdruk ligt op het onderwijs ontzettend hoog.quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van de 600 milhoen euro die bezuinigt gaat worden op het bijzonder onderwijs ? Met duizenden ontslagen als gevolg.
Heb godzijdank geen kleutersquote:Op maandag 19 december 2011 10:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus even 2 weken geen. "Juf Jojoortje: Ik moet plassen"
Ik had 2 mensen met ADHD in de klas, af en toe beetje para, maar dat was snel opgelost.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben daar zo ontzettend boos om. Sowieso is het onderwijs atm ontzettend slecht. Slechte leerkrachten die niet ontslagen kunnen worden en aanstormend talent die geen vast contract kunnen krijgen. Ik heb nu een klas met 1 asperger, 2 ADHDers, 1 NLD'er, 1 kind met een jeugdtrauma en 1 kind die af en toe ontploft en met meubels gaat gooien. Allemaal rijp voor het speciaal onderwijs zou je zeggen, maar dat kan dus niet meer. Werkdruk ligt op het onderwijs ontzettend hoog.
En nog steeds is het mijn droombaan![]()
[..]
Heb godzijdank geen kleuters
Bronquote:Ik heb diverse nummers uitgekozen, waaronder vier Nederlandse artiesten. Onder meer Pastorale van Ramses Shaffy en Liesbeth List leek me wel toepasselijk voor de lancering van een machtige raket terwijl mijn kinderen toekijken…. En dan gaan de helmen dicht en is het zover…
Jeetje Boorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:35 schreef borisz het volgende:
Moeders werkt op een speciale school, en dan een school voor de echt langdurig zieke kinderen. Daar is alleen maar bezuinigd de laatste jaren. De minister heeft zelfs een gesprek gehad met ma en andere collega's, daaruit blijkt dat ze gewoon niet weet waar ze over praat.
En de kans is aanwezig dat ma binnenkort ook de klos is inclusief de hele school.
Het onderwijs in NL holt achteruit. Vanaf kleuteronderwijs t/m wetenschappelijk. Men heeft veel te veel vanuit de overheid willen opleggen, en veel te weinig geluisterd naar de mensen uit het vak.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Als dit toch zo bekend is bij iedereen, waarom wordt er dan niet beter mee omgegaan
Koppig betweterig op geld belustend VVD. Eerst de Rijken en de armen ach.. die tellen niet mee in de samenleving die stellen niks voor..quote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Als dit toch zo bekend is bij iedereen, waarom wordt er dan niet beter mee omgegaan
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef tong80 het volgende:
Stemronde 2:
De Pelé-award
Voor de overall beste user in 2011.
• Bos81
• Fanneke
• Yvonne
Omdat ze weigeren verder te spelen. Kijk ik moet eerst de situatie op de TV zien voor ik echt iets ga oordelen. Dus laat ik eerst even de beelden zien, voor ik er verder op in gaquote:
kijk dan maar even het filmpje terug ja staat op eredicisie livequote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat ze weigeren verder te spelen. Kijk ik moet eerst de situatie op de TV zien voor ik echt iets ga oordelen. Dus laat ik eerst even de beelden zien, voor ik er verder op in ga
Ik geef je daarin wel gelijk hoor. Maar of de KNVB er ook zo over denkt. Dat betwijfel ik enorm.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kijk dan maar even het filmpje terug ja staat op eredicisie liveeen keeper die van achteren wordt aangevallen door een supporter? dan zou ik ook niet verder spelen, de groeten hoor.
dat denk ik niet en mag ik hopen van niet, dan neem t niemand de knvb nog serieus hoor,, bekijk de situatie maar eens, az uitsluiten? zeer onredelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef je daarin wel gelijk hoor. Maar of de KNVB er ook zo over denkt. Dat betwijfel ik enorm.
Maar goed dat is meer emotioneel dan rationeel. Ik vind ook niet dat ze AZ uit moeten sluiten, maar ik denk wel dat dat gaat gebeuren..
Ik zit echt in dubio. Als Verbeek zijn spelers wegens veiligheidsredenen er af haalt dan zeer zeker, maar als hij het doet als protest voor een scheidsrechtelijke beslissing, kan de KNVB het over een heel andere boeg gooien he..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat denk ik niet en mag ik hopen van niet, dan neem t niemand de knvb nog serieus hoor,, bekijk de situatie maar eens, az uitsluiten? zeer onredelijk
het ging om de veiligheidquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit echt in dubio. Als Verbeek zijn spelers wegens veiligheidsredenen er af haalt dan zeer zeker, maar als hij het doet als protest voor een scheidsrechtelijke beslissing, kan de KNVB het over een heel andere boeg gooien he..
Maar goed ik ben moe, somber en ga slapen, morgen ben ik misschien wat helderder
dat is geen fan, dat is een idioot die ik ook in elkaar getrapt zou hebben!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef rubbereend het volgende:
weer een Ajaxfan die een speler belaagd
ik zou het heel slecht vinden als AZ uitgesloten zou worden. Wat mij betreft de wedstrijd over spelen, of AZ als winnaar uitroepen omdat ze het spelen onmogelijk is gemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef je daarin wel gelijk hoor. Maar of de KNVB er ook zo over denkt. Dat betwijfel ik enorm.
Maar goed dat is meer emotioneel dan rationeel. Ik vind ook niet dat ze AZ uit moeten sluiten, maar ik denk wel dat dat gaat gebeuren..
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef rubbereend het volgende:
weer een Ajaxfanidioot die een speler belaagd
Leukquote:
En met een vliegende keep.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Wat ik begreep op de radio is dat de scheidsrechter uiteindelijk besloten heeft om de wedstrijd te staken.. dus waarschijnlijk zal de wedstrijd worden overgespeeld (ik denk dan zonder thuis publiek)
Hij is dan ook een van de weinige die de wedstrijd mag staken..quote:Op donderdag 22 december 2011 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Wat ik begreep op de radio is dat de scheidsrechter uiteindelijk besloten heeft om de wedstrijd te staken.. dus waarschijnlijk zal de wedstrijd worden overgespeeld (ik denk dan zonder thuis publiek)
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is dan ook een van de weinige die de wedstrijd mag staken..
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef borisz het volgende:
Sir Steve Redgrave krijgt de BBC Sports personality lifetime achievement award
. Won bij 5 Olympische spelen achter elkaar goud in het roeien.
Ik ben niet anti-Smeets, ik heb dat shirt volgens mij toen zelfs nog gecapped... voor MS-fan maril die kennelijk wel een echte fan is die compilaties maakt van zn jasjes, truien en shirtsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoef dat ook niet. Ik ben schijnbaar een van de weinigen anti-smeets aanhangers.
die discussies in Engeland of hij het vuur moet ontstekenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef borisz het volgende:
Sir Steve Redgrave krijgt de BBC Sports personality lifetime achievement award
. Won bij 5 Olympische spelen achter elkaar goud in het roeien.
logischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |