Leukquote:
En met een vliegende keep.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Wat ik begreep op de radio is dat de scheidsrechter uiteindelijk besloten heeft om de wedstrijd te staken.. dus waarschijnlijk zal de wedstrijd worden overgespeeld (ik denk dan zonder thuis publiek)
Hij is dan ook een van de weinige die de wedstrijd mag staken..quote:Op donderdag 22 december 2011 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Wat ik begreep op de radio is dat de scheidsrechter uiteindelijk besloten heeft om de wedstrijd te staken.. dus waarschijnlijk zal de wedstrijd worden overgespeeld (ik denk dan zonder thuis publiek)
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is dan ook een van de weinige die de wedstrijd mag staken..
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef borisz het volgende:
Sir Steve Redgrave krijgt de BBC Sports personality lifetime achievement award
. Won bij 5 Olympische spelen achter elkaar goud in het roeien.
Ik ben niet anti-Smeets, ik heb dat shirt volgens mij toen zelfs nog gecapped... voor MS-fan maril die kennelijk wel een echte fan is die compilaties maakt van zn jasjes, truien en shirtsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoef dat ook niet. Ik ben schijnbaar een van de weinigen anti-smeets aanhangers.
die discussies in Engeland of hij het vuur moet ontstekenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef borisz het volgende:
Sir Steve Redgrave krijgt de BBC Sports personality lifetime achievement award
. Won bij 5 Olympische spelen achter elkaar goud in het roeien.
logischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |