Altijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef tong80 het volgende:
Kijk je uit met vuurwerk appelsientje
Toch geen rare dingen gedaan gisterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef rubbereend het volgende:
brak wakker geworden, goed begin van de dag
Ik ga met pa fondue-en.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:05 schreef Ole het volgende:
Straks feestje met oliebollen, champagne en veel eten...
Jammer. Dacht dat je wel kon sprinten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig ben ik flink aan het sporten en ben sowieso niet iemand die snel aankomt.
Nee, ik ben nooit een sprinter geweest. De langere loopdingen op school vond ik leuker en kon ik ook veel beter. Ik ben saai, dus kan niet goed tempowisselen en ben ook niet explosief.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. Dacht dat je wel kon sprinten.
Ben al weken aan het kwakkelen. Maar ga toch maar eventjes weg vanavondquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
Om niet aan te komen had ik besloten om ziek te te zijn tussen Kerst & O&N..
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Van Persie ook weer trefzeker net als VdVaart
Na de tentamens was het even klaar. Nog steeds last van. Zwaar verkouden en een halve keel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben al weken aan het kwakkelen. Maar ga toch maar eventjes weg vanavond
Verder heb ik de komende 3 dagen feesten en verjaardagen. Allemaal gaat me zeker niet lukken
Same here!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Na de tentamens was het even klaar. Nog steeds last van. Zwaar verkouden en een halve keel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |