30 december altijd traditioneel dart avond met een aantal mensen van de tafeltennisclub. Iemand heeft in zijn schuur een cafeetje gebouwd en daar is het dan tot vroeg veel bier drinken en wat pijltjes gooien, erg gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch geen rare dingen gedaan gisterenanders ga je vanavond lekker op tijd naar bed
En de Bob wint ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:16 schreef rubbereend het volgende:
daar is het dan tot vroeg veel bier drinken en wat pijltjes gooien, erg gezellig
OMG was ik maar zo cool als jijquote:Op zondag 1 januari 2012 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
EERSTE VBL POST VAN 2012
1 iemand en hij stonk uit z'n bekquote:Op zondag 1 januari 2012 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
Beste wensen.
Ook zoveel mensen gekust om 0.00?
Heb hem dan ook door de dubbele beglazing gegooid.quote:
Niet verwacht zeker?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem dan ook door de dubbele beglazing gegooid.
http://verkiezingen.fok.nl/
Weer een paar trofees erbij
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Allemaal de beste wensen
En ik voel me beroerd.![]()
Die kleine bij ons was om 23 uur wakker geworden en tot half 2 vannacht heeft ie het volgehoudenquote:Op zondag 1 januari 2012 07:49 schreef appelsientje het volgende:
En de beste wensen allemaal!
Heerlijk de kids waren om 6 uur al wakker..... gelukkig wel door het vuurwerk heen geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |