Of als in een slechte comedie..quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Badkamer, op de grond in de slaapkamer, onder je pc tafel.
Bij een mobiel kun je nog bellenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn bril kwijt. Heb overal gezocht en kan hem niet mer vinen.
Is leuk soms maar dat gebeurt me nooit. Heb overal gezocht. En wet echt niet waar ik meer moet zoejen. Dat gaat me 200 euro kosten
De politie kan weer naar kantoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:31 schreef borisz het volgende:
De rust in Zaltbommel is wedergekeerd.
Ik heb gewonnenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb mijn bril gevonden
Ik heb mijn tijdschriften op tafel liggen. Lees echter de VPRO-Gids in de badkamer. Als ik naar de WC ga heb ik dan even wat te doen en kan lezen wat ik niet moet missen. Pakte net de Gids van de tafel om hem naar de badkamer te brengen. Ligt mijn bril onder de gids. Vraag me nog steeds af hoe ie daar terecht is gekomen. Wel een opluchting
a gossiequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:51 schreef borisz het volgende:
Morgenochtend is de herdenking dat Flappie 50 jaar geleden overleden is.
Toch zou ik een nieuwe bril kopen. Tongs bril lag niet in de badkamer maar op tafel. Hij wilde naar de badkamer gaan met de gids, toen hij die optilde zag hij zijn bril weer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb gewonnenIk zei badkamer
Ik moet er niet aan denken mn bril kwijt te zijn.... -7 en +2
Ja, klopt het staat er wat verwarrend..quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Ole het volgende:
Volgens mij bedoelde tong dat de gids op de badkamer lag, en daaronder de bril.
Lézen Es![]()
Maar ik moet zeggen Bos, ik ben ook even in de war
Heb ik nou noooooooit last vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:25 schreef rubbereend het volgende:
waarom wordt het altijd zo laat als het gezellig islag 6 uur in bed
quote:
En toch had ik het woord badkamer goed, hoe dan ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt het staat er wat verwarrend..
Wees blij dat ie onder de VPRO-gids lag en niet dat je hem per ongeluk doorgespoeld hadquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb mijn bril gevonden
Ik heb mijn tijdschriften op tafel liggen. Lees echter de VPRO-Gids in de badkamer. Als ik naar de WC ga heb ik dan even wat te doen en kan lezen wat ik niet moet missen. Pakte net de Gids van de tafel om hem naar de badkamer te brengen. Ligt mijn bril onder de gids. Vraag me nog steeds af hoe ie daar terecht is gekomen. Wel een opluchting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |