Mmm best wel lekker die ham van Spaanse varkentjes die vnl eikeltjes eten...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo ff wat jamon snijden...
[ afbeelding ]
OK sterkte en fijne vakantie, heb alleen een lang weekend .... Dinsdag weer werken, morgen ook de pub in btwquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef borisz het volgende:
Nog 1 tentamen en dan vakantie. Ben er aan toe. Na het tentamen trouwens de pub in![]()
Nu
Tegen NEC.quote:
Uh ja Ajax stond ook al voor , maar wat heeft de KNVB besloten? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen NEC.
Ajax thuis tegen GVVV
Meet you in the halfe finale.
nog niks, pas op 28 decemberquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Uh ja Ajax stond ook al voor , maar wat heeft de KNVB besloten? Heb ik iets gemist?
> CULquote:Op donderdag 22 december 2011 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Mmm best wel lekker die ham van Spaanse varkentjes die vnl eikeltjes eten...Het snijden is wel een gedoe
Moet ik daar een topic over openen waar ik toch respons op krijg . Of heb je een link voor me.quote:
Ik denk de meeste van onsquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Had ik zal gezegd dat ik vakantie heb
Ik heb volgens mij wat gemist. maar waar werk je tegenwoordig? en als wat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk de meeste van ons
(deze post is gemaakt vanaf werkplek)
Pff hoe slecht zijn je ogen? Misschien dat iemand anders je kan helpen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn bril kwijt. Heb overal gezocht en kan hem niet mer vinen.
Is leuk soms maar dat gebeurt me nooit. Heb overal gezocht. En wet echt niet waar ik meer moet zoejen. Dat gaat me 200 euro kosten
Badkamer, op de grond in de slaapkamer, onder je pc tafel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn bril kwijt. Heb overal gezocht en kan hem niet mer vinen.
Is leuk soms maar dat gebeurt me nooit. Heb overal gezocht. En wet echt niet waar ik meer moet zoejen. Dat gaat me 200 euro kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |