SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Uiteraard maar ik mag zijn gedrag toch wel afkeuren?quote:Op zondag 18 december 2011 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Sulejmani is onderdeel van de ploeg, en steun je hem dus ook
Wat ook geen prestatie is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
Ozbiliz is wel een stuk beter dan ebe heh.
Boukhari was beter dan deze tezamen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
Ozbiliz is wel een stuk beter dan ebe heh.
het is gewoon bizar dat je nog trots bent op je club. Het hele fucking seizoen laten ze geen klote zien, én met zo een enorme begroting durf je nog niet overtuigend te voetballen tegen een dwerg als ado (laten we eerlijk zijn).quote:
Verkopen aan FC Timisoara ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Zo slecht spelen, boos gemaakt moeten worden voordat je eens gaat lopen met je luie reet en dan zo je doelpunt vieren. Wat is het toch een kwal af en toe .
Doeiquote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
het is gewoon bizar dat je nog trots bent op je club. Het hele fucking seizoen laten ze geen klote zien, én met zo een enorme begroting durf je nog niet overtuigend te voetballen tegen een dwerg als ado (laten we eerlijk zijn).
Zelf als wij met 10 man staan, blijven jullie met z'n vieren verdedigen, echt, wat is dit.
Ik zal je zeggen, ik ben trots op mijn club, ik ben trots op maurice steijn. Gewoon de laatste 10 minuten vol op de aanval. Dat is voetbal. Dat is bluf. Dat is beleving.
En dat jullie dan tevreden zijn met deze wedstrijd, tsja, dat zegt mij genoeg over jullie als Ajax supporters.
Natuurlijk, maar dat doet niets af aan het feit dat hij de enige goede reactie geeft op het uitgefloten worden door je eigen spelers. Scoren, ingelaten juichen en uiteindelijk nog wel even je waardering laten blijken. Stuk knapper dan twee vingers in je mond stoppen en te blazen omdat een speler iets doet wat niet naar je zin is. Helemaal omdat hij vandaag helemaal zo slecht nog niet was!quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik mag zijn gedrag toch wel afkeuren?
ADO Den Haag #48 Hup club hupquote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
het is gewoon bizar dat je nog trots bent op je club. Het hele fucking seizoen laten ze geen klote zien, én met zo een enorme begroting durf je nog niet overtuigend te voetballen tegen een dwerg als ado (laten we eerlijk zijn).
Zelf als wij met 10 man staan, blijven jullie met z'n vieren verdedigen, echt, wat is dit.
Ik zal je zeggen, ik ben trots op mijn club, ik ben trots op maurice steijn. Gewoon de laatste 10 minuten vol op de aanval. Dat is voetbal. Dat is bluf. Dat is beleving.
En dat jullie dan tevreden zijn met deze wedstrijd, tsja, dat zegt mij genoeg over jullie als Ajax supporters.
Helemaal niet zo slecht? Sulejmani is vanaf z'n aankoop al zo inconsistent gebleken dat we moeten hopen dat hij snel bij Ajax vertrekt. Je kunt niet op zo'n speler met dat soort gedrag bouwen. Pleitte!quote:Op zondag 18 december 2011 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat doet niets af aan het feit dat hij de enige goede reactie geeft op het uitgefloten worden door je eigen spelers. Scoren, ingelaten juichen en uiteindelijk nog wel even je waardering laten blijken. Stuk knapper dan twee vingers in je mond stoppen en te blazen omdat een speler iets doet wat niet naar je zin is. Helemaal omdat hij vandaag helemaal zo slecht nog niet was!
Ik zag dat een beetje anders, maar ok maakt niet uitquote:Op zondag 18 december 2011 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat doet niets af aan het feit dat hij de enige goede reactie geeft op het uitgefloten worden door je eigen spelers. Scoren, ingelaten juichen en uiteindelijk nog wel even je waardering laten blijken. Stuk knapper dan twee vingers in je mond stoppen en te blazen omdat een speler iets doet wat niet naar je zin is. Helemaal omdat hij vandaag helemaal zo slecht nog niet was!
Als Toby terug is mag van Rhijn weer plaats nemen op de bank. Vervanger van Vertonghen als hij weggaat. Wel rustig brengen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Devz het volgende:
Lekkere overwinning. Paar conclusies:
- Van Rhyn doet het goed en mag daar van mij blijven staan.
- Koppers maakte in korte tijd ook een goede indruk, hoewel Ado toen al wel gebroken was. Maar slechter dan Anita op lb zal hij vast niet zijn.
- Ozbiliz is veel beter dan Ebecilio.
- Veel meer gevaar en doelpunten met Bulykin in de ploeg ipv Lodeiro.
Hopen dat de concurrentie zo punten verspeeld en dan op naar AZ, met Boerrigter weer back in business.
Ze hebben wel wat beters te doen dan zichzelf zo druk maken tegen een inferieur ADO. Rustig voetballen, 4-0 en weer een paar maanden van dat Haagse volk af. Van de week is er een wedstrijd die wat lastiger gaat worden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Veel meer gevaar met Bulykin? Hopelijk vertrekt die Rus spoedig want zoveel voegt hij niet toe. En Lodeiro hoort natuurlijk niet als spits te spelen maar meer als aanvallende middenvelder. En zo slecht heeft Lodeiro het niet gedaan. Ik zie hem bijv. tig maal liever dan Siem de Jong.quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Devz het volgende:
Hopen dat de concurrentie zo punten verspeeld en dan op naar AZ, met Boerrigter weer back in business.
Ha ha ha, xDquote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij mag dat best zeggen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef TJV het volgende:
[..]
ADO Den Haag #48 Hup club hup
En nou opgerot kuttroll.
Van Rhijn zal niet de vervanger van Vertonghen worden. De Boer wil links een linkspoot en rechts een rechtspoot. Zal dus de stand-in en mogelijk toekomstige vervanger van Alderweireld worden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Toby terug is mag van Rhijn weer plaats nemen op de bank. Vervanger van Vertonghen als hij weggaat. Wel rustig brengen.
Balvast, kopsterk, kan prima combineren en een groot scorend vermogen. Niets mis mee.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Veel meer gevaar met Bulykin? Hopelijk vertrekt die Rus spoedig want zoveel voegt hij niet toe. En Lodeiro hoort natuurlijk niet als spits te spelen maar meer als aanvallende middenvelder. En zo slecht heeft Lodeiro het niet gedaan. Ik zie hem bijv. tig maal liever dan Siem de Jong.
Het gaat toch ook nergens over? De hele club staat in brand, kan mij het schelen hoe ze winnen van ado. Als ze maar winnen zodat die hele lange zijde hun bek houdt en er niet nóg meer gezeik komt. Ik ben niet trots op het spel maar op de Ajax-cultuur, die staat onder druk en dat is nu even iets belangrijker dan dat clubje uit den haag.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef n00b13 het volgende:
Dat is toch geen trollen? Ik geef mijn mening in een topic.
trollen is het bewust uitlokken van reacties met reacties die nergens over gaan.
Ninja-edit.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ADO 80 minuten niets heeft laten zien en dat je dan alsnog zo'n grote bek hebt. Maar dat is misschien niet eens zo gek, gezien jouw club van voorkeur.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef n00b13 het volgende:
trollen is het bewust uitlokken van reacties met reacties die nergens over gaan.
Ja sorry, maar het was gewoon een domme mening. Het gaat al een tijd slecht met Ajax, overal ruzie binnen Ajax. Als je dan gewoon met 4-0 wint van Ado is dat een degelijke wedstrijd, moet je niet te veel over nadenken of wat dan ook.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef n00b13 het volgende:
--Ik reageer even op je stukje voor je edit.--quote:
Als Lodeiro gewoon op z'n normale plek wordt neergezet, kan hij echt wel veel brengen. Maar het is zeker geen spits nee.quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef Devz het volgende:
- Van Rhyn doet het goed en mag daar van mij blijven staan.
- Koppers maakte in korte tijd ook een goede indruk, hoewel Ado toen al wel gebroken was. Maar slechter dan Anita op lb zal hij vast niet zijn.
- Ozbiliz is veel beter dan Ebecilio.
toch fijn dat die gasten ons elk seizoen weer helpen aan het kampioen maken van Ajax!quote:
Hij staat er 10 minuten in en zorgt gelijk voor 2 goals en veel meer gevaar. En jij vindt hem natuurlijk slecht, onverwachts.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Veel meer gevaar met Bulykin? Hopelijk vertrekt die Rus spoedig want zoveel voegt hij niet toe. En Lodeiro hoort natuurlijk niet als spits te spelen maar meer als aanvallende middenvelder. En zo slecht heeft Lodeiro het niet gedaan. Ik zie hem bijv. tig maal liever dan Siem de Jong.
Feyenoord is de laatste 2 seizoenen inderdaad wel goed bezig ten opzichte van Ajax jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
toch fijn dat die gasten ons elk seizoen weer helpen aan het kampioen maken van Ajax!
bedankt hé havenslaafjes!
Wat heeft Ajax nou helemaal laten zien dan? Ik bedoel, het is dat Leeuwin die domme overtreding maakt, anders had Ajax net zo goed kunnen verliezen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ADO 80 minuten niets heeft laten zien en dat je dan alsnog zo'n grote bek hebt. Maar dat is misschien niet eens zo gek, gezien jouw club van voorkeur.
Lol whut?quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax nou helemaal laten zien dan? Ik bedoel, het is dat Leeuwin die domme overtreding maakt, anders had Ajax net zo goed kunnen verliezen.
Mijn punt is dan ook dat Ajax zo'n enorme begroting heeft, die misschien wel een factor 10 heeft van de begroting van ADO. Dat Ajax dan met ontzettend laf voetbal wint en dat jullie hier dan nog lopen te praten alsof je net Real Madrid met 3-0 onder de mat hebt geveegd.
Laatst Barcelona tegen Getafe gezien? Ik denk dat Barca wel 60x de begroting heeft van Getafe, toch won Getafe.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax nou helemaal laten zien dan? Ik bedoel, het is dat Leeuwin die domme overtreding maakt, anders had Ajax net zo goed kunnen verliezen.
Mijn punt is dan ook dat Ajax zo'n enorme begroting heeft, die misschien wel een factor 10 heeft van de begroting van ADO. Dat Ajax dan met ontzettend laf voetbal wint en dat jullie hier dan nog lopen te praten alsof je net Real Madrid met 3-0 onder de mat hebt geveegd.
Iedereen zegt gewoon "mwah, redelijk wedstrijd, ben wel tevreden met 4-0". Sommige vinden dat het iets beter had gekund. En jij vindt dat we praten alsof we real madrid onder de mat hebben geveegd? Vreemde conclusie..quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie heeft het daar over dan?quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Zie ook vorig seizoen, zeg ik dan maar even.quote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laatst Barcelona tegen Getafe gezien? Ik denk dat Barca wel 60x de begroting heeft van Getafe, toch won Getafe.
Kortom; de bal is rond en het is een spelletje. Anything can happen.
Ja teer daar maar weer opquote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Zie ook vorig seizoen, zeg ik dan maar even.
Onder de mat vegen nog wel.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook tien minuten mogen voetballen van Madrid. Maar uiteindelijk verlies je gewoon kansloos, ook met elf man. Denk nou niet dat dit ADO van Ajax zou winnen want kwalitatief stelt het helemaal niets meer voor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Janssen speelde een prima pot. Goede goal, bijna al zijn passes leverden uiteindelijk gevaarlijke situaties op en verdeelde het spel prima. Daarbij, je hoeft niet op te vallen om een goede wedstrijd te spelenquote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef sitting_elfling het volgende:
En Janssen hebben we eigenlijk ook niet gezien op die goal na? Zet Lodeiro gewoon op de positie van Janssen en verkoop hem in de winter aan Vitesse en licht de optie in het contract van Lodeiro anders loopt hij de in zomer gratis weg!
quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Dven het volgende:
AZ zojuist op achterstand gezet door NAC na een prachtig stiftballetje van Lurling
Hopen dat het zo blijft. Wanneer PSV dan punten verspeelt tegen Heerenveen, iets wat ik niet onmogelijk acht, zijn we de grote winnaar dit weekend!quote:
Kan wel eens een heerlijk weekendje wordenquote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Dven het volgende:
AZ zojuist op achterstand gezet door NAC na een prachtig stiftballetje van Lurling
Ik weet niet of NAC dit kan volhouden, maar Feyenoord en Heerenveen moeten in principe kunnen winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft. Wanneer PSV dan punten verspeelt tegen Heerenveen, iets wat ik niet onmogelijk acht, zijn we de grote winnaar dit weekend!
Zal inderdaad lastig worden, al is AZ de afgelopen weken niet meer zo in vorm als de voorbije maanden!quote:Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik weet niet of NAC dit kan volhouden, maar Feyenoord en Heerenveen moeten in principe kunnen winnen.
Lodeiro ipv de Jong man.quote:Op zondag 18 december 2011 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij deed het heel goed, maar heb toch liever Buly
quote:
Is al een tijdje bekendquote:Op zondag 18 december 2011 15:17 schreef Olep het volgende:
Even tussendoor: van der Wiel heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Valencia.
quote:
Bagger. Hopen dat NAC in de 2e helft overeind blijft.quote:
Twente speelt ook als een natte krantquote:Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef MaxC het volgende:
Voor het eerst in jaren dat we het heel lastig gaan krijgen bij Feyenoord volgende maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Twente heeft toch een iets beter doelsaldo?quote:Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef Maryn. het volgende:
Als het zo blijft komt Ajax > FCT of nie?
Met deze tussenstand staat Ajax virtueel derde. Doelsaldo is gelijk maar omdat Ajax meer gescoord heeft staan ze alsnog derde.quote:Op zondag 18 december 2011 15:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Twente heeft toch een iets beter doelsaldo?
die 7 doelpunten van vandaag hakken er inquote:Op zondag 18 december 2011 15:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Twente heeft toch een iets beter doelsaldo?
Zou mooi zijn zo net voor de winterstop.quote:Op zondag 18 december 2011 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Met deze tussenstand staat Ajax virtueel derde. Doelsaldo is gelijk maar omdat Ajax meer gescoord heeft staan ze alsnog derde.
(ANP/Redactie)quote:Trainer Frank de Boer was vandaag niet tevreden over het spel van Ajax tegen ADO Den Haag. 'Ik vond dat we het vooral in de tweede helft veel beter uit hadden moeten spelen', zei hij na de ruime zege (4-0) van zijn ploeg.
Ajax speelde vanaf de 10de minuut met een man meer, na een rode kaart voor de in Amsterdam geboren Ramon Leeuwin. 'Ik vond dat we in de eerste helft een aantal mooie aanvallen hebben laten zien. Maar in de tweede helft moeten we het veel beter doen. Gelukkig scoren we in de slotfase nog twee keer. Maar het was Ajax-onwaardig.'
twitter:AT5 twitterde op zondag 18-12-2011 om 15:44:04De kans dat Ajax weer de titel wint is 80 procent. Dat zei Frank de Boer zojuist in de laatste Studio Ajax. reageer retweet
Huh?quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef Tarado het volgende:
twitter:AT5 twitterde op zondag 18-12-2011 om 15:44:04De kans dat Ajax weer de titel wint is 80 procent. Dat zei Frank de Boer zojuist in de laatste Studio Ajax. reageer retweet
Hij gaat ervan uit dat we straks alles winnen. Wat goed mogelijk is als iedereen eens wat motivatie toont en in vorm is.quote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef Tarado het volgende:
Mja!quote:
twitter:AT5 twitterde op zondag 18-12-2011 om 15:56:02Gregory van der Wiel is persoonlijk rond met Valencia. De transfer lijkt nu nog een kwestie van tijd. http://t.co/YMoK1Iyo reageer retweet
quote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef Tarado het volgende:
twitter:AT5 twitterde op zondag 18-12-2011 om 15:56:02Gregory van der Wiel is persoonlijk rond met Valencia. De transfer lijkt nu nog een kwestie van tijd. http://t.co/YMoK1Iyo reageer retweet
Woorden verdraaiien is ook een kunst. De Boer zei dat het slecht uitgespeeld was.quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef Tarado het volgende:
Ontevreden De Boer: Het was Ajax-onwaardig
18-12-11 15:14 uur
© ap
[..]
(ANP/Redactie)
Nu PSV nogquote:
AZ en Twente trouwens!quote:
Als Ajax nog kampioen wordt he...quote:Op zondag 18 december 2011 16:24 schreef Smoofie het volgende:
AZ en FCT *
3 weken geleden was de achterstand 13 punten.
Nu nog mar 5
En alweer waren er een paar die het al hadden opgegeven, ofniet Smoofie?!quote:Op zondag 18 december 2011 16:24 schreef Smoofie het volgende:
AZ en FCT *
3 weken geleden was de achterstand 13 punten.
Nu nog mar 5
Ja, en ik was er één van!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En alweer waren er een paar die het al hadden opgegeven, ofniet Smoofie?!
quote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en ik was er één van!!!!!!!!!!!!!
Normaal.quote:Op zondag 18 december 2011 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Logisch, normaal zou dat ook het geval zijn.
AZ en Feyenoord uit, zijn de 1e wedstrijden. Als de spelers gemotiveerd zijn, zijn die te doen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef BobW het volgende:
Alleen vervelend dat we de meeste toppers uit krijgen, maar er is nog hoop
Belangrijkste, PSV .. thuisquote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ en Feyenoord uit, zijn de 1e wedstrijden. Als de spelers gemotiveerd zijn, zijn die te doen.
Als je die twee wint zet je een hele mooi stap richting het kampioenschap in ieder geval.quote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ en Feyenoord uit, zijn de 1e wedstrijden. Als de spelers gemotiveerd zijn, zijn die te doen.
O zie het nu ja, begint gelijk lekker. Straks staan we dan weer 11 punten achter of gelijk bijna bovenaanquote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals verwacht, we worden gewoon kampioen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Zoals verwacht doen we gewoon weer mee.
Dostquote:Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV nog verliezen en het is compleet.
Nee, zomer pas.quote:Op zondag 18 december 2011 16:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
er is toch geen sprake van dat vd wiel in de winter weggaat?
0-3... PSV mag gewoon door de verdediging heen wandelen!quote:
Tja... het is maar een spelletje héquote:
Van Ajax naar Valencia is best wel een grote stap ja, alhoewel ik de Spaanse competitie kut vindt, speelt Valencia Ajax denk ik wel van de mat.quote:Op zondag 18 december 2011 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Iemand zou greg moeten twitteren, dat hij zich niet moet vergissen in Valencia en Real Madrid. Hij doet alsof Valencia een wereldclub is. "erg grote stap blabla".
Ja erg groot, als je je loon 2 maanden later wilt ontvangen en dezelfde begroting hebt als Ajax met CL.
Als ie daar een beetje lekker speelt haalt een andere topclub hem nog wel.quote:Op zondag 18 december 2011 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Iemand zou greg moeten twitteren, dat hij zich niet moet vergissen in Valencia en Real Madrid. Hij doet alsof Valencia een wereldclub is. "erg grote stap blabla".
Ja erg groot, als je je loon 2 maanden later wilt ontvangen en dezelfde begroting hebt als Ajax met CL.
"loop dan niet te zeikkaahh dan"quote:
Dit, als je dan naar dat wedstrijdje van feyenoord kijkt, wat een gas die jongens geven. Pure motivatie en dat werpt zn vruchten af ook.quote:Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
Wat mis ik bij de spelers toch de wil om te winnen.
Absoluut, we mogen blij zijn dat Leeuwin zo'n domme rode kaart pakte vroeg in de wedstrijd.quote:Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
Wat mis ik bij de spelers toch de wil om te winnen.
Ja mooi, die vent zegt toch dat ze d'r langs mag, wil ze ineens niet meer. Ja dan moet je gewoon je bek houden.quote:Op zondag 18 december 2011 18:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kneuzen moeten gewoon normaal doen met hun dikke waffel.
Altijd een paar van die mensen he.quote:Op zondag 18 december 2011 18:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"loop dan niet te zeikkaahh dan"
"Ik sta hier al n uur met m'n zieke lijf!"
Goeie actie wel/
En dan kan ze naar binnen en durft ze weer niet.quote:Op zondag 18 december 2011 18:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"loop dan niet te zeikkaahh dan"
"Ik sta hier al n uur met m'n zieke lijf!"
Goeie actie wel/
Succes met het schrijven van de klaag-brief.quote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Iemand moet eens een klaag brief schrijven naar Ajax over de TV-rechten. Fuck dat solidariteitsprincipe. Ajax zou 5 x zoveel binnen kunnen halen aan tv-geld dan nu.
Ja what the fuck g. Ipv 4 miljoen zouden we met geluk 20miljoen binnen kunnen halen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Succes met het schrijven van de klaag-brief.
Ja, ik zeg toch .. succes met het schrijven van de briefquote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja what the fuck g. Ipv 4 miljoen zouden we met geluk 20miljoen binnen kunnen halen.
Klopt, maar dan krijg je wel Spanje taferelen waar het verschil tussen de nummer 2 en 3 richting de 20 punten gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Iemand moet eens een klaag brief schrijven naar Ajax over de TV-rechten. Fuck dat solidariteitsprincipe. Ajax zou 5 x zoveel binnen kunnen halen aan tv-geld dan nu.
Oh, wat vind ik dat erg zeg...quote:Op zondag 18 december 2011 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar dan krijg je wel Spanje taferelen waar het verschil tussen de nummer 2 en 3 richting de 20 punten gaat.
Nou en, wij zijn toch voor Ajax.quote:Op zondag 18 december 2011 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar dan krijg je wel Spanje taferelen waar het verschil tussen de nummer 2 en 3 richting de 20 punten gaat.
Als je zoiets zegt, haal dan meteen alles erbij. Ik zei dat ja, MITS de jeuhdopleiding intact blijft en de lijn Cruijff wordt uitgevoerd.quote:Op zondag 18 december 2011 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel, maar jij wil Ajax ook overgenomen door een oliebaron zien worden.
Dat heeft er alles mee te maken, ook dat haalt de charme en spanning uit de competitie. Al zie ik Ajax graag jaarlijks kampioen worden hoor, lijkt me een Rangers, Celtic strijdt tussen Psv en Ajax of iets dergelijks niet echt boeiend. Want ik noemde wel eerst Spanje als voorbeeld, maar Schotland zal dichter bij de werkelijkheid liggen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt, haal dan meteen alles erbij. Ik zei dat ja, MITS de jeuhdopleiding intact blijft en de lijn Cruijff wordt uitgevoerd.
En, waarom vind je het erg als Ajax een voorsprong zou hebben van 15 punten? Lekker altijd CL, wat beter europees dan, heerlijk toch?
Boeiend, ik wil Ajax zien winnen. Fuck een spannende competitie. Portugal is ook niet spannend. Heb veel liever Ajax die lekker structureel overwintert in de CL.quote:Op zondag 18 december 2011 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft er alles mee te maken, ook dat haalt de charme en spanning uit de competitie. Al zie ik Ajax graag jaarlijks kampioen worden hoor, lijkt me een Real, Barca strijdt tussen Psv en Ajax of iets dergelijks niet echt boeiend.
Zoals ik in mijn edit al zei, het zal meer een Schotland competitie worden. Ok beide ploegen hebben de laatste 6 jaar beide in een EL finale gestaan, maar voor de rest is het een competitie van heeeelemaal niks.quote:Op zondag 18 december 2011 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boeiend, ik wil Ajax zien winnen. Fuck een spannende competitie. Portugal is ook niet spannend. Heb veel liever Ajax die lekker structureel overwintert in de CL.
Och och och. Care? De andere clubs zullen er niet zoveel op achteruit gaan, nauwelijks tbh. Alleen Ajax zou er op vooruit gaan. Of ze moeten EL gewoon afschaffen en lekker elke partij erop laten bieden.quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn edit al zei, het zal meer een Schotland competitie worden. Ok beide ploegen hebben de laatste 6 jaar beide in een EL finale gestaan, maar voor de rest is het een competitie van heeeelemaal niks.
Als clubs hun rechten zelf mogen gaan verhandelen gaan de onderste 10 clubs er echt wel zwaar op achteruit hoor. 4 miljoen is misschien voor Ajax niks, maar daar zijn ze dan ook de enige mee. Wel is het een probleem dat er momenteel gewoon veelte weinig voor de rechten is betaald, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Och och och. Care? De andere clubs zullen er niet zoveel op achteruit gaan, nauwelijks tbh. Alleen Ajax zou er op vooruit gaan.
Hoezo? Alleen Ajax kan er toch uitstappen? WE hebben gewoon een Talpa nodig. FUcking RTL of SBS mag het van mij part overnemen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als clubs hun rechten zelf mogen gaan verhandelen gaan de onderste 10 clubs er echt wel zwaar op achteruit hoor. 4 miljoen is misschien voor Ajax niks, maar daar zijn ze dan ook de enige mee.
Je weet dat Ajax de grootste club qua achterban is he?. Natuurlijk maakt dat veel uit, en je tweede punt klopt volledig en dat is dan ook direct de kern van het probleem, maar die zullen er wel weinig trek in hebben na al dat gekanker op Talpa.quote:Op zondag 18 december 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen Ajax kan er toch uitstappen? WE hebben gewoon een Talpa nodig. FUcking RTL of SBS mag het van mij part overnemen.
financieel, ja.quote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef Devv het volgende:
Ajax is in ieder geval wel de beste ploeg van 2011!
Ah, + tweede helft vorig seizoen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sportief ook de meeste punten gepakt in 2011
Dan hoop ik toch dat een aantal spelers sterk verbeterd uit een hun winterslaap opstaan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef MaxC het volgende:
Ach ja, de eerste twee wedstrijden na de winterstop is het direct duidelijk of we meegaan doen om het kampioenschap of niet
En dat Kolbeinn er weer is.quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat een aantal spelers sterk verbeterd uit een hun winterslaap opstaan.
En Boerrigter natuurlijk. Met name Ebicilio, maar ook Özbiliz en Aissati zijn toch echt stukken minder.quote:
Als je veel inzet toont krijg je lof, als je gaat lanterfanten krijg je boo-geroep. Dat is hoe voetbal in elkaar zit. Geen probleem hoor verder, weet je het nuquote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
Sulejmani had toch altijd wel enorm veel krediet bij de supporters? What happened?
Wel heel erg lang niks gepresteerd, terwijl hij nog heeft laten zien het wel degelijk te kunnenquote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
Sulejmani had toch altijd wel enorm veel krediet bij de supporters? What happened?
Ik mis bij Sulejmani ook nog wel eens de eenvoud. Hij kan de prachtigste goals scoren, maar een simpel intikkertje gaat vaak naast of over.quote:Op zondag 18 december 2011 20:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel heel erg lang niks gepresteerd, terwijl hij nog heeft laten zien het wel degelijk te kunnen
quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik moest zo lachen dat moment, loopt hij toch te kutten en iedereen schelden![]()
Als hij zich dan ff kwaad maakt zie je wat hij kan...
Verder vond ik het niet drama en het uitfluiten ook zeer onterecht.
Ook merk je hoe belangrijk 410 is want die eerste 14 minuten waren super saai.
Ik ook nog paar keer op noord 1e ring liedje ingezet maar niemand doet mee hoor![]()
Waarom deed jij niet mee met die actie?quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik moest zo lachen dat moment, loopt hij toch te kutten en iedereen schelden![]()
Als hij zich dan ff kwaad maakt zie je wat hij kan...
Verder vond ik het niet drama en het uitfluiten ook zeer onterecht.
Ook merk je hoe belangrijk 410 is want die eerste 14 minuten waren super saai.
Ik ook nog paar keer op noord 1e ring liedje ingezet maar niemand doet mee hoor![]()
Louis van Gaal aanhangerquote:Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Waarom deed jij niet mee met die actie?
Lekker als enige op noord later binnen komen wandelen, dat maakt indrukquote:Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Waarom deed jij niet mee met die actie?
quote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef Rnnz het volgende:
We kunnen weer naar boven kijken.. wat dat betreft met een redelijk gevoel de winterstop in.
Hoop wel echt dat Ajax wat vers bloed haalt.. deze selectie is gewoon echt beneden peil wat mij betreft.
Ben het wel met je eens maar ik denk niet dat er iemand bij gaat komen, maar een geheel fitte selectie zou ook al aardig zijnquote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef Rnnz het volgende:
We kunnen weer naar boven kijken.. wat dat betreft met een redelijk gevoel de winterstop in.
Hoop wel echt dat Ajax wat vers bloed haalt.. deze selectie is gewoon echt beneden peil wat mij betreft.
Omdat die geen techniek heeftquote:Op zondag 18 december 2011 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mis bij Sulejmani ook nog wel eens de eenvoud. Hij kan de prachtigste goals scoren, maar een simpel intikkertje gaat vaak naast of over.
Jongen, jij snapt er ook niks van he.quote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lekker als enige op noord later binnen komen wandelen, dat maakt indruk
Ik ook.quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jongen, jij snapt er ook niks van he.
Je had gewoon iedereen moeten tegenhouden. Ik deed dat ook.
Ik heb de eerste 14 minuten de TV uitgedaan. En hield iedereen tegen die hem aan wou zetten.quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
Maar kreeg wel klappen en stadion verbod.
(Redactie)quote:Het publiek liet vandaag bij Ajax duidelijk merken dat het meer verwacht van het team. Vooral Miralem Sulejmani moest het ontgelden.
De trotse Serviër kreeg de meeste fluitconcerten vanwege het vele balverlies en houding. Daar had de speler zichtbaar moeite mee. In woord en gebaar liet de rappe aanvaller zijn afkeer blijken.
Met als hoogtepunt een eruptie in de 85ste minuut. De boze aanvaller slalomde enkele ADO'ers voorbij en mikte de bal in het doel (4-0).
Ajax-trainer Frank de Boer had na afloop geen moeite met de reactie van de toeschouwers. 'Het publiek mag best kritisch zijn', verklaarde de oefenmeester tegenover de NOS. 'Zij betalen veel geld om een wedstrijd te bekijken en het elftal te steunen. Dan hoor je honderd procent te geven. Ik vond dat we op dat moment heel slordig waren, niet alleen Mickey.'
De Boer begreep wel waarom het publiek het juist op Sulejmani had gemunt. 'Hij leed drie, vier keer balverlies. Dan verwacht ik dat je zo snel mogelijk de bal probeert te heroveren en niet gaat sjokken. Dan mag het publiek reageren van mij. Wanneer hij dan wel reageert, zie je waar hij toe in staat is. Het was een hele normale reactie van het publiek, je mag honderd procent inzet eisen.'
Op Twitter kwam Sulejmani vandaag ook geregeld aan bod. 'Werken voor je geld... Niet slim wat Sulejmani deed', zo vatte iemand het samen.
Waarom kan de Boer daar zelf niet voor zorgen ?quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Tarado het volgende:
De Boer begrijpt uitfluiten 'Mickey': 100% inzet vereist
18-12-11 21:18 uur
[..]
(Redactie)
Beetje vermoeiend dit eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Tarado het volgende:
De Boer begrijpt uitfluiten 'Mickey': 100% inzet vereist
18-12-11 21:18 uur
[..]
(Redactie)
Lekker ben jij. Had gewoon voor vak gestaan en tegen idereen gezegd dat 14e minuut.. Op zuid na echt droeftoeters in de arena zeg. Ook dat wijf bij zuid1. Wat doe je daar in godsnaam en dan nog zeiken ook dat je wilt zittenquote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lekker als enige op noord later binnen komen wandelen, dat maakt indruk
Waars mee gegaan met haar vriend.quote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker ben jij. Had gewoon voor vak gestaan en tegen idereen gezegd dat 14e minuut.. Op zuid na echt droeftoeters in de arena zeg. Ook dat wijf bij zuid1. Wat doe je daar in godsnaam en dan nog zeiken ook dat je wilt zitten
Terechte klacht. Ik had haar een stomp gegeven, hoer dat ze is.quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
Niks tegen haar hoor maar de actie was vooraf aangekondigd, als je daar niet in mee wil..ga dan niet.
Onzin Smoofie, jij had ter plekke een dreigbrief geschreven en haar deze overhandigtquote:Op zondag 18 december 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik had haar een stom gegeven, hoer dat ze is.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin Smoofie, jij had ter plekke een dreigbrief geschreven en haar deze overhandigt
Nee. Ozbiliz is vervanger van Sulejmani.quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef NumberSeven het volgende:
Als Aissati straks fit is, zou hij dan de voorkeur krijgen boven Ozbiliz? Straks zijn er 4 man voor die positie; Boerrigter, Ozbiliz, Ebecilio, Aissati (aangezien er geen ruimte voor Aissati is op het middenveld)
Ozbiliz staat rechts, Aissati links.quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef NumberSeven het volgende:
Als Aissati straks fit is, zou hij dan de voorkeur krijgen boven Ozbiliz? Straks zijn er 4 man voor die positie; Boerrigter, Ozbiliz, Ebecilio, Aissati (aangezien er geen ruimte voor Aissati is op het middenveld)
Nee, Boerrigter in de basis.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
Dus Aissati straks weer in de basis gewoon? Jammer dat hij niet op het middenveld kan meedoen met Janssen, Eriksen en Enoh dan komt hij het best tot zn recht. Alleen komt hij fysiek tekort.
Hij staat iig boven Ebecilio in de pikorde, maar Boerrigter is ook weer fit dus nee.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
Dus Aissati straks weer in de basis gewoon? Jammer dat hij niet op het middenveld kan meedoen met Janssen, Eriksen en Enoh dan komt hij het best tot zn recht. Alleen komt hij fysiek tekort.
Pff, ik kijk dat al jaren niet meer. Ik weet nog dat ik er naar keek en dan zat ik gewoon een half uur te wachten en was het nog steeds niet interessant. Soms gaan ze echt te lang zeiken over iets wat totaal niet interessant is. En dat was nog wel met Hugo Borst, nu hij weg is vraag ik me af hoe doodsaai het nu wel niet moet zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Straks studio voetbal, hopelijk gaan ze het NIET hebben over Barca of het WK.
Aah oke, tegen RKC was er veel kritiek op hem maar Sulejmani deed het die wedstrijd nog veel slechter dus begrijp dat niet helemaal. Aissati staat voor het voetbal dat de Boer wilt spelen; kort combineren, aanvallend, en verzorgd.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij staat iig boven Ebecilio in de pikorde, maar Boerrigter is ook weer fit dus nee.
Godverdomme Smoofie, ik stop wel met antwoorden![]()
El Ham moet in de winter bij de groepselectie of wegverkocht worden. Anders schiet het ook niet op en is het allemaal water naar de plee dragen. Dat zou Frank de Boer ook moeten weten aangezien hij het altijd het kind van de energierekening is.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
El Ham heeft toch wel heel erg een kut-instelling, verbaast me ook dat v. Gaal er prima mee kon werken maar dat zal dan het verschil zijn tussen v. Gaal en de Boer. de Boer lijkt me niet echt een goede peoplemanager. Zag je trouwens vorige wedstrijd dat de Boer Sulejmani geen hand gaf (onbewust wss.) en dat Sulejmani hem heel raar aankeek en hem alsnog een hand uitreikte?quote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
El Ham moet in de winter bij de groepselectie of wegverkocht worden. Anders schiet het ook niet op en is het allemaal water naar de plee dragen. Dat zou Frank de Boer ook moeten weten aangezien hij het altijd het kind van de energierekening is.
Ja hij keek hem echt aan van "Wat is dit? Ga je me nog een hand geven of hoe zit het?" viel mij ook al op iddquote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
El Ham heeft toch wel heel erg een kut-instelling, verbaast me ook dat v. Gaal er prima mee kon werken maar dat zal dan het verschil zijn tussen v. Gaal en de Boer. de Boer lijkt me niet echt een goede peoplemanager. Zag je trouwens vorige wedstrijd dat de Boer Sulejmani geen hand gaf (onbewust wss.) en dat Sulejmani hem heel raar aankeek en hem alsnog een hand uitreikte?
Het is natuurlijk de vraag of dat een structurele oorzaak heeft of dat het gewoon domme pech is.quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Pedroso het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er bij Ajax veel meer blessures zijn dan bij de rest ?
Denk dat AZ sterker is. We hebben een goede dag nodig willen we winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Woensdag naar Ajax - AZ, zin in. In deze vorm verwacht ik een leuke wedstrijd van Ajax, maar vooral een spannende. AZ zal echt niet over zich heen laten lopen woensdag denk ik
Mwa alleen voor Beerens (was zelfs ziek vandaag) ben ik bang en standaard situaties. Spelers als Altidore en Holman blijf ik overschat vinden. Ik hoop alleen wel dat Boerrigter weer speelt, die heeft het met zijn snelheid in zich die rechtsback helemaal gek te spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat AZ sterker is. We hebben een goede dag nodig willen we winnen.
Zo denk ik erover.
Selectie van Ajax is sterker, dat is een feit. maar AZ is wel erg fel, en dat vindt Ajax lastig.quote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa alleen voor Beerens (was zelfs ziek vandaag) ben ik bang en standaard situaties. Spelers als Altidore en Holman blijf ik overschat vinden. Ik hoop alleen wel dat Boerrigter weer speelt, die heeft het met zijn snelheid in zich die rechtsback helemaal gek te spelen.
Ging onbewust. Kon je duidelijk zien.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
El Ham heeft toch wel heel erg een kut-instelling, verbaast me ook dat v. Gaal er prima mee kon werken maar dat zal dan het verschil zijn tussen v. Gaal en de Boer. de Boer lijkt me niet echt een goede peoplemanager. Zag je trouwens vorige wedstrijd dat de Boer Sulejmani geen hand gaf (onbewust wss.) en dat Sulejmani hem heel raar aankeek en hem alsnog een hand uitreikte?
ik zag net pas de herhalingquote:Bondscoach van het Nederlands elftal of trainer van Barcelona?
Frank: 'Tien jaar trainer van Ajax
Inderdaad ik snap niet dat mensen dat niet zien.quote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ging onbewust. Kon je duidelijk zien.
Qua spel niet, maar Psv is met dit soort spel 4 jaar oprij kampioen geworden dus dat valt voor een jaartje wel te overzienquote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat stuk met Micky was echt vreemd vond ik.Maar dat is weer het mooie aan dat soort spelers.
Verder weer een matige pot maar er zit gelukkig wel een iets van stijgende lijn in.
Nu vol erop tegen AZ.
Hoeft niet mooi als je maar de 3 punten haalt.. eind van het seizoen herinnert niemand zich meer die braswedstrijdenquote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua spel niet, maar Psv is met dit soort spel 4 jaar oprij kampioen geworden dus dat valt voor een jaartje wel te overzien
Nou, nou, slecht spelen...dat is ook overdreven. Hij was niet slechter dan de rest, heeft een assist gegeven, een assist op de assist en een doelpunt gemaakt. Hij had idd een moment tien minuten voor tijd waarbij hij de bal kreeg maar met zichzelf bezig was...vervolgens hoor je dat tyfus bioscooppubliek hem uitfluiten...om 50 sec later hem weer toe te juichen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Zo slecht spelen, boos gemaakt moeten worden voordat je eens gaat lopen met je luie reet en dan zo je doelpunt vieren. Wat is het toch een kwal af en toe .
Helemaal mee eens. Dieptepunt was dat 'koppie naar beneden van Sulejmani'. Logisch dat het publiek dan reageert. Die balkan-mentaliteit begint me een beetje te irriteren. Was ook niet bepaald fan van Lazovic en Kezman om maar wat te noemen, en niet omdat ze bij PSV voetbalden.quote:Op maandag 19 december 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:
zit het hier nou ook vol met mensen die een speler die 89 min geen moer doet maar 1 leuke actie heeft of scoort goed vinden spelen? Echt, ik heb een vriendinnetje dat ook zo kijkt, die vond het echt een "hele leuke spannende wedstrijd" gisteren. Maar goed, weet zij veel...
het was een zaadpot, wederom, met 0,0 inzet. En dan is dat laten weten aan de volgevreten miljonairs niet meer dan normaal.
Ben blij dat FdB het ook volkomen kut vond en ook begrip had voor het uitfluiten. Werken voor je vette bankrekening is toch niet teveel gevraagd? Als je ziet hoe een middelmatig team als feyenoord er vanaf moment 1 opklapt man....
Als je zo snel tegen 10 man komt te spelen hoort een Ajaxwaardig team er een show van te willen maken, 10 10 10!!!
Maar goed, 3 punten, daar gaat het uiteraard om. Anita hoeft niet meer als back te spelen, Ozbiliz was niet veel aan de bal maar nu al veel beter dan Ego, Koppers kan er ook wel gewoon bij blijven. En Frank, wissel nou eens wat eerder.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=154791quote:Johan Cruijff ziet zich naar eigen zeggen weer genoodzaakt om uit te leggen wat men met Ajax van plan is. In zijn column in De Telegraaf, met de titel Dat pik ik niet, benadrukt het clubicoon dat men rond het voetbal de totale organisatie wil veranderen, 'omdat dit al jaren niet functioneert'. Cruijff geeft echter aan dat het technisch hart, Wim Jonk en Dennis Bergkamp, tegen een groot probleem aanloopt, 'waar Ajax al jaren mee te maken heeft'. "Geen mens vertrouwt de ander."
"Het beeld, van mensen die bij Ajax werken en elkaar niet vertrouwen, moest doorbroken worden", geeft Cruijf maandag in het dagblad aan. "Daarom is het signaal, dat al die trainers op De Toekomst afgeven, zo ongelooflijk belangrijk. In tegenstelling tot de rest van de Ajax NV hebben zij duidelijk aangegeven elkaar blindelings te vertrouwen, door tegen de benoemingen van Louis van Gaal, Martin Sturkenboom en Danny Blind wel een front te vormen."
Bij Cruijff is de indruk gewekt dat Sturkenboom een grote schoonmaak is begonnen om een totaal ander beleid uit te gaan voeren, ook omdat hij begrepen heeft dat zowel Sturkenboom als Blind op advies van Van Gaal is benoemd. 'Een goed gesprek' met Van Gaal lijkt een utopie. "Meteen besloot Sturkenboom een medewerker, die onder Jonk valt, weg te sturen en Jonk twee gele kaarten te geven."
"Waar ik doodziek van ben, is dat alles in gang is gezet door mensen die geen enkele affiniteit met voetbal hebben. Die dit niet alleen achter mijn rug hebben gedaan, maar ook nog eens mensen hebben benoemd die oud-voetballers totaal respectloos behandelen. In plaats van het wantrouwen binnen Ajax op te lossen, hebben ze het onderlinge vertrouwen nog verder aangetast. En dat pik ik niet."
Als je dan toch de kakkerlakken erbij wilt halen, zet er dan ook meteen bij dat hun publiek wel weet hoe het moet: door blijven springen en schreeuwen en je team blijven aanmoedigen. Zelden een fluitconcertje gehoord in de Kuip, in de ArenA is dat wekelijks. En dat zijn de mensen die 90 min lang hun bek dichthouden, en als er iets mis gaat hun bek wel opentrekken.quote:Op maandag 19 december 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:
zit het hier nou ook vol met mensen die een speler die 89 min geen moer doet maar 1 leuke actie heeft of scoort goed vinden spelen? Echt, ik heb een vriendinnetje dat ook zo kijkt, die vond het echt een "hele leuke spannende wedstrijd" gisteren. Maar goed, weet zij veel...
het was een zaadpot, wederom, met 0,0 inzet. En dan is dat laten weten aan de volgevreten miljonairs niet meer dan normaal.
Ben blij dat FdB het ook volkomen kut vond en ook begrip had voor het uitfluiten. Werken voor je vette bankrekening is toch niet teveel gevraagd? Als je ziet hoe een middelmatig team als feyenoord er vanaf moment 1 opklapt man....
Als je zo snel tegen 10 man komt te spelen hoort een Ajaxwaardig team er een show van te willen maken, 10 10 10!!!
Maar goed, 3 punten, daar gaat het uiteraard om. Anita hoeft niet meer als back te spelen, Ozbiliz was niet veel aan de bal maar nu al veel beter dan Ego, Koppers kan er ook wel gewoon bij blijven. En Frank, wissel nou eens wat eerder.
De waarheid bedoel je? Ik rook niets, zou jij ook eens moeten doen en je ogen OPEN houden tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 19 december 2011 10:11 schreef Catch22- het volgende:
hey Heatwave wat rook jij precies dat je zulke dingen zegt?
gr gr
Ogen open houden? Hoe doe je dat bij een pot als gister? Red bull naar binnen? Stokjes onder je oogleden?quote:Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De waarheid bedoel je? Ik rook niets, zou jij ook eens moeten doen en je ogen OPEN houden tijdens een wedstrijd.
kritisch, niet kut.quote:Op maandag 19 december 2011 11:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Conclusie: het Ajax publiek is kut. Het merendeel in ieder geval
Die conclusie trek je nu pas?quote:Op maandag 19 december 2011 11:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Conclusie: het Ajax publiek is kut. Het merendeel in ieder geval
Gelukkig is frank de boer het er niet mee eensquote:Op maandag 19 december 2011 11:44 schreef J2T het volgende:
Je eigen spelers uitfluiten kan echt niet. Plaatsvervangende schaamte gisteren.
quote:Op maandag 19 december 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het kassameisje je 50 cent te weinig teruggeeft mag je dr voor rotte vis uitmaken
Tuurlijk mag het, maar of het verstandig is is een tweede.quote:Op maandag 19 december 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig is frank de boer het er niet mee eens.
Als het kassameisje je 50 cent te weinig teruggeeft mag je dr voor rotte vis uitmaken, maar een miljonair die vertikt zijn hobby een beetje met beleving uit te voeren mag je niet bekritiseren?
Fuck that shit.
We zeggen bij PSV niet voor niets, als je wilt uitfluiten dan ga je maar naar die betonnen bak in amsterdamquote:Op maandag 19 december 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig is frank de boer het er niet mee eens.
Als het kassameisje je 50 cent te weinig teruggeeft mag je dr voor rotte vis uitmaken, maar een miljonair die vertikt zijn hobby een beetje met beleving uit te voeren mag je niet bekritiseren?
Fuck that shit.
Blijkbaar werkt het he? Ik vind het altijd zo'n bullshit, dat beschermende tov spelers, ze hebben de mooiste baan ter wereld, mensen geven bakken met geld uit (relatief gezien) om naar ze te komen kijken en je mag er niet kritisch op zijn?quote:Op maandag 19 december 2011 11:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het, maar of het verstandig is is een tweede.
Erg hypocriete post van je. Jullie waren kampioen in het uitfluiten vorig seizoen.quote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We zeggen bij PSV niet voor niets, als je wilt uitfluiten dan ga je maar naar die betonnen bak in amsterdam. Dat blijkt nu ook weer.
Ja, de 3 punten waren na 10 min al binnen, het is dit jaar nog helemaal niet voorgekomen dat 10 man tegen kunnen scoren, en idd 2-0 is ruim voldoende, zeker 7 min voor tijd...quote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef J2T het volgende:
Het was maar een wedstrijd tegen Ado, de 3 punten waren na 10 minuten spelen al binnen en als bij de 3-0 Sulej de kantjes ervan afloopt is dat nog geen reden om een speler van je team uit te fluiten.
En toen heb ik ook gezegd dat dat traditioneel iets is wat bij ajax hoort. De reden dat afellay vertrok vorig jaar in de winterstop is omdat ie de sfeer bij PSV zat was. Anders was ie tot de zomer gebleven.quote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef J2T het volgende:
[..]
Erg hypocriete post van je. Jullie waren kampioen in het uitfluiten vorig seizoen.
Ja ik schaamde me er gisteren ook voor. Erg jammer.quote:Op maandag 19 december 2011 11:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En toen heb ik ook gezegd dat dat traditioneel iets is wat bij ajax hoort.
damn wat een onzin zegquote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
We zeggen bij PSV niet voor niets, als je wilt uitfluiten dan ga je maar naar die betonnen bak in amsterdam. Dat blijkt nu ook weer.
Pssst, het is maanvisquote:Op maandag 19 december 2011 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
damn wat een onzin zegEngelaar heeft nogal wat te voortduren gekregen om maar eens wat te noemen
owjaquote:
Voordat Engelaar wekelijks werd uitgefloten was dat uitfluiten echt geen PSV-ding maar hoorde dat meer bij ajax.quote:Op maandag 19 december 2011 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
damn wat een onzin zegEngelaar heeft nogal wat te voortduren gekregen om maar eens wat te noemen
Ik gebruik hem niet vaak maar:quote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga jij nou eens weg.quote:Op maandag 19 december 2011 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En jij bent HeatWave. Jezus wat een bullshit
Ik post tenminste in mijn "eigen" topic en loopt niet als een debiel te trollen in een topic van een andere club.quote:Op maandag 19 december 2011 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En jij bent HeatWave. Jezus wat een bullshit
Ohh ik moet op gaan passen. Ik deel weer eens de mening van een mod niet. En dan mag natuurlijk niet.quote:
ajax heeft een traditie van uitfluiten als het slecht gaat, bij PSV is die traditie er pas sinds vorig seizoen. dat was m'n hele punt.quote:Op maandag 19 december 2011 11:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet vaak maar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je Feyenoorder was had je recht van spreken, maar een PSV-er........Jullie hebben toch wel het saaiste publiek van de hele eredivisie op misschien een VVV na.
Wat is je "eigen" topic?quote:Op maandag 19 december 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik post tenminste in mijn "eigen" topic en loopt niet als een debiel te trollen in een topic van een andere club.
Ik weet nu wel dat je niet zo slim bent hoor, hoef je niet elke post weer te bewijzen.quote:
Jankzak niet zo, ik was het met je eens dat het bij ajax okay is om spelers uit te fluiten als ze het slecht doen, en dan ben ik in 1x een troll omdat ik niet voor ajax ben? Is het recht op kritiek alleen aan jou voorbehouden?quote:Op maandag 19 december 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik post tenminste in mijn "eigen" topic en loopt niet als een debiel te trollen in een topic van een andere club.
Ja maanvisje, je hebt gelijk, het is 100% alleen op deze posts gebaseerd hoorquote:Op maandag 19 december 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jankzak niet zo, ik was het met je eens dat het bij ajax okay is om spelers uit te fluiten als ze het slecht doen, en dan ben ik in 1x een troll omdat ik niet voor ajax ben? Is het recht op kritiek alleen aan jou voorbehouden?
Idem!quote:Op maandag 19 december 2011 11:44 schreef J2T het volgende:
Je eigen spelers uitfluiten kan echt niet. Plaatsvervangende schaamte gisteren.
Hij voelt zichzelf verheven boven de rest van de user hier. Het heeft geen zin om een andere mening te geven. Voor je het weet heb je een ban te pakken.quote:Op maandag 19 december 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jankzak niet zo, ik was het met je eens dat het bij ajax okay is om spelers uit te fluiten als ze het slecht doen, en dan ben ik in 1x een troll omdat ik niet voor ajax ben? Is het recht op kritiek alleen aan jou voorbehouden?
Haha, hoor deze lampie praten...Het Philips Stadion is al jaren muisstil, als ze niet aan het fluiten zijn..quote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |