abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2011 @ 00:54:42 #251
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105754746
Wel grappig, iedereen speelt zo matig, veel blessures, en nog steeds doen we gewoon mee :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105754766
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef msnk het volgende:

[..]

ik zag net pas de herhaling :P
O+
★★★
pi_105754773
Gewoon een goede dag vandaag, ook gezien de andere uitslagen *O*

En nog 2 competitiewedstrijden, dan is een stuk duidelijker wat het gaat worden :)
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_105755517
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat stuk met Micky was echt vreemd vond ik. :') Maar dat is weer het mooie aan dat soort spelers. :D Verder weer een matige pot maar er zit gelukkig wel een iets van stijgende lijn in.
Nu vol erop tegen AZ. :)
Qua spel niet, maar Psv is met dit soort spel 4 jaar oprij kampioen geworden dus dat valt voor een jaartje wel te overzien :+
pi_105755940
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Qua spel niet, maar Psv is met dit soort spel 4 jaar oprij kampioen geworden dus dat valt voor een jaartje wel te overzien :+
Hoeft niet mooi als je maar de 3 punten haalt.. eind van het seizoen herinnert niemand zich meer die braswedstrijden :P
pi_105756010
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Zo slecht spelen, boos gemaakt moeten worden voordat je eens gaat lopen met je luie reet en dan zo je doelpunt vieren. Wat is het toch een kwal af en toe . :')
Nou, nou, slecht spelen...dat is ook overdreven. Hij was niet slechter dan de rest, heeft een assist gegeven, een assist op de assist en een doelpunt gemaakt. Hij had idd een moment tien minuten voor tijd waarbij hij de bal kreeg maar met zichzelf bezig was...vervolgens hoor je dat tyfus bioscooppubliek hem uitfluiten...om 50 sec later hem weer toe te juichen.

Wat kots ik op die mensen, blijf dan thuis. Heb sowieso een schijthekel aan mensen die hun eigen spelers uitfluiten.
pi_105756150
Tuurlijk hij maakt wel eens de verkeerde keuzes, maar hij is wel gewoon je topscorer...
  maandag 19 december 2011 @ 08:59:10 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105761130
zit het hier nou ook vol met mensen die een speler die 89 min geen moer doet maar 1 leuke actie heeft of scoort goed vinden spelen? Echt, ik heb een vriendinnetje dat ook zo kijkt, die vond het echt een "hele leuke spannende wedstrijd" gisteren :'). Maar goed, weet zij veel...

het was een zaadpot, wederom, met 0,0 inzet. En dan is dat laten weten aan de volgevreten miljonairs niet meer dan normaal.

Ben blij dat FdB het ook volkomen kut vond en ook begrip had voor het uitfluiten. Werken voor je vette bankrekening is toch niet teveel gevraagd? Als je ziet hoe een middelmatig team als feyenoord er vanaf moment 1 opklapt man....

Als je zo snel tegen 10 man komt te spelen hoort een Ajaxwaardig team er een show van te willen maken, 10 10 10!!!

Maar goed, 3 punten, daar gaat het uiteraard om. Anita hoeft niet meer als back te spelen, Ozbiliz was niet veel aan de bal maar nu al veel beter dan Ego, Koppers kan er ook wel gewoon bij blijven. En Frank, wissel nou eens wat eerder :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 19 december 2011 @ 09:03:09 #259
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_105761209
Het lijkt gewoon alsof ze met 1-0 wel vrede hebben. Tegen ADO :') dat met 10 man speelt :')2. Er loopt geen echte winnaar in het veld bij Ajax.
Deathlift or Die.
pi_105761242
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:
zit het hier nou ook vol met mensen die een speler die 89 min geen moer doet maar 1 leuke actie heeft of scoort goed vinden spelen? Echt, ik heb een vriendinnetje dat ook zo kijkt, die vond het echt een "hele leuke spannende wedstrijd" gisteren :'). Maar goed, weet zij veel...

het was een zaadpot, wederom, met 0,0 inzet. En dan is dat laten weten aan de volgevreten miljonairs niet meer dan normaal.

Ben blij dat FdB het ook volkomen kut vond en ook begrip had voor het uitfluiten. Werken voor je vette bankrekening is toch niet teveel gevraagd? Als je ziet hoe een middelmatig team als feyenoord er vanaf moment 1 opklapt man....

Als je zo snel tegen 10 man komt te spelen hoort een Ajaxwaardig team er een show van te willen maken, 10 10 10!!!

Maar goed, 3 punten, daar gaat het uiteraard om. Anita hoeft niet meer als back te spelen, Ozbiliz was niet veel aan de bal maar nu al veel beter dan Ego, Koppers kan er ook wel gewoon bij blijven. En Frank, wissel nou eens wat eerder :').
Helemaal mee eens. Dieptepunt was dat 'koppie naar beneden van Sulejmani'. Logisch dat het publiek dan reageert. Die balkan-mentaliteit begint me een beetje te irriteren. Was ook niet bepaald fan van Lazovic en Kezman om maar wat te noemen, en niet omdat ze bij PSV voetbalden.
pi_105761245
quote:
Johan Cruijff ziet zich naar eigen zeggen weer genoodzaakt om uit te leggen wat men met Ajax van plan is. In zijn column in De Telegraaf, met de titel Dat pik ik niet, benadrukt het clubicoon dat men rond het voetbal de totale organisatie wil veranderen, 'omdat dit al jaren niet functioneert'. Cruijff geeft echter aan dat het technisch hart, Wim Jonk en Dennis Bergkamp, tegen een groot probleem aanloopt, 'waar Ajax al jaren mee te maken heeft'. "Geen mens vertrouwt de ander."

"Het beeld, van mensen die bij Ajax werken en elkaar niet vertrouwen, moest doorbroken worden", geeft Cruijf maandag in het dagblad aan. "Daarom is het signaal, dat al die trainers op De Toekomst afgeven, zo ongelooflijk belangrijk. In tegenstelling tot de rest van de Ajax NV hebben zij duidelijk aangegeven elkaar blindelings te vertrouwen, door tegen de benoemingen van Louis van Gaal, Martin Sturkenboom en Danny Blind wel een front te vormen."
Bij Cruijff is de indruk gewekt dat Sturkenboom een grote schoonmaak is begonnen om een totaal ander beleid uit te gaan voeren, ook omdat hij begrepen heeft dat zowel Sturkenboom als Blind op advies van Van Gaal is benoemd. 'Een goed gesprek' met Van Gaal lijkt een utopie. "Meteen besloot Sturkenboom een medewerker, die onder Jonk valt, weg te sturen en Jonk twee gele kaarten te geven."
"Waar ik doodziek van ben, is dat alles in gang is gezet door mensen die geen enkele affiniteit met voetbal hebben. Die dit niet alleen achter mijn rug hebben gedaan, maar ook nog eens mensen hebben benoemd die oud-voetballers totaal respectloos behandelen. In plaats van het wantrouwen binnen Ajax op te lossen, hebben ze het onderlinge vertrouwen nog verder aangetast. En dat pik ik niet."
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=154791
pi_105762377
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:

Als je dan toch de kakkerlakken erbij wilt halen, zet er dan ook meteen bij dat hun publiek wel weet hoe het moet: door blijven springen en schreeuwen en je team blijven aanmoedigen. Zelden een fluitconcertje gehoord in de Kuip, in de ArenA is dat wekelijks. En dat zijn de mensen die 90 min lang hun bek dichthouden, en als er iets mis gaat hun bek wel opentrekken.

Het was inderdaad een zaadpot, met heel weinig inzet en tempo, maar als aanvaller word je toch op je productiviteit afgerekend? Nou, dan was Mickey een van de minder slechte, bij 3 v.d. 4 betrokken. Sowieso vond ik hem niet slecht spelen (de eerste helft dan, tweede helft voor een half uur lang sliep heel Ajax), daar doet wat gesjok en gemor vlak voor het einde niets aan af. Heeft mooi revanche genomen.

Op dit punt na, ben ik het vrijwel eens met je.
  maandag 19 december 2011 @ 10:04:23 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105762535
ik vond het ook een zaadpot gisteren. Maargoed, 4-0 daar moet je blij mee zijn, alsmede met de domme rode kaart van Leeuwin.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 19 december 2011 @ 10:11:17 #264
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105762696
hey Heatwave wat rook jij precies dat je zulke dingen zegt?

gr gr
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 19 december 2011 @ 10:35:06 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105763296
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2011 10:11 schreef Catch22- het volgende:
hey Heatwave wat rook jij precies dat je zulke dingen zegt?

gr gr
De waarheid bedoel je? Ik rook niets, zou jij ook eens moeten doen en je ogen OPEN houden tijdens een wedstrijd.
Get woke, go broke!
  maandag 19 december 2011 @ 10:37:12 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105763358
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De waarheid bedoel je? Ik rook niets, zou jij ook eens moeten doen en je ogen OPEN houden tijdens een wedstrijd.
Ogen open houden? Hoe doe je dat bij een pot als gister? Red bull naar binnen? Stokjes onder je oogleden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 19 december 2011 @ 10:42:50 #267
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105763468
het halve team staat ernaast, de club ontploft bijna, het CL debacle zit nog in de koppies en toch met 4-0 winnen van ADO dat met 10 man achter de bal hangt terwijl je vorig jaar nog 2x klop kreeg (en je toen wél het volledige eerste elftal kon opstellen).

Ondertussen staan we wel gelijk met Twente en is het gat met de nr1 een stuk kleiner.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105763607
Ik vond het allemaal niet zo slecht :@ Aanval na aanval en dat vooral de eerste helft. Toen het in de 50e minuut even rustig aan ging hoorde ik die flikkers weer gelijk fluiten.. Erg onterecht imo.

2e helft vond ik Ajax wel minder aanvallen maar haden we wel nog steeds het balbezit en een ado dat de schade beperkt wil houden. Dan maak je er gewoon 3 en dat vind ik redelijk. Zeker met alles er omheen wat ook nog speelt (cl, rvc, blessures)

Wel was het een uiterst saaie pot, maar daar hielp die (terechte) rode kaart natuurlijk ook aan mee...
pi_105764876
Conclusie: het Ajax publiek is kut. Het merendeel in ieder geval
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  maandag 19 december 2011 @ 11:36:33 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105764929
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
kritisch, niet kut.
Get woke, go broke!
pi_105764993
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Die conclusie trek je nu pas?
  maandag 19 december 2011 @ 11:44:36 #272
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_105765204
Je eigen spelers uitfluiten kan echt niet. Plaatsvervangende schaamte gisteren.
  maandag 19 december 2011 @ 11:46:01 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105765249
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:44 schreef J2T het volgende:
Je eigen spelers uitfluiten kan echt niet. Plaatsvervangende schaamte gisteren.
Gelukkig is frank de boer het er niet mee eens :).

Als het kassameisje je 50 cent te weinig teruggeeft mag je dr voor rotte vis uitmaken, maar een miljonair die vertikt zijn hobby een beetje met beleving uit te voeren mag je niet bekritiseren?

Fuck that shit.
Get woke, go broke!
pi_105765323
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als het kassameisje je 50 cent te weinig teruggeeft mag je dr voor rotte vis uitmaken
:?
pi_105765335
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gelukkig is frank de boer het er niet mee eens :).

Als het kassameisje je 50 cent te weinig teruggeeft mag je dr voor rotte vis uitmaken, maar een miljonair die vertikt zijn hobby een beetje met beleving uit te voeren mag je niet bekritiseren?

Fuck that shit.
Tuurlijk mag het, maar of het verstandig is is een tweede.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')