quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik moest zo lachen dat moment, loopt hij toch te kutten en iedereen schelden![]()
Als hij zich dan ff kwaad maakt zie je wat hij kan...
Verder vond ik het niet drama en het uitfluiten ook zeer onterecht.
Ook merk je hoe belangrijk 410 is want die eerste 14 minuten waren super saai.
Ik ook nog paar keer op noord 1e ring liedje ingezet maar niemand doet mee hoor![]()
Waarom deed jij niet mee met die actie?quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik moest zo lachen dat moment, loopt hij toch te kutten en iedereen schelden![]()
Als hij zich dan ff kwaad maakt zie je wat hij kan...
Verder vond ik het niet drama en het uitfluiten ook zeer onterecht.
Ook merk je hoe belangrijk 410 is want die eerste 14 minuten waren super saai.
Ik ook nog paar keer op noord 1e ring liedje ingezet maar niemand doet mee hoor![]()
Louis van Gaal aanhangerquote:Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Waarom deed jij niet mee met die actie?
Lekker als enige op noord later binnen komen wandelen, dat maakt indrukquote:Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Waarom deed jij niet mee met die actie?
quote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef Rnnz het volgende:
We kunnen weer naar boven kijken.. wat dat betreft met een redelijk gevoel de winterstop in.
Hoop wel echt dat Ajax wat vers bloed haalt.. deze selectie is gewoon echt beneden peil wat mij betreft.
Ben het wel met je eens maar ik denk niet dat er iemand bij gaat komen, maar een geheel fitte selectie zou ook al aardig zijnquote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef Rnnz het volgende:
We kunnen weer naar boven kijken.. wat dat betreft met een redelijk gevoel de winterstop in.
Hoop wel echt dat Ajax wat vers bloed haalt.. deze selectie is gewoon echt beneden peil wat mij betreft.
Omdat die geen techniek heeftquote:Op zondag 18 december 2011 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mis bij Sulejmani ook nog wel eens de eenvoud. Hij kan de prachtigste goals scoren, maar een simpel intikkertje gaat vaak naast of over.
Jongen, jij snapt er ook niks van he.quote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lekker als enige op noord later binnen komen wandelen, dat maakt indruk
Ik ook.quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jongen, jij snapt er ook niks van he.
Je had gewoon iedereen moeten tegenhouden. Ik deed dat ook.
Ik heb de eerste 14 minuten de TV uitgedaan. En hield iedereen tegen die hem aan wou zetten.quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
Maar kreeg wel klappen en stadion verbod.
(Redactie)quote:Het publiek liet vandaag bij Ajax duidelijk merken dat het meer verwacht van het team. Vooral Miralem Sulejmani moest het ontgelden.
De trotse Serviër kreeg de meeste fluitconcerten vanwege het vele balverlies en houding. Daar had de speler zichtbaar moeite mee. In woord en gebaar liet de rappe aanvaller zijn afkeer blijken.
Met als hoogtepunt een eruptie in de 85ste minuut. De boze aanvaller slalomde enkele ADO'ers voorbij en mikte de bal in het doel (4-0).
Ajax-trainer Frank de Boer had na afloop geen moeite met de reactie van de toeschouwers. 'Het publiek mag best kritisch zijn', verklaarde de oefenmeester tegenover de NOS. 'Zij betalen veel geld om een wedstrijd te bekijken en het elftal te steunen. Dan hoor je honderd procent te geven. Ik vond dat we op dat moment heel slordig waren, niet alleen Mickey.'
De Boer begreep wel waarom het publiek het juist op Sulejmani had gemunt. 'Hij leed drie, vier keer balverlies. Dan verwacht ik dat je zo snel mogelijk de bal probeert te heroveren en niet gaat sjokken. Dan mag het publiek reageren van mij. Wanneer hij dan wel reageert, zie je waar hij toe in staat is. Het was een hele normale reactie van het publiek, je mag honderd procent inzet eisen.'
Op Twitter kwam Sulejmani vandaag ook geregeld aan bod. 'Werken voor je geld... Niet slim wat Sulejmani deed', zo vatte iemand het samen.
Waarom kan de Boer daar zelf niet voor zorgen ?quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Tarado het volgende:
De Boer begrijpt uitfluiten 'Mickey': 100% inzet vereist
18-12-11 21:18 uur
[..]
(Redactie)
Beetje vermoeiend dit eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Tarado het volgende:
De Boer begrijpt uitfluiten 'Mickey': 100% inzet vereist
18-12-11 21:18 uur
[..]
(Redactie)
Lekker ben jij. Had gewoon voor vak gestaan en tegen idereen gezegd dat 14e minuut.. Op zuid na echt droeftoeters in de arena zeg. Ook dat wijf bij zuid1. Wat doe je daar in godsnaam en dan nog zeiken ook dat je wilt zittenquote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lekker als enige op noord later binnen komen wandelen, dat maakt indruk
Waars mee gegaan met haar vriend.quote:Op zondag 18 december 2011 21:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker ben jij. Had gewoon voor vak gestaan en tegen idereen gezegd dat 14e minuut.. Op zuid na echt droeftoeters in de arena zeg. Ook dat wijf bij zuid1. Wat doe je daar in godsnaam en dan nog zeiken ook dat je wilt zitten
Terechte klacht. Ik had haar een stomp gegeven, hoer dat ze is.quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
Niks tegen haar hoor maar de actie was vooraf aangekondigd, als je daar niet in mee wil..ga dan niet.
Onzin Smoofie, jij had ter plekke een dreigbrief geschreven en haar deze overhandigtquote:Op zondag 18 december 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik had haar een stom gegeven, hoer dat ze is.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin Smoofie, jij had ter plekke een dreigbrief geschreven en haar deze overhandigt
. Nee. Het is een vrouw
Nee. Ozbiliz is vervanger van Sulejmani.quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef NumberSeven het volgende:
Als Aissati straks fit is, zou hij dan de voorkeur krijgen boven Ozbiliz? Straks zijn er 4 man voor die positie; Boerrigter, Ozbiliz, Ebecilio, Aissati (aangezien er geen ruimte voor Aissati is op het middenveld)
Ozbiliz staat rechts, Aissati links.quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef NumberSeven het volgende:
Als Aissati straks fit is, zou hij dan de voorkeur krijgen boven Ozbiliz? Straks zijn er 4 man voor die positie; Boerrigter, Ozbiliz, Ebecilio, Aissati (aangezien er geen ruimte voor Aissati is op het middenveld)
Nee, Boerrigter in de basis.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
Dus Aissati straks weer in de basis gewoon? Jammer dat hij niet op het middenveld kan meedoen met Janssen, Eriksen en Enoh dan komt hij het best tot zn recht. Alleen komt hij fysiek tekort.
Hij staat iig boven Ebecilio in de pikorde, maar Boerrigter is ook weer fit dus nee.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
Dus Aissati straks weer in de basis gewoon? Jammer dat hij niet op het middenveld kan meedoen met Janssen, Eriksen en Enoh dan komt hij het best tot zn recht. Alleen komt hij fysiek tekort.
Pff, ik kijk dat al jaren niet meer. Ik weet nog dat ik er naar keek en dan zat ik gewoon een half uur te wachten en was het nog steeds niet interessant. Soms gaan ze echt te lang zeiken over iets wat totaal niet interessant is. En dat was nog wel met Hugo Borst, nu hij weg is vraag ik me af hoe doodsaai het nu wel niet moet zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Straks studio voetbal, hopelijk gaan ze het NIET hebben over Barca of het WK.
Aah oke, tegen RKC was er veel kritiek op hem maar Sulejmani deed het die wedstrijd nog veel slechter dus begrijp dat niet helemaal. Aissati staat voor het voetbal dat de Boer wilt spelen; kort combineren, aanvallend, en verzorgd.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij staat iig boven Ebecilio in de pikorde, maar Boerrigter is ook weer fit dus nee.
Godverdomme Smoofie, ik stop wel met antwoorden![]()
El Ham moet in de winter bij de groepselectie of wegverkocht worden. Anders schiet het ook niet op en is het allemaal water naar de plee dragen. Dat zou Frank de Boer ook moeten weten aangezien hij het altijd het kind van de energierekening is.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
El Ham heeft toch wel heel erg een kut-instelling, verbaast me ook dat v. Gaal er prima mee kon werken maar dat zal dan het verschil zijn tussen v. Gaal en de Boer. de Boer lijkt me niet echt een goede peoplemanager. Zag je trouwens vorige wedstrijd dat de Boer Sulejmani geen hand gaf (onbewust wss.) en dat Sulejmani hem heel raar aankeek en hem alsnog een hand uitreikte?quote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
El Ham moet in de winter bij de groepselectie of wegverkocht worden. Anders schiet het ook niet op en is het allemaal water naar de plee dragen. Dat zou Frank de Boer ook moeten weten aangezien hij het altijd het kind van de energierekening is.
Ja hij keek hem echt aan van "Wat is dit? Ga je me nog een hand geven of hoe zit het?" viel mij ook al op iddquote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
El Ham heeft toch wel heel erg een kut-instelling, verbaast me ook dat v. Gaal er prima mee kon werken maar dat zal dan het verschil zijn tussen v. Gaal en de Boer. de Boer lijkt me niet echt een goede peoplemanager. Zag je trouwens vorige wedstrijd dat de Boer Sulejmani geen hand gaf (onbewust wss.) en dat Sulejmani hem heel raar aankeek en hem alsnog een hand uitreikte?
Het is natuurlijk de vraag of dat een structurele oorzaak heeft of dat het gewoon domme pech is.quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Pedroso het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er bij Ajax veel meer blessures zijn dan bij de rest ?
Denk dat AZ sterker is. We hebben een goede dag nodig willen we winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Woensdag naar Ajax - AZ, zin in. In deze vorm verwacht ik een leuke wedstrijd van Ajax, maar vooral een spannende. AZ zal echt niet over zich heen laten lopen woensdag denk ik
Mwa alleen voor Beerens (was zelfs ziek vandaag) ben ik bang en standaard situaties. Spelers als Altidore en Holman blijf ik overschat vinden. Ik hoop alleen wel dat Boerrigter weer speelt, die heeft het met zijn snelheid in zich die rechtsback helemaal gek te spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat AZ sterker is. We hebben een goede dag nodig willen we winnen.
Zo denk ik erover.
Selectie van Ajax is sterker, dat is een feit. maar AZ is wel erg fel, en dat vindt Ajax lastig.quote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa alleen voor Beerens (was zelfs ziek vandaag) ben ik bang en standaard situaties. Spelers als Altidore en Holman blijf ik overschat vinden. Ik hoop alleen wel dat Boerrigter weer speelt, die heeft het met zijn snelheid in zich die rechtsback helemaal gek te spelen.
Ging onbewust. Kon je duidelijk zien.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
El Ham heeft toch wel heel erg een kut-instelling, verbaast me ook dat v. Gaal er prima mee kon werken maar dat zal dan het verschil zijn tussen v. Gaal en de Boer. de Boer lijkt me niet echt een goede peoplemanager. Zag je trouwens vorige wedstrijd dat de Boer Sulejmani geen hand gaf (onbewust wss.) en dat Sulejmani hem heel raar aankeek en hem alsnog een hand uitreikte?
ik zag net pas de herhalingquote:Bondscoach van het Nederlands elftal of trainer van Barcelona?
Frank: 'Tien jaar trainer van Ajax
Inderdaad ik snap niet dat mensen dat niet zien.quote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ging onbewust. Kon je duidelijk zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |