Nee, Boerrigter in de basis.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
Dus Aissati straks weer in de basis gewoon? Jammer dat hij niet op het middenveld kan meedoen met Janssen, Eriksen en Enoh dan komt hij het best tot zn recht. Alleen komt hij fysiek tekort.
Hij staat iig boven Ebecilio in de pikorde, maar Boerrigter is ook weer fit dus nee.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
Dus Aissati straks weer in de basis gewoon? Jammer dat hij niet op het middenveld kan meedoen met Janssen, Eriksen en Enoh dan komt hij het best tot zn recht. Alleen komt hij fysiek tekort.
Pff, ik kijk dat al jaren niet meer. Ik weet nog dat ik er naar keek en dan zat ik gewoon een half uur te wachten en was het nog steeds niet interessant. Soms gaan ze echt te lang zeiken over iets wat totaal niet interessant is. En dat was nog wel met Hugo Borst, nu hij weg is vraag ik me af hoe doodsaai het nu wel niet moet zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Straks studio voetbal, hopelijk gaan ze het NIET hebben over Barca of het WK.
Aah oke, tegen RKC was er veel kritiek op hem maar Sulejmani deed het die wedstrijd nog veel slechter dus begrijp dat niet helemaal. Aissati staat voor het voetbal dat de Boer wilt spelen; kort combineren, aanvallend, en verzorgd.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij staat iig boven Ebecilio in de pikorde, maar Boerrigter is ook weer fit dus nee.
Godverdomme Smoofie, ik stop wel met antwoorden![]()
El Ham moet in de winter bij de groepselectie of wegverkocht worden. Anders schiet het ook niet op en is het allemaal water naar de plee dragen. Dat zou Frank de Boer ook moeten weten aangezien hij het altijd het kind van de energierekening is.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef NumberSeven het volgende:
El Ham heeft toch wel heel erg een kut-instelling, verbaast me ook dat v. Gaal er prima mee kon werken maar dat zal dan het verschil zijn tussen v. Gaal en de Boer. de Boer lijkt me niet echt een goede peoplemanager. Zag je trouwens vorige wedstrijd dat de Boer Sulejmani geen hand gaf (onbewust wss.) en dat Sulejmani hem heel raar aankeek en hem alsnog een hand uitreikte?quote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
El Ham moet in de winter bij de groepselectie of wegverkocht worden. Anders schiet het ook niet op en is het allemaal water naar de plee dragen. Dat zou Frank de Boer ook moeten weten aangezien hij het altijd het kind van de energierekening is.
Ja hij keek hem echt aan van "Wat is dit? Ga je me nog een hand geven of hoe zit het?" viel mij ook al op iddquote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
El Ham heeft toch wel heel erg een kut-instelling, verbaast me ook dat v. Gaal er prima mee kon werken maar dat zal dan het verschil zijn tussen v. Gaal en de Boer. de Boer lijkt me niet echt een goede peoplemanager. Zag je trouwens vorige wedstrijd dat de Boer Sulejmani geen hand gaf (onbewust wss.) en dat Sulejmani hem heel raar aankeek en hem alsnog een hand uitreikte?
Het is natuurlijk de vraag of dat een structurele oorzaak heeft of dat het gewoon domme pech is.quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef Pedroso het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat er bij Ajax veel meer blessures zijn dan bij de rest ?
Denk dat AZ sterker is. We hebben een goede dag nodig willen we winnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Woensdag naar Ajax - AZ, zin in. In deze vorm verwacht ik een leuke wedstrijd van Ajax, maar vooral een spannende. AZ zal echt niet over zich heen laten lopen woensdag denk ik
Mwa alleen voor Beerens (was zelfs ziek vandaag) ben ik bang en standaard situaties. Spelers als Altidore en Holman blijf ik overschat vinden. Ik hoop alleen wel dat Boerrigter weer speelt, die heeft het met zijn snelheid in zich die rechtsback helemaal gek te spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat AZ sterker is. We hebben een goede dag nodig willen we winnen.
Zo denk ik erover.
Selectie van Ajax is sterker, dat is een feit. maar AZ is wel erg fel, en dat vindt Ajax lastig.quote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa alleen voor Beerens (was zelfs ziek vandaag) ben ik bang en standaard situaties. Spelers als Altidore en Holman blijf ik overschat vinden. Ik hoop alleen wel dat Boerrigter weer speelt, die heeft het met zijn snelheid in zich die rechtsback helemaal gek te spelen.
Ging onbewust. Kon je duidelijk zien.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
El Ham heeft toch wel heel erg een kut-instelling, verbaast me ook dat v. Gaal er prima mee kon werken maar dat zal dan het verschil zijn tussen v. Gaal en de Boer. de Boer lijkt me niet echt een goede peoplemanager. Zag je trouwens vorige wedstrijd dat de Boer Sulejmani geen hand gaf (onbewust wss.) en dat Sulejmani hem heel raar aankeek en hem alsnog een hand uitreikte?
ik zag net pas de herhalingquote:Bondscoach van het Nederlands elftal of trainer van Barcelona?
Frank: 'Tien jaar trainer van Ajax
Inderdaad ik snap niet dat mensen dat niet zien.quote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ging onbewust. Kon je duidelijk zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |