quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
heloef
magnetronkoffie
Cactus1
Kaneelstokje
stefanhaan
Sinji
Myraela
tijnbrein
rhubarbje
-Strawberry-
kree
Supersoep
Moonwalk
mrk.n
Keyos
minibeer
formerjellybean
Capstan
dawg
Newbie114
mylifeisgrey
kutkloon7
ook_gek
DenWauwelaar
Strani
Joysa
Bartholomeus
kingtoppie
moneyfornothing
Axel1988
ElDinosaur
benzin
lanterfanteraar
Flepke
Royco1
El_Matador
debeterebob
Soit
Sephael
Heathcliff80
WokkelKardinaal
gewoonfaye
Mystikvm
Halcon
Crack_
Crutch
Barbusse
YoshiEscobar
Tchock
Nairua
De wingmenquote:Op zondag 18 december 2011 00:57 schreef Casie het volgende:
En hij had trouwens zijn broertje en vriend ingeschakeld om met mijn vriendin aan te pappen zodat hij even alleen met mij kon praten. Weet nog steeds niet of ik dat zielig moet vinden of leuk.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 18 december 2011 00:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Nah ik heb woensdag een date en gisteren een leuke kerel ontmoet. En donderdag wou een heel leuk iemand mij versieren maar ik was alleen nog maar met een vriendin over waardoor zij mij steeds bij hem weghield. Maar ach eigen schuld was dat, ik had tegen haar gezegd dat ik hem niet wou maar stiekem eigenlijk wel(ja ik was dronken toen
)
De mijne, wacht even...quote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn forumvriendje was ik allemaal?
Ik ben je allerbeste vriendje.quote:
Bijna iedereen in de top 10quote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn forumvriendje was ik allemaal?
Omg dit herken ik zo erg!!!quote:Op zondag 18 december 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillen tussen mannen en vrouwen. Ik heb jammer genoeg nogal veel kenmerken in mijn persoonlijkheid die vaak aan mannen worden toegeschreven. Als man was ik vast niet zo afwijkend gevonden.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Lokasenna
heloef
tijnbrein
Myraela
formerjellybean
rhubarbje
kree
-Strawberry-
Kaneelstokje
Cactus1
Sinji
mrk.n
stefanhaan
minibeer
Flepke
DenWauwelaar
CoolGuy
ook_gek
Capstan
Moonwalk
dawg
Axel1988
Supersoep
benzin
Bartholomeus
moneyfornothing
Maanvis
Catbert
Newbie114
Cassandra87
Heathcliff80
Keyos
debeterebob
Mystikvm
Edarrawen
mylifeisgrey
firefly3
Scorpie
kingtoppie
Royco1
gewoonfaye
Joysa
Strani
Halcon
Crutch
deelnemer
Soit
kutkloon7
lanterfanteraar
GSbrder
Zelfkennis heb je wel in ieder geval bwehehquote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Toen ik hem verstuurde dacht ik zelf ook al dit komt echt over als een 16-jarig verhaaltje
Die houden de hosselaar gezelschap om de minder leuke vriendin bezig te houden terwijl hij zijn werk doetquote:
De wingmen geeft toch ook tips en tricks enzo?quote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die houden de hosselaar gezelschap om de minder leuke vriendin bezig te houden terwijl hij zijn werk doet
In Jersey Shore doen ze het ook.
Okay, de officiële top-10.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
heloef
-Strawberry-
deelnemer
tijnbrein
Supersoep
Halcon
formerjellybean
Lokasenna
mylifeisgrey
iwannabehigh
Qua persoonlijkheid ben ik zo androgyn als de man uit de hema folderquote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg dit herken ik zo erg!!!
Althans, ik hoor niet vaak van anderen dat ze me afwijkend vinden maar ik kan mezelf totaal niet vinden in het beeld wat normaliter wordt geschetst van vrouwen.
Erg belangrijk voor een vrouw vind ikquote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zelfkennis heb je wel in ieder geval bweheh
Wat een gedoe lijkt mij dat. Ook al mag ik niks meer zeggen na mijn ingewikkelde acties bij hemquote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die houden de hosselaar gezelschap om de minder leuke vriendin bezig te houden terwijl hij zijn werk doet
In Jersey Shore doen ze het ook.
Wat zijn dan typische mannelijke kenmerken als het gaat om persoonlijkheidquote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg dit herken ik zo erg!!!
Althans, ik hoor niet vaak van anderen dat ze me afwijkend vinden maar ik kan mezelf totaal niet vinden in het beeld wat normaliter wordt geschetst van vrouwen.
Ik vond het ook droevig dat hij in mijn lijst staat terwijl ik alleen maar ruzie met hem had over mij die het zou uitlokken verkracht te worden door een groepje Antillianen die me wilden spankenquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Okay, de officiële top-10.
Halcon
Zie je, je wil me zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Okay, de officiële top-10.
Halcon
Helaas zijn wingmen noodzakelijk voor jaloerse vriendinnen die de vriendin succes misgunt.quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Casie het volgende:
[..]
Erg belangrijk voor een vrouw vind ik
[..]
Wat een gedoe lijkt mij dat. Ook al mag ik niks meer zeggen na mijn ingewikkelde acties bij hem
De meer rationele benadering van problemen is wel het belangrijkste denk ik, het systematisch denken in plaats van emotioneel.quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat zijn dan typische mannelijke kenmerken als het gaat om persoonlijkheid
Nah mijn vriendin dacht echt dat ik hem niks vond, maar het is ingewikkeld zit een heel verhaal achter. (kan natuurlijk ook niet anders bij vrouwenquote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas zijn wingmen noodzakelijk voor jaloerse vriendinnen die de vriendin succes misgunt.
Jij bent echt slim voor je leeftijd. Want dit klopt als een busquote:Op zondag 18 december 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meer rationele benadering van problemen is wel het belangrijkste denk ik, het systematisch denken in plaats van emotioneel.
Gelukkig deed je het uit liefdequote:Op zondag 18 december 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel eens vrienden wat misgund anders.![]()
En lopen stoken, althans een poging tot.
Nu vind ik het echt alleen maar tof dat ze samen zijn.quote:
Dat valt tegen hoorquote:Op zondag 18 december 2011 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij bent echt slim voor je leeftijd. Want dit klopt als een bus
Meestal ontwetendheid.quote:Op zondag 18 december 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt is dat mannen elkaar soms qua meiden hele domme adviezen geven en je soms echt denkt als meid ja dat werkt . Soms hebben ze heel weinig kaas gegeten van vrouwen/meisjes
En op Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu vind ik het echt alleen maar tof dat ze samen zijn.
En ik botvier mijn liefde voortaan op materiële dingen in plaats van op vrouwen.
Maar dat stoken was uit pure jaloezie?quote:Op zondag 18 december 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu vind ik het echt alleen maar tof dat ze samen zijn.
En ik botvier mijn liefde voortaan op materiële dingen in plaats van op vrouwen.
Stel je even voor je hebt je beste vriendin en een goede vriend.quote:Op zondag 18 december 2011 01:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar dat stoken was uit pure jaloezie?
Het is juist leuk om te koppelen en een vriendin blij te zien
Do not open this boxquote:Op zondag 18 december 2011 01:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar dat stoken was uit pure jaloezie?
Het is juist leuk om te koppelen en een vriendin blij te zien
quote:
ja, juist doordat je juist veel met kerels omgaat , ontgaat soms mannen echt totaal hoe vrouwen iets ervaren . Mijn mannelijke vrienden kunnen soms makkelijk met me praten maar vergeten soms dat ik een vrouw/meisje ben en soms dingen totaal anders ervaar dan hunquote:
quote:
Volgens mij ben ik eerder dom dan onverstandig. Ik doe nooit iets zonder er over te hebben nagedacht. Maar als je een dag zou opnemen wat ik allemaal uitkraamde zou je me wel gewoon bestempelen als dom, denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 01:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Slim en verstandig zijn 2 hele andere dingen
Nee hoor, misschien meer als een aandachtstrekster. Daarvoor hoef je niet per se dom te zijnquote:Op zondag 18 december 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik eerder dom dan onverstandig. Ik doe nooit iets zonder er over te hebben nagedacht. Maar als je een dag zou opnemen wat ik allemaal uitkraamde zou je me wel gewoon bestempelen als dom, denk ik.
Je hebt nog nooit gehoord wat ik op een dag allemaal uitkraam toch?quote:Op zondag 18 december 2011 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien meer als een aandachtstrekster. Daarvoor hoef je niet per se dom te zijn
Wiggle, wiggle wiggle?quote:Op zondag 18 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gehoord wat ik op een dag allemaal uitkraam toch?
Ik bedoelde niet op internet natuurlijk.
Dat is waar, maar volgens mij valt het allemaal wel meequote:Op zondag 18 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gehoord wat ik op een dag allemaal uitkraam toch?
Ik bedoelde niet op internet natuurlijk.
Ik kom geschreven veel sterker over dan gesproken in elk gevalquote:Op zondag 18 december 2011 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar volgens mij valt het allemaal wel mee
Ik heb echt heisa lopen maken als een idioot die dagen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
En de toespelingen op pedofilie ja
Stiekem was het altijd wel leuk.
hij nam opeens een iphone, zomaar van een telefoon uit het jaar nul. en nu is hij alleen maar in to dat, en in to praten over iphones in DIGquote:Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef Sinji het volgende:
Waar is kree btw?
Stiekem mis ik diten het stoïcijns blijven haken op psychomeisje wel een beetje
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer vrouwelijk' te typeren bent.quote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Op deze test scoor ik trouwens 'zeer mannelijk', net gedaan:
http://www.123test.nl/androgyn/
Ik ben androgyn:quote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk als score voor iemand met een ASS-diagnosequote:Op zondag 18 december 2011 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer vrouwelijk' te typeren bent.
Ok, de mate waarin komt toch wel een beetje als verrassing...
Heh, ik zit ook op androgyn. Hmquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben androgyn:
"Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren".
BBWEHEHEHEquote:
Ja, ik ook wel. Maar adak, autistisch zijn is niet hetzelfde als mannelijk zijnquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk als score voor iemand met een ASS-diagnose
Lol, jij zei Ass diagnose, bwehehquote:Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk als score voor iemand met een ASS-diagnose
Simon Baron-Cohen dacht van wel.quote:Op zondag 18 december 2011 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar adak, autistisch zijn is niet hetzelfde als mannelijk zijn
Dan zit hij er naastquote:Op zondag 18 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Simon Baron-Cohen dacht van wel.
bwhihihihquote:
Ik zeg niet dat het waar is, maar hier een stukje van zijn wiki:quote:
quote:In zijn latere carrière ontwikkelde hij de hypothese dat autisme een vorm is van het hebben van een "extreem mannelijk brein" waarbij autisme verklaard wordt aan de hand van genderverschillen.[7] De theorie is dat gemiddeld meer vrouwen dan mannen goed zijn in het empathiseren en dat gemiddeld meer mannen dan vrouwen goed zijn in het systematiseren. Mensen met autisme zouden volgens de hypothese een uitgesproken vorm van systematiseren vertonen en dus aan het uiteinde van het typische mannelijke profiel zitten. De theorie is niet zonder controverse. Sommigen twijfelen of de typische mannelijke kenmerken in de algemene bevolking zo uitgesproken zijn omdat sommige studies de resultaten minimaliseren.[8]
Staan mooie namen tussen.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Lokasenna
heloef
Myraela
magnetronkoffie
stefanhaan
Cactus1
tijnbrein
rhubarbje
Sinji
Moonwalk
DenWauwelaar
Keyos
kree
Heathcliff80
benzin
ChipsZak.
Joysa
formerjellybean
Bartholomeus
Royco1
ook_gek
dawg
Capstan
-Strawberry-
kutkloon7
mrk.n
Supersoep
kingtoppie
ElDinosaur
WurM
minibeer
mylifeisgrey
ValHallen
gewoonfaye
TheSorrow
Newbie114
Soit
Strani
Axel1988
outsidr
Deoxyribonucleic
Sephael
moneyfornothing
Samzz
RockNijntje
MaanSelene
lanterfanteraar
Mystikvm
Crutch
SiIk
Klopt wel, ik kan heel slecht tegen het eeuwige gezeur van mensen die continu weer hetzelfde doen en dan van mij verwachten dat ik er elke week 4 uur lang naar ga luisteren, terwijl ik elke keer uitgebreid advies geef waar ze niets mee doen.quote:Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'beetje mannelijk' te typeren bent.
Ook in de wiki staat:quote:Op zondag 18 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het waar is, maar hier een stukje van zijn wiki:
[..]
Het is niet bewezen, maar ook niet ongefundeerd.quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook in de wiki staat:
Baron-Cohen lanceerde een onderzoeksproject naar een mogelijk verband tussen autisme en een hoog foetaal testosteron.[11] Moeders en kinderen werden gevolgd waarvan de moeder een vruchtwaterpunctie ondergaan had, om de individuele verschillen na te gaan tijdens de zwangerschap en de latere ontwikkeling van het kind. Er werd in 2007 geconcludeerd dat er een verband bestaat tussen het foetaal testosteron en de ontwikkeling van bepaalde autistische kenmerken.[12], echter Baron-Cohen geeft aan dat er verder onderzoek nodig is, omdat de kinderen met een hoog foetaal testosteron, autistische kenmerken hadden, maar niet autistisch waren.
Hij heeft zijn hypothese dus niet eens kunnen bewijzen
Ja.quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
Wat leuk ik ben je beste forumvriendinnetje
Vrouwen die een beetje mannelijk zijn. 14.gif.quote:Op zondag 18 december 2011 01:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klopt wel, ik kan heel slecht tegen het eeuwige gezeur van mensen die continu weer hetzelfde doen en dan van mij verwachten dat ik er elke week 4 uur lang naar ga luisteren, terwijl ik elke keer uitgebreid advies geef waar ze niets mee doen.
Ik hoef je shit niet elke week te horen als het steeds hetzelfde is, problemen zijn er om op te lossen, niet om "gezellig" over te keuvelen. Daar ben ik totaal niet vrouwelijk in. Prima test
Op de volgende meet krijgt iedereen die op mijn lijst staat een Loka-knuffelquote:Op zondag 18 december 2011 01:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.Aller tijden zelfs. Ik denk dat we moeten knuffelen.
[..]
Vrouwen die een beetje mannelijk zijn. 14.gif.
Tevens laatste geworden vandaag in de pubquiz voor Serious Request. Maar er zaten weer veel mensen vals te spelen. En de onderwerpen waren allemaal dingen van tv en goede doelen. Weet ik echt niks van.
Het is niks meer als zijn persoonlijke idee, en ik trek me weinig aan van iemands persoonlijke ideetjes. Ik vind de stelling dat iemand met autisme een mannelijker brein heeft onzin. Das gewoon hoe ik er over denkquote:Op zondag 18 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet bewezen, maar ook niet ongefundeerd.
Dr Phil zekerquote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nu naar een leuk programma.
Over vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn.
Dat is nu echt mijn grootste nachtmerrie, dat ik zwanger zou zijn en het niet zou weten tot het te laat was ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nu naar een leuk programma.
Over vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn.
quote:Op zondag 18 december 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de volgende meet krijgt iedereen die op mijn lijst staat een Loka-knuffel
Natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 01:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Bon Jovi nummerAls jij dat regelt, dan kom ik zo nog even meeposten
Het enge is dus, dat gebeurt dus ook daadwerkelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is nu echt mijn grootste nachtmerrie, dat ik zwanger zou zijn en het niet zou weten tot het te laat was ofzo.
Klopt, ik ken iemand die dat is overkomen. En zij wou nooit maar dan ook NOOIT kinderenquote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enge is dus, dat gebeurt dus ook daadwerkelijk.
Dat las ik ook een keer in de Libelle ofzo, en toen dacht ik dat ik me daar nooit druk om zou hoeven te maken omdat ik waarschijnlijk eeuwig maagd zou blijven. Nu vind ik het eigenlijk best wel een griezelig ideequote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enge is dus, dat gebeurt dus ook daadwerkelijk.
Waarom liet ze geen sterilisatie doen dan?quote:Op zondag 18 december 2011 01:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die dat is overkomen. En zij wou nooit maar dan ook NOOIT kinderen
Ik voel me wel prettig, gaat wel ietsje beter. Maar m'n medicatie moet worden aangepast en afspraak psych is pas over 2 weken. Moet dus nog 2 weken doorzeulen en zo.quote:Op zondag 18 december 2011 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He mk!
Voel je je alweer wat beter?
Hoe is dat verhaal afgelopen...quote:Op zondag 18 december 2011 01:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die dat is overkomen. En zij wou nooit maar dan ook NOOIT kinderen
Dat deden ze niet bij jonge vrouwen in die tijd, ze heeft dat later alsnog gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom liet ze geen sterilisatie doen dan?
Wel echt kut als dat je dan overkomt.quote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat deden ze niet bij jonge vrouwen in die tijd, ze heeft dat later alsnog gedaan
Ze kreeg een kind en baalde, had het bijna voor adoptie afgestaan tot ze ontdekte dat ze moedergevoelens had. Toen toch maar zelf opgevoed in haar 1tje (want pa was natuurlijk alweer met een ander).quote:Op zondag 18 december 2011 01:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe is dat verhaal afgelopen...
@ Kaneel: dank jequote:Verder dan 12 weken zwanger
Bent u verder dan 12 weken zwanger moet de baarmoedermond verder worden opgerekt om de vrucht met instrumenten te verwijderen. Tenslotte worden de resten met een plastic zuigbuisje weggezogen. Deze behandeling duurt langer, meestal 15 tot 45 minuten. Voor de behandeling worden eventueel medicijnen (prostaglandine) toegediend die de baarmoedermond zacht maken.
Ga jij je laten steriliseren?quote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel echt kut als dat je dan overkomt.
Nog niet hoor. Wie weet voel ik me ooit geschikter om kinderen te krijgen.quote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga jij je laten steriliseren?
Nou dit zijn gevallen dan komen de vrouwen er pas achter als hij er bijna uit moet.quote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
Je kan tot nog best wel ver een abortus doen, na 12 weken wordt het wel zichtbaar hoor. Ingreep is als volgt:
[..]
@ Kaneel: dank je
WHOA. Benzin staat in een lijst. Dat moet wel een teken zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Benzin
Er zijn blijkbaar ook vrouwen aan wie je nog niets kunt zien en merken na 5 maanden en die gewoon doorgaan met ongesteld worden enzo, echt vreemd maar het gebeurt wel.quote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
Je kan tot nog best wel ver een abortus doen, na 12 weken wordt het wel zichtbaar hoor. Ingreep is als volgt:
[..]
Gaat dit dan zonder verdoving??quote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nooit geen kinderen willen hebben en vervolgens wel moedergevoelens... raar eigenlijk als je over nadenkt.quote:Op zondag 18 december 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze kreeg een kind en baalde, had het bijna voor adoptie afgestaan tot ze ontdekte dat ze moedergevoelens had.
Ik vind kanker een enger idee. Dat groeit ook terwijl je het niet doorhebt, alleen zijn de gevolgen iets ergerquote:Op zondag 18 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn blijkbaar ook vrouwen aan wie je nog niets kunt zien en merken na 5 maanden en die gewoon doorgaan met ongesteld worden enzo, echt vreemd maar het gebeurt wel.
Het is biologisch, een zwangerschap verandert heel veel binnen een vrouw. Het gaat de menselijke logica te bovenquote:Op zondag 18 december 2011 01:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nooit geen kinderen willen hebben en vervolgens wel moedergevoelens... raar eigenlijk als je over nadenkt.
Waarschijnlijk een stukje angst dat het je leven zal veranderen, of het gevoel dat je kinderen niet aankunt of ze niet in je leven passen. Maar als het er dan is kan dat zomaar wegvallen omdat je ervan houdt.quote:Op zondag 18 december 2011 01:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nooit geen kinderen willen hebben en vervolgens wel moedergevoelens... raar eigenlijk als je over nadenkt.
Dat is dan weer waar, maar een kind is ook niet nietsquote:Op zondag 18 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind kanker een enger idee. Dat groeit ook terwijl je het niet doorhebt, alleen zijn de gevolgen iets erger
Dat had ik ook op mijn 17equote:Op zondag 18 december 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Ik heb een mooie leeftijd in gedachten voor het krijgen van kinderen.
17quote:Op zondag 18 december 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Ok, dan zien we hem wel weer verschijnen.quote:Op zondag 18 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die heeft even wat alleen-tijd nodig na alle indrukken van gister, denk ik.
Vertel.quote:Op zondag 18 december 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Plus 20 jaar.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 01:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, dan zien we hem wel weer verschijnen.
Ik ga maar eens slapen denk ik. 2 hectische dagen achter de rug met weinig eten, drinken en slaap en veel arbeid.
37, is je zoon of dochter 20 zit jij bijna in het bejaardenhuis.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 01:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar eens slapen denk ik. 2 hectische dagen achter de rug met weinig eten, drinken en slaap en veel arbeid.
Ooit ja. Ver van mijn bedshow op dit moment tho.quote:Op zondag 18 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil jij kleine Sinji's maken ooit?
Dan moet je nog 10 jaar werken manquote:Op zondag 18 december 2011 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
37, is je zoon of dochter 20 zit jij bijna in het bejaardenhuis.
Valt mee, mijn moeder kreeg mij op 4 jaar jongere leeftijd.quote:Op zondag 18 december 2011 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
37, is je zoon of dochter 20 zit jij bijna in het bejaardenhuis.
Die is echt super cute ja, die zou ik zo ontvoerenquote:Op zondag 18 december 2011 01:49 schreef Sinji het volgende:
Ooit ja. Ver van mijn bedshow op dit moment tho.
Maar zo'n kid is wel tof:
[ afbeelding ]
Trusten Kaneelquote:Op zondag 18 december 2011 01:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel bazigheid in zo'n klein ventje.quote:Op zondag 18 december 2011 01:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel grappig. Als ze ouder dan 4 zijn dan.quote:Op zondag 18 december 2011 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met kinderen
Je bent niet de enige... geen angst ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met kinderen
Nu misschien nog niet maar de klok laat je vanzelf waarschijnlijk anders denken.quote:Op zondag 18 december 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie mezelf ook zo niet voor me in een burgerlijk leven met een paar kinderen en een leuke auto
Ik acht mezelf er ook gewoon niet toe in staat zo volgens de norm te gaan leven.quote:Op zondag 18 december 2011 02:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nu misschien nog niet maar de klok laat je vanzelf waarschijnlijk anders denken.
Luister dan naar de nieuwe ... that ass.quote:Op zondag 18 december 2011 01:53 schreef heloef het volgende:
Ik krijg dit nummer niet meer uit mijn hoofd.
Niet dat ik weet, maar ik kan het gemist hebben.quote:Op zondag 18 december 2011 02:03 schreef palawan het volgende:
Ben weer terug van uit eten. En lekker! gewoon 5 gangen diner bij een michelin ster restaurant...
Moest ook in pak komen opdraven. Maar was wel leuk
Nog iets gemist hier? rellen, drama, setjes, dates, of iets anders interessants?
quote:Op zondag 18 december 2011 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik kan het gemist hebben.
mijn uitslag:quote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Als je een man bent, ben je dus een 'echte man'
Die wil ik ookquote:Op zondag 18 december 2011 01:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt niet, dat is zo'n pauper kind dat overal tegenaan schopt.quote:
Dat ligt echt aan de oudersquote:Op zondag 18 december 2011 02:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt niet, dat is zo'n pauper kind dat overal tegenaan schopt.
Als je dat kind alleen al ziet weet je al, die denkt dat hij alles kan maken, gaat later aan de drugs, en loopt helemaal verkeerd met hem af
Aan mij als kind kon je ook wel zien dat ik niet echt aardig zou wordenquote:Op zondag 18 december 2011 02:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt niet, dat is zo'n pauper kind dat overal tegenaan schopt.
Als je dat kind alleen al ziet weet je al, die denkt dat hij alles kan maken, gaat later aan de drugs, en loopt helemaal verkeerd met hem af
Aquiquote:Op zondag 18 december 2011 03:26 schreef Strani het volgende:
Is dit topic nou echt al een uur stil? Waar is iedereen? Donde están!?
Ik zat op Tinychatquote:Op zondag 18 december 2011 03:26 schreef Strani het volgende:
Is dit topic nou echt al een uur stil? Waar is iedereen? Donde están!?
Ja was ik van plan maar toen zag ik een grappig topic in KLBquote:
Ik zie het net, terwijl ik nooit in dat topic kijkquote:Op zondag 18 december 2011 04:19 schreef heloef het volgende:
Ah in mijn kenissenkring is er toch nog geneukt vandaag.
Ik vind het niet erg hoor, totaal niet zelfs.quote:Op zondag 18 december 2011 04:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zie het net, terwijl ik nooit in dat topic kijk
Nu heb je wel de zwaarste klap gehad, zal wel ff klote zijn maar misschien kan je het dan helemaal achter je laten.
Gelukkig, dat scheelt een hoop. Ik vind het wel knap van jequote:Op zondag 18 december 2011 04:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, totaal niet zelfs.
Ik heb mijn gevoelens voor haar misschien iets teveel opgeblazen toendertijd.quote:Op zondag 18 december 2011 04:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gelukkig, dat scheelt een hoop. Ik vind het wel knap van je
Vroeg of nog wakker?quote:
Wat/door wie hebbie/ben je gedaan/gebruikt?quote:
Ben bij een vriend. pilletjequote:Op zondag 18 december 2011 06:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat/door wie hebbie/ben je gedaan/gebruikt?
Lekkerquote:
Ja. Hoewel de muziek nuquote:Op zondag 18 december 2011 06:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker
Lekker knuffelen dus? Goeie muziek erbij?
quote:
Ik ben nu ook prei aan het snijdenquote:Op zondag 18 december 2011 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik moest van mijn ouders twee uur geleden opstaan om te strijken en prei te snijden na 4 uur slaap. Nu voel ik me verbaggerd terwijl ik niet eens iets leuks heb gedaan gisteravond.
Maar goedemorgen
Ik vind het niet eens lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu ook prei aan het snijden
Hey wat raar, ik ook!quote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu ook prei aan het snijden
Mits juist bereid, is het heerlijkquote:Op zondag 18 december 2011 10:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens lekker
En waarschijnlijk ben ik vanavond niet eens thuis om het op te eten.
Al dansend?quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 10:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dansen en snijden tegelijkertijd vriend!
Kusje erop?quote:Op zondag 18 december 2011 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer nieuwe brandplekken op mijn arm sinds gisteravond
Stom werk ook. Het ziet eruit alsof ik mezelf mishandel met een aansteker ofzo.
Dan moet je denk ik mijn hele onderarm langsgaan, hij zit er volledig onder.quote:
Nouja.. spannend, maar daar is je vriendje niet blij mee als ik dat doe denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik mijn hele onderarm langsgaan, hij zit er volledig onder.
Het doet best wel fucking veel pijn
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik mijn hele onderarm langsgaan, hij zit er volledig onder.
Het doet best wel fucking veel pijn
Ik frituurquote:
Ach, het zijn maar kusjes hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja.. spannend, maar daar is je vriendje niet blij mee als ik dat doe denk ik.
Je werkt in een snackbar?quote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik frituur
Dus soms gebeurt dat.
[..]
Ach, het zijn maar kusjes hoor.
Dan geef je newb ook wat kusjes. Alles weer goed.quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja.. spannend, maar daar is je vriendje niet blij mee als ik dat doe denk ik.
Oke dan vraag ik het wel aan Newbquote:Op zondag 18 december 2011 10:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al ga ik je hele arm af dan komt het beminnend over...
En dat is slecht omdat? Jij hebt frietquote:
Het is patat.quote:Op zondag 18 december 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat? Jij hebt friet
Die viel te verwachtenquote:
Omdat ik alleen maar Chinese collega's heb dus ik heb niet echt vaak leuke gesprekken op mijn werk.quote:Op zondag 18 december 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat? Jij hebt friet
Das wel jammer danquote:Op zondag 18 december 2011 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik alleen maar Chinese collega's heb dus ik heb niet echt vaak leuke gesprekken op mijn werk.
Ik was het wel van plan het komende half jaar een taalcursus te doen nu ik niets beters te doen heb, maar het schijnt nogal lang te duren voor je er ook maar iets van begrijptquote:Op zondag 18 december 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel jammer danChinees leren een optie? Tis een van de booming landen van nu, de kennis kan je een briljante baan opleveren
Je kan op je werk gratis en voor niks oefenen. Leer je het 10X zo snel. Tis serieus een buitenkansje.quote:Op zondag 18 december 2011 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan het komende half jaar een taalcursus te doen nu ik niets beters te doen heb, maar het schijnt nogal lang te duren voor je er ook maar iets van begrijpt
Da's waar, in het nieuwe jaar ga ik beginnenquote:Op zondag 18 december 2011 10:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kan op je werk gratis en voor niks oefenen. Leer je het 10X zo snel. Tis serieus een buitenkansje.
Ik dacht: what the fuck is dit nou weerquote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de leuk:
http://procatinator.com/?cat=31
Ik post alleen maar lieve en leuke dingen.quote:Op zondag 18 december 2011 10:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht: what the fuck is dit nou weer
Succes!quote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar, in het nieuwe jaar ga ik beginnen
quote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de leuk:
ja ik liep zo over straat,en alle "oude" angsten kwamen terug dat mensen me ineens zouden gaan uitschelden enzo. het is wel meer zoals vroeger met me gesteldheid want altijd al een beetje gehad, ik ben wel over het moment dat ik de deur niet uitdurf heen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet.
Tijdens het eten was hij er niet, we zijn naar een kroeg gegaan en toen belde hij dat hij in Leiden was. We hebben daar nog een tijd zitten wachten en na de ingang zitten staren.
We zouden toen naar een andere plek gaan, maar ik ging nog even nar de wc. Toen ik buiten kwam toen had de groep ineens een extra persoon.Maar ik ga er vanuit dat hij daar dus al stond te wachten.
nou, dan las ik dus bij deze geen postpauze in, maar ik heb verder niet zoveel ontopic te melden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop dat hij niet weer een post-pauze inlast van twee weken zoals na de twee andere meets.
lol ik dacht even te lezen procraStinator, wat een luxe engels woord is voor een uitsteller.quote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de leuk:
nou ik heb niets ontopics of geweldigs te melden waarschijnlijk want ik heb bijna geen blaadjes gezien.quote:Op zondag 18 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die heeft even wat alleen-tijd nodig na alle indrukken van gister, denk ik.
Het is al middag hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Dag Velociraptorquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 12:28 schreef Moonwalk het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat de Singles dit topic proberen te sluiten?
Terwijl ze zelf iedereen die daar komt posten afkatten![]()
Misschien moeten we allemaal tegelijk in singles gaan posten.
Niet te veel van aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het gelezen jaquote:Op zondag 18 december 2011 12:28 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien moeten we allemaal tegelijk in singles gaan posten.![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 12:28 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien moeten we allemaal tegelijk in singles gaan posten.
Ik kat heul niemand afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er was een meet begreep ik btw? Hoe was die?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij nietquote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kat heul niemand af![]()
![]()
Er was een meet begreep ik btw? Hoe was die?
Hey tijnquote:
Verschillende mensen hebben erover geschreven, eigenlijk zou je even moeten terugkijkenquote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Er was een meet begreep ik btw? Hoe was die?
quote:
Ok schatjes, zal het me niet aantrekken.quote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had het gelezen jaMaar trok er niet zoveel van aan.
Je bent sneller dan ikquote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef Moonwalk het volgende:
Er staat ergens een verslag van Palawan
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #645 Mijn huis is jouw tempel
Ze hebben het wel gezellig gehad
Okquote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij niet![]()
Er staat ergens een verslag van Palawan
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #645 Mijn huis is jouw tempel
Ze hebben het wel gezellig gehad
En jij ook dank natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Verschillende mensen hebben erover geschreven, eigenlijk zou je even moeten terugkijken
Dit is een van de verslagjes: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #645 Mijn huis is jouw tempel
quote:
Dat is heul niet leuk ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk ja?Dat is wel leuk want je bent mijn BenzinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Wanneer is er een meet bij jou?quote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Haha, die commentarenKlinkt als een goede meet
quote:Op zondag 18 december 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk ja?Om je enigzins tegemoet te komen, heb ik beide links simultaan geopend en gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij bent veel te lief voor mequote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is wel leuk want je bent mijn Benzinnetje
[ afbeelding ]
Of bij jou?quote:
Die hou ik vanmiddag, maar niemand komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
Was het ook. Allemaal aardige en toffe mensen ontmoet.quote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Haha, die commentarenKlinkt als een goede meet
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Zijn woonplaats is voor mij wel lekker dichtbij
Iedereen is gewoon lief voor je, behalve jijzelf.quote:
Zo hoort het ookquote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Was het ook. Allemaal aardige en toffe mensen ontmoet.
quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk welquote:Op zondag 18 december 2011 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon lief voor je, behalve jijzelf.
Arme jongenquote:Op zondag 18 december 2011 12:52 schreef kingtoppie het volgende:
Mylifeisgrey mag mij niet, ik was er ook in de ''next''(De tent waar we waren) maar hij vind alleen captain en kaneel leuk
Tuurlijk, kunnen we best vaker doen. Het was erg gezellig! Jammer van je auto spiegel.quote:Op zondag 18 december 2011 11:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik had wel een beetje wat gedronken, en voelde me niet zo lekker (niet zoveel denk 7/8 drankjes ofzo) maar ik werd er ellendig van.
ik denk dat ik onbeschaamd ga volgen op fok of er kansen zijn om captain_maximum en kaneelstokje vaker te zien.
lol ik dacht even te lezen procraStinator, wat een luxe engels woord is voor een uitsteller.
katten zijn leuk
ik kan dit de hele tijd aan hebben staan, leuke liedjes met stukjes beelden van katten
quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hou ik vanmiddag, maar niemand komt![]()
Dude, je bent welkom hoor, just let me know wanneer je komt.Malta staat wel hoog op mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet waar captain woontquote:Op zondag 18 december 2011 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Waarvan enkelen ook nog eens dichtbij wonen.
Hij mocht mij eerst ook niet, daarna wel, en nu weer niet. Omdat ik wat aardigs zei in een DMquote:Op zondag 18 december 2011 12:52 schreef kingtoppie het volgende:
Mylifeisgrey mag mij niet, ik was er ook in de ''next''(De tent waar we waren) maar hij vind alleen captain en kaneel leuk
Ik meen het serieus kerel. En eerlijk gezegd vind ik het nogal sprekend dat ik het kan concluderen uit de paar maal dat ik post in dit topic.quote:
Okiedokies, cocktails drinken dan?quote:Op zondag 18 december 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Malta staat wel hoog op mijn lijstje
Er zit wel een langer verhaal + reden achter bij Benzinquote:Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik meen het serieus kerel. En eerlijk gezegd vind ik het nogal sprekend dat ik het kan concluderen uit de paar maal dat ik post in dit topic.
Oke, omdat het zondagmiddag is, wat zinloze motivational shit: laat het leven nooit zwaarder worden dan je eigen gewicht. Probeer jezelf maar eens op te tillen, dat lukt je niet. Dus waarom meer dragen?
Daarnaast: Ervaring is niet meer dan een lantaarn welke men op de rug draagt, daarmee slechts de weg verlichtend welke men reeds heeft afgelegd. - Confusius.
Okiedokies, ik was van plan om te gaan sporten, maar ik zie dat niet meer gebeuren![]()
Tofquote:Op zondag 18 december 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij barb is het lekkerder weer.
Maar wees gerust, er komt nog wel een meet bij mij
Hoe kan iemand jou nou niet mogen?quote:Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij mocht mij eerst ook niet, daarna wel, en nu weer niet. Omdat ik wat aardigs zei in een DM
Uiteraardquote:Op zondag 18 december 2011 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Okiedokies, cocktails drinken dan?
quote:
Dan is het goed.quote:Op zondag 18 december 2011 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ik zal haar geen kwaad aandoen
IK weet niet of ik jou wel mag. Heb je nog nooit ontmoetquote:
Dat begreep ik al hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er zit wel een langer verhaal + reden achter bij Benzin![]()
In korte tijd heeft hij heel veel veranderd, heel goed opweg
Wel mooie woorden![]()
Maar je zou der wel willen ontmoeten dus opzicht mag je der welquote:Op zondag 18 december 2011 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IK weet niet of ik jou wel mag. Heb je nog nooit ontmoetdus heb ik nog geen mening
Dat geldt voor de meeste hier.quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je zou der wel willen ontmoeten dus opzicht mag je der wel
Ik woon veuls te ver wegquote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tofen barb moet ook een meet komen
Hardlopen.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef Sinji het volgende:
Sowieso, als je benzin nu vergelijkt met een paar maanden geleden. Wereld van verschil.
Alleen maar goed!quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef Sinji het volgende:
Sowieso, als je benzin nu vergelijkt met een paar maanden geleden. Wereld van verschil.
Dat vind ik primaquote:Op zondag 18 december 2011 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IK weet niet of ik jou wel mag. Heb je nog nooit ontmoetdus heb ik nog geen mening
quote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je date met dat meisje?
Was geen datequote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je date met dat meisje?
Gelukkigquote:
Jammer, hoe komt dat? ( Dat niet spreken )quote:Op zondag 18 december 2011 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was geen datehelaas heb ik haar ook niet echt gesproken. Wel gave optredens gezien
[..]
Gelukkig
Pics van het uitzichtquote:Op zondag 18 december 2011 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon veuls te ver weg
[..]
Hardlopen.Maar eerlijk gezegd doe ik het meer voor het uitzicht dan de conditie hoor
Bij mij gaat niks moeilijkquote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Maar even OT, er gaan hier mensen uit, hebben dates, er zijn hier zelfs stelletjes. Wat gaat er dan zo moeilijk met het versieren?
Ik krijg dan laatst weer te horen dat complimentjes geven wanhopig overkomtquote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij gaat niks moeilijk![]()
Bij veel is het dat ze geen contact hebben met vrouwen, en als ze dat wel hebben, niet echt weten hoe ze die vrouw moeten versieren. Geen complimentjes durven geven en nog veel moeten oefenen met flirten etc
Nou, dat versieren is mij nog niet echt geluktquote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Maar even OT, er gaan hier mensen uit, hebben dates, er zijn hier zelfs stelletjes. Wat gaat er dan zo moeilijk met het versieren?
Het was nogal druk, en ze was met vrienden van haar. Heb haar echt maar 5 minuten gezien ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jammer, hoe komt dat? ( Dat niet spreken )
Wel als je zomaar random als een wanhopige gek met complimentjes gaat strooienquote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg dan laatst weer te horen dat complimentjes geven wanhopig overkomt
Het is eng. Flirten lukt me wel maar het kletspraatje + nummer vragen daarna lukt me niet zoquote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Dat ik uit ga betekend niet dat ik daar met iemand flirt dat kan ik nietquote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik stel voor dat we ons sparringspartijtje bij barb doen.quote:
quote:
Ah, ok. I feel priviligedquote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij gaat niks moeilijk![]()
Bij de mensen die je noemt dus ook niet echt
Bij veel is het dat ze geen contact hebben met vrouwen, en als ze dat wel hebben, niet echt weten hoe ze die vrouw moeten versieren. Geen complimentjes durven geven en nog veel moeten oefenen met flirten etc
Ik moet me niet zo laten fokken door anderen, volgens mij weet ik het zelf allemaal ook prima en moet ik gewoon een complimentje geven als ik vind dat iemand een complimentje verdient.quote:Op zondag 18 december 2011 13:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wel als je zomaar random als een wanhopige gek met complimentjes gaat strooienzie het al voor me
quote:Op zondag 18 december 2011 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is eng. Flirten lukt me wel maar het kletspraatje + nummer vragen daarna lukt me niet zo
Ik vind flirten leukquote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik uit ga betekend niet dat ik daar met iemand flirt dat kan ik niet
Ja jij wel als je het kan dan is het leukquote:
Sparringspartijtje? Waar heb jij het over?quote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ons sparringspartijtje bij barb doen.
Ik heb daar ook een goede coach zitten
Dealquote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ons sparringspartijtje bij barb doen.
Ik heb daar ook een goede coach zitten
Ik ga het ziekenhuis ingeslagen worden door moonwalkquote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sparringspartijtje? Waar heb jij het over?
Moon heeft 9 tai-jitsu zwarte bandenquote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sparringspartijtje? Waar heb jij het over?
Ohhhhh !quote:
Met wie?quote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens Benzin was ik aan het flirten.
Dude, serieus.quote:Op zondag 18 december 2011 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja jij wel als je het kan dan is het leuk
Afwijzingen lijken me niet prettig. Lijkt me awkward, wat doe je daarna?quote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, serieus.Je wilt niet weten hoeveel afwijzingen ik heb gehad, gelardeerd met drank in mn gezicht en de onregelmatige pets op mn bek.
Vertelquote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, serieus.Je wilt niet weten hoeveel afwijzingen ik heb gehad, gelardeerd met drank in mn gezicht en de onregelmatige pets op mn bek.
Ik betaal je drank als ik dat hier mag filmen op het strand!quote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga het ziekenhuis ingeslagen worden door moonwalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |