Laat maar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat verhaal in die bus? Sorrie ik volg je even niet helemaal
Ik vond die docu eigenlijk echt schokkend. Dat ik ondertussen zo hopeloos achter loop zeg. Ik ken alleen maar prepaid en smsquote:
Ik zei alleen dat dat sexting niet zo moeilijk te krijgen valt en dat ik het meisje waarmee ik dat deed niet van school kende.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet al jouw posts doorspitten hoor
Je bedoelt dat ik met iemand van fok moet gaan sexten of zo? Nee, nooit gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat dat sexting niet zo moeilijk te krijgen valt en dat ik het meisje waarmee ik dat deed niet van school kende.
Tot zover de samenvatting.
Ik zeg helemaal niet dat je iets moet doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik met iemand van fok moet gaan sexten of zo? Nee, nooit gedaan.
Je wou alleen maar zeggen dat het jou wel lukte?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat je iets moet doen.
Nee dat je er met een beetje moeite als je het zou willen er aan kan komen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wou alleen maar zeggen dat het jou wel lukte?
Ok, leuk om te weten. Maar ik houd helemaal niet van sexting!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat je er met een beetje moeite als je het zou willen er aan kan komen.
Medicatie is ook maar een drug.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga denk ik maar een beetje blowen of zo.
Trouwens, das ook een rare gewaarwording dinds ik die depressie heb. Als ik drink word ik niet meer vrolijk en als ik blow word ik niet meer high. Ik merk alleen nog maar een soort anonieme roes, voel me gewoon anders.
Ik voel me gewoon anders dan normaal, ik denk dat het iets met die medicatie te maken heeft. Ik ben mezelf zeg maar niet, heel raar...
Ik lees liever ook niet over je zoveelste bezoekje aan een scharrel, maar ja, whateverquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zal wel erg gemeen en egoistisch zijn, maar ik lees die depressie verhalen persoonlijk liever niet. Of niet constant in ieder geval. Ik probeer heel hard om er niet mee bezig te zijn en werkt dit niet echt mee.![]()
Maarja whatever.
Ok, dan ga jij hier verder, dan ga ik wel ergens anders heen. Houdoe.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lees liever ook niet over je zoveelste bezoekje aan een scharrel, maar ja, whatever
Tis nou eenmaal zo Myra, internet is een ontmoetingsplaats van allerlij slag mensen
En 't verschil tussen ij en ei kenne ik niet![]()
Ja, medicatie is vaag.Of ik er echt beter van word vind ik soms maar de vraag maar tis tenminste wel eens wat anders of zo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Medicatie is ook maar een drug.
Ik dacht misschien op basis van hoe vaak je gequote bent in iemand's post. Dat is wel een aardige graadmeter van conversaties tussen twee mensen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lol, heb je enig idee hoe ze dat berekenen trouwens?
Dat zou nog wel eens kunnen kloppen. Snea-kyquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht misschien op basis van hoe vaak je gequote bent in iemand's post. Dat is wel een aardige graadmeter van conversaties tussen twee mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |