quote:
Ik ben nu ook prei aan het snijdenquote:Op zondag 18 december 2011 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik moest van mijn ouders twee uur geleden opstaan om te strijken en prei te snijden na 4 uur slaap. Nu voel ik me verbaggerd terwijl ik niet eens iets leuks heb gedaan gisteravond.
Maar goedemorgen
Ik vind het niet eens lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu ook prei aan het snijden
Hey wat raar, ik ook!quote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu ook prei aan het snijden
Mits juist bereid, is het heerlijkquote:Op zondag 18 december 2011 10:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens lekker
En waarschijnlijk ben ik vanavond niet eens thuis om het op te eten.
Al dansend?quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 10:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dansen en snijden tegelijkertijd vriend!
Kusje erop?quote:Op zondag 18 december 2011 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer nieuwe brandplekken op mijn arm sinds gisteravond
Stom werk ook. Het ziet eruit alsof ik mezelf mishandel met een aansteker ofzo.
Dan moet je denk ik mijn hele onderarm langsgaan, hij zit er volledig onder.quote:
Nouja.. spannend, maar daar is je vriendje niet blij mee als ik dat doe denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik mijn hele onderarm langsgaan, hij zit er volledig onder.
Het doet best wel fucking veel pijn
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik mijn hele onderarm langsgaan, hij zit er volledig onder.
Het doet best wel fucking veel pijn
Ik frituurquote:
Ach, het zijn maar kusjes hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja.. spannend, maar daar is je vriendje niet blij mee als ik dat doe denk ik.
Je werkt in een snackbar?quote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik frituur
Dus soms gebeurt dat.
[..]
Ach, het zijn maar kusjes hoor.
Dan geef je newb ook wat kusjes. Alles weer goed.quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja.. spannend, maar daar is je vriendje niet blij mee als ik dat doe denk ik.
Oke dan vraag ik het wel aan Newbquote:Op zondag 18 december 2011 10:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al ga ik je hele arm af dan komt het beminnend over...
En dat is slecht omdat? Jij hebt frietquote:
Het is patat.quote:Op zondag 18 december 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat? Jij hebt friet
Die viel te verwachtenquote:
Omdat ik alleen maar Chinese collega's heb dus ik heb niet echt vaak leuke gesprekken op mijn werk.quote:Op zondag 18 december 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat? Jij hebt friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |