quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
heloef
magnetronkoffie
Cactus1
Kaneelstokje
stefanhaan
Sinji
Myraela
tijnbrein
rhubarbje
-Strawberry-
kree
Supersoep
Moonwalk
mrk.n
Keyos
minibeer
formerjellybean
Capstan
dawg
Newbie114
mylifeisgrey
kutkloon7
ook_gek
DenWauwelaar
Strani
Joysa
Bartholomeus
kingtoppie
moneyfornothing
Axel1988
ElDinosaur
benzin
lanterfanteraar
Flepke
Royco1
El_Matador
debeterebob
Soit
Sephael
Heathcliff80
WokkelKardinaal
gewoonfaye
Mystikvm
Halcon
Crack_
Crutch
Barbusse
YoshiEscobar
Tchock
Nairua
De wingmenquote:Op zondag 18 december 2011 00:57 schreef Casie het volgende:
En hij had trouwens zijn broertje en vriend ingeschakeld om met mijn vriendin aan te pappen zodat hij even alleen met mij kon praten. Weet nog steeds niet of ik dat zielig moet vinden of leuk.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 18 december 2011 00:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Nah ik heb woensdag een date en gisteren een leuke kerel ontmoet. En donderdag wou een heel leuk iemand mij versieren maar ik was alleen nog maar met een vriendin over waardoor zij mij steeds bij hem weghield. Maar ach eigen schuld was dat, ik had tegen haar gezegd dat ik hem niet wou maar stiekem eigenlijk wel(ja ik was dronken toen
)
De mijne, wacht even...quote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn forumvriendje was ik allemaal?
Ik ben je allerbeste vriendje.quote:
Bijna iedereen in de top 10quote:Op zondag 18 december 2011 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn forumvriendje was ik allemaal?
Omg dit herken ik zo erg!!!quote:Op zondag 18 december 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillen tussen mannen en vrouwen. Ik heb jammer genoeg nogal veel kenmerken in mijn persoonlijkheid die vaak aan mannen worden toegeschreven. Als man was ik vast niet zo afwijkend gevonden.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Lokasenna
heloef
tijnbrein
Myraela
formerjellybean
rhubarbje
kree
-Strawberry-
Kaneelstokje
Cactus1
Sinji
mrk.n
stefanhaan
minibeer
Flepke
DenWauwelaar
CoolGuy
ook_gek
Capstan
Moonwalk
dawg
Axel1988
Supersoep
benzin
Bartholomeus
moneyfornothing
Maanvis
Catbert
Newbie114
Cassandra87
Heathcliff80
Keyos
debeterebob
Mystikvm
Edarrawen
mylifeisgrey
firefly3
Scorpie
kingtoppie
Royco1
gewoonfaye
Joysa
Strani
Halcon
Crutch
deelnemer
Soit
kutkloon7
lanterfanteraar
GSbrder
Zelfkennis heb je wel in ieder geval bwehehquote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Toen ik hem verstuurde dacht ik zelf ook al dit komt echt over als een 16-jarig verhaaltje
Die houden de hosselaar gezelschap om de minder leuke vriendin bezig te houden terwijl hij zijn werk doetquote:
De wingmen geeft toch ook tips en tricks enzo?quote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die houden de hosselaar gezelschap om de minder leuke vriendin bezig te houden terwijl hij zijn werk doet
In Jersey Shore doen ze het ook.
Okay, de officiële top-10.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
heloef
-Strawberry-
deelnemer
tijnbrein
Supersoep
Halcon
formerjellybean
Lokasenna
mylifeisgrey
iwannabehigh
Qua persoonlijkheid ben ik zo androgyn als de man uit de hema folderquote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg dit herken ik zo erg!!!
Althans, ik hoor niet vaak van anderen dat ze me afwijkend vinden maar ik kan mezelf totaal niet vinden in het beeld wat normaliter wordt geschetst van vrouwen.
Erg belangrijk voor een vrouw vind ikquote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zelfkennis heb je wel in ieder geval bweheh
Wat een gedoe lijkt mij dat. Ook al mag ik niks meer zeggen na mijn ingewikkelde acties bij hemquote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die houden de hosselaar gezelschap om de minder leuke vriendin bezig te houden terwijl hij zijn werk doet
In Jersey Shore doen ze het ook.
Wat zijn dan typische mannelijke kenmerken als het gaat om persoonlijkheidquote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg dit herken ik zo erg!!!
Althans, ik hoor niet vaak van anderen dat ze me afwijkend vinden maar ik kan mezelf totaal niet vinden in het beeld wat normaliter wordt geschetst van vrouwen.
Ik vond het ook droevig dat hij in mijn lijst staat terwijl ik alleen maar ruzie met hem had over mij die het zou uitlokken verkracht te worden door een groepje Antillianen die me wilden spankenquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Okay, de officiële top-10.
Halcon
Zie je, je wil me zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Okay, de officiële top-10.
Halcon
Helaas zijn wingmen noodzakelijk voor jaloerse vriendinnen die de vriendin succes misgunt.quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Casie het volgende:
[..]
Erg belangrijk voor een vrouw vind ik
[..]
Wat een gedoe lijkt mij dat. Ook al mag ik niks meer zeggen na mijn ingewikkelde acties bij hem
De meer rationele benadering van problemen is wel het belangrijkste denk ik, het systematisch denken in plaats van emotioneel.quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat zijn dan typische mannelijke kenmerken als het gaat om persoonlijkheid
Nah mijn vriendin dacht echt dat ik hem niks vond, maar het is ingewikkeld zit een heel verhaal achter. (kan natuurlijk ook niet anders bij vrouwenquote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas zijn wingmen noodzakelijk voor jaloerse vriendinnen die de vriendin succes misgunt.
Jij bent echt slim voor je leeftijd. Want dit klopt als een busquote:Op zondag 18 december 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meer rationele benadering van problemen is wel het belangrijkste denk ik, het systematisch denken in plaats van emotioneel.
Gelukkig deed je het uit liefdequote:Op zondag 18 december 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel eens vrienden wat misgund anders.![]()
En lopen stoken, althans een poging tot.
Nu vind ik het echt alleen maar tof dat ze samen zijn.quote:
Dat valt tegen hoorquote:Op zondag 18 december 2011 01:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij bent echt slim voor je leeftijd. Want dit klopt als een bus
Meestal ontwetendheid.quote:Op zondag 18 december 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt is dat mannen elkaar soms qua meiden hele domme adviezen geven en je soms echt denkt als meid ja dat werkt . Soms hebben ze heel weinig kaas gegeten van vrouwen/meisjes
En op Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu vind ik het echt alleen maar tof dat ze samen zijn.
En ik botvier mijn liefde voortaan op materiële dingen in plaats van op vrouwen.
Maar dat stoken was uit pure jaloezie?quote:Op zondag 18 december 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu vind ik het echt alleen maar tof dat ze samen zijn.
En ik botvier mijn liefde voortaan op materiële dingen in plaats van op vrouwen.
Stel je even voor je hebt je beste vriendin en een goede vriend.quote:Op zondag 18 december 2011 01:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar dat stoken was uit pure jaloezie?
Het is juist leuk om te koppelen en een vriendin blij te zien
Do not open this boxquote:Op zondag 18 december 2011 01:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar dat stoken was uit pure jaloezie?
Het is juist leuk om te koppelen en een vriendin blij te zien
quote:
ja, juist doordat je juist veel met kerels omgaat , ontgaat soms mannen echt totaal hoe vrouwen iets ervaren . Mijn mannelijke vrienden kunnen soms makkelijk met me praten maar vergeten soms dat ik een vrouw/meisje ben en soms dingen totaal anders ervaar dan hunquote:
quote:
Volgens mij ben ik eerder dom dan onverstandig. Ik doe nooit iets zonder er over te hebben nagedacht. Maar als je een dag zou opnemen wat ik allemaal uitkraamde zou je me wel gewoon bestempelen als dom, denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 01:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Slim en verstandig zijn 2 hele andere dingen
Nee hoor, misschien meer als een aandachtstrekster. Daarvoor hoef je niet per se dom te zijnquote:Op zondag 18 december 2011 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik eerder dom dan onverstandig. Ik doe nooit iets zonder er over te hebben nagedacht. Maar als je een dag zou opnemen wat ik allemaal uitkraamde zou je me wel gewoon bestempelen als dom, denk ik.
Je hebt nog nooit gehoord wat ik op een dag allemaal uitkraam toch?quote:Op zondag 18 december 2011 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien meer als een aandachtstrekster. Daarvoor hoef je niet per se dom te zijn
Wiggle, wiggle wiggle?quote:Op zondag 18 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gehoord wat ik op een dag allemaal uitkraam toch?
Ik bedoelde niet op internet natuurlijk.
Dat is waar, maar volgens mij valt het allemaal wel meequote:Op zondag 18 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gehoord wat ik op een dag allemaal uitkraam toch?
Ik bedoelde niet op internet natuurlijk.
Ik kom geschreven veel sterker over dan gesproken in elk gevalquote:Op zondag 18 december 2011 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar volgens mij valt het allemaal wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |