Das wel jammer danquote:Op zondag 18 december 2011 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik alleen maar Chinese collega's heb dus ik heb niet echt vaak leuke gesprekken op mijn werk.
Ik was het wel van plan het komende half jaar een taalcursus te doen nu ik niets beters te doen heb, maar het schijnt nogal lang te duren voor je er ook maar iets van begrijptquote:Op zondag 18 december 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel jammer danChinees leren een optie? Tis een van de booming landen van nu, de kennis kan je een briljante baan opleveren
Je kan op je werk gratis en voor niks oefenen. Leer je het 10X zo snel. Tis serieus een buitenkansje.quote:Op zondag 18 december 2011 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan het komende half jaar een taalcursus te doen nu ik niets beters te doen heb, maar het schijnt nogal lang te duren voor je er ook maar iets van begrijpt
Da's waar, in het nieuwe jaar ga ik beginnenquote:Op zondag 18 december 2011 10:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kan op je werk gratis en voor niks oefenen. Leer je het 10X zo snel. Tis serieus een buitenkansje.
Ik dacht: what the fuck is dit nou weerquote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de leuk:
http://procatinator.com/?cat=31
Ik post alleen maar lieve en leuke dingen.quote:Op zondag 18 december 2011 10:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht: what the fuck is dit nou weer
Succes!quote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar, in het nieuwe jaar ga ik beginnen
quote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de leuk:
ja ik liep zo over straat,en alle "oude" angsten kwamen terug dat mensen me ineens zouden gaan uitschelden enzo. het is wel meer zoals vroeger met me gesteldheid want altijd al een beetje gehad, ik ben wel over het moment dat ik de deur niet uitdurf heen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet.
Tijdens het eten was hij er niet, we zijn naar een kroeg gegaan en toen belde hij dat hij in Leiden was. We hebben daar nog een tijd zitten wachten en na de ingang zitten staren.
We zouden toen naar een andere plek gaan, maar ik ging nog even nar de wc. Toen ik buiten kwam toen had de groep ineens een extra persoon.Maar ik ga er vanuit dat hij daar dus al stond te wachten.
nou, dan las ik dus bij deze geen postpauze in, maar ik heb verder niet zoveel ontopic te melden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop dat hij niet weer een post-pauze inlast van twee weken zoals na de twee andere meets.
lol ik dacht even te lezen procraStinator, wat een luxe engels woord is voor een uitsteller.quote:Op zondag 18 december 2011 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de leuk:
nou ik heb niets ontopics of geweldigs te melden waarschijnlijk want ik heb bijna geen blaadjes gezien.quote:Op zondag 18 december 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die heeft even wat alleen-tijd nodig na alle indrukken van gister, denk ik.
Het is al middag hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Dag Velociraptorquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 12:28 schreef Moonwalk het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat de Singles dit topic proberen te sluiten?
Terwijl ze zelf iedereen die daar komt posten afkatten![]()
Misschien moeten we allemaal tegelijk in singles gaan posten.
Niet te veel van aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het gelezen jaquote:Op zondag 18 december 2011 12:28 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien moeten we allemaal tegelijk in singles gaan posten.![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 12:28 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien moeten we allemaal tegelijk in singles gaan posten.
Ik kat heul niemand afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er was een meet begreep ik btw? Hoe was die?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij nietquote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kat heul niemand af![]()
![]()
Er was een meet begreep ik btw? Hoe was die?
Hey tijnquote:
Verschillende mensen hebben erover geschreven, eigenlijk zou je even moeten terugkijkenquote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
Er was een meet begreep ik btw? Hoe was die?
quote:
Ok schatjes, zal het me niet aantrekken.quote:Op zondag 18 december 2011 12:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had het gelezen jaMaar trok er niet zoveel van aan.
Je bent sneller dan ikquote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef Moonwalk het volgende:
Er staat ergens een verslag van Palawan
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #645 Mijn huis is jouw tempel
Ze hebben het wel gezellig gehad
Okquote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij niet![]()
Er staat ergens een verslag van Palawan
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #645 Mijn huis is jouw tempel
Ze hebben het wel gezellig gehad
En jij ook dank natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Verschillende mensen hebben erover geschreven, eigenlijk zou je even moeten terugkijken
Dit is een van de verslagjes: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #645 Mijn huis is jouw tempel
quote:
Dat is heul niet leuk ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk ja?Dat is wel leuk want je bent mijn BenzinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Wanneer is er een meet bij jou?quote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Haha, die commentarenKlinkt als een goede meet
quote:Op zondag 18 december 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk ja?Om je enigzins tegemoet te komen, heb ik beide links simultaan geopend en gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij bent veel te lief voor mequote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is wel leuk want je bent mijn Benzinnetje
[ afbeelding ]
Of bij jou?quote:
Die hou ik vanmiddag, maar niemand komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
Was het ook. Allemaal aardige en toffe mensen ontmoet.quote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Haha, die commentarenKlinkt als een goede meet
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Zijn woonplaats is voor mij wel lekker dichtbij
Iedereen is gewoon lief voor je, behalve jijzelf.quote:
Zo hoort het ookquote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Was het ook. Allemaal aardige en toffe mensen ontmoet.
quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk welquote:Op zondag 18 december 2011 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon lief voor je, behalve jijzelf.
Arme jongenquote:Op zondag 18 december 2011 12:52 schreef kingtoppie het volgende:
Mylifeisgrey mag mij niet, ik was er ook in de ''next''(De tent waar we waren) maar hij vind alleen captain en kaneel leuk
Tuurlijk, kunnen we best vaker doen. Het was erg gezellig! Jammer van je auto spiegel.quote:Op zondag 18 december 2011 11:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik had wel een beetje wat gedronken, en voelde me niet zo lekker (niet zoveel denk 7/8 drankjes ofzo) maar ik werd er ellendig van.
ik denk dat ik onbeschaamd ga volgen op fok of er kansen zijn om captain_maximum en kaneelstokje vaker te zien.
lol ik dacht even te lezen procraStinator, wat een luxe engels woord is voor een uitsteller.
katten zijn leuk
ik kan dit de hele tijd aan hebben staan, leuke liedjes met stukjes beelden van katten
quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hou ik vanmiddag, maar niemand komt![]()
Dude, je bent welkom hoor, just let me know wanneer je komt.Malta staat wel hoog op mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet waar captain woontquote:Op zondag 18 december 2011 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Waarvan enkelen ook nog eens dichtbij wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |