En jij ook dank natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 12:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Verschillende mensen hebben erover geschreven, eigenlijk zou je even moeten terugkijken
Dit is een van de verslagjes: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #645 Mijn huis is jouw tempel
quote:
Dat is heul niet leuk ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk ja?Dat is wel leuk want je bent mijn BenzinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Wanneer is er een meet bij jou?quote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Haha, die commentarenKlinkt als een goede meet
quote:Op zondag 18 december 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk ja?Om je enigzins tegemoet te komen, heb ik beide links simultaan geopend en gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij bent veel te lief voor mequote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is wel leuk want je bent mijn Benzinnetje
[ afbeelding ]
Of bij jou?quote:
Die hou ik vanmiddag, maar niemand komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Was het ook. Allemaal aardige en toffe mensen ontmoet.quote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Haha, die commentarenKlinkt als een goede meet
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Zijn woonplaats is voor mij wel lekker dichtbij
Iedereen is gewoon lief voor je, behalve jijzelf.quote:
Zo hoort het ookquote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Was het ook. Allemaal aardige en toffe mensen ontmoet.
quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk welquote:Op zondag 18 december 2011 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon lief voor je, behalve jijzelf.
Arme jongenquote:Op zondag 18 december 2011 12:52 schreef kingtoppie het volgende:
Mylifeisgrey mag mij niet, ik was er ook in de ''next''(De tent waar we waren) maar hij vind alleen captain en kaneel leuk
Tuurlijk, kunnen we best vaker doen. Het was erg gezellig! Jammer van je auto spiegel.quote:Op zondag 18 december 2011 11:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik had wel een beetje wat gedronken, en voelde me niet zo lekker (niet zoveel denk 7/8 drankjes ofzo) maar ik werd er ellendig van.
ik denk dat ik onbeschaamd ga volgen op fok of er kansen zijn om captain_maximum en kaneelstokje vaker te zien.
lol ik dacht even te lezen procraStinator, wat een luxe engels woord is voor een uitsteller.
katten zijn leuk
ik kan dit de hele tijd aan hebben staan, leuke liedjes met stukjes beelden van katten
quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hou ik vanmiddag, maar niemand komt![]()
Dude, je bent welkom hoor, just let me know wanneer je komt.Malta staat wel hoog op mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2011 12:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet waar captain woontquote:Op zondag 18 december 2011 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Waarvan enkelen ook nog eens dichtbij wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |